Dlaczego nie zagłosuję na Napierdalarskiego

Data: 2010-06-17 23:56:56
Autor: J-23
Dlaczego nie zagłosuję na Napierdalarskiego
On 18 Cze, 08:55, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Bo nie chcę brać od tego komucha zatrutych jego utopijną ideologią
jabłek! Na Kreml wy.......ć! Precz z żydokomuną!

Antenka

P.s. To imię go też dobrze określa. Mamy tutaj  na psp takiego
"bolszewickiego mędrka" o tym samym imieniu.

"Żaden myślący człowiek, nie jest GrzegorzemZ.!" hehehe

rozdzial koscola od panstwa jest dla mnie przekonujacy.
nie wierze w zadna przemiane Jarka, chyba ze na gorsze

J-....

Dlaczego nie zagłosuję na Napierdalarskiego