Dlaczego nie zagłosuję na Napierdalarskiego

Data: 2010-06-18 09:02:33
Autor: jadrys
Dlaczego nie zagłosuję na Napierdalarskiego
W dniu 2010-06-18 08:55, Antenka pisze:
Bo nie chcę brać od tego komucha zatrutych jego utopijną ideologią
jabłek! Na Kreml wy.......ć! Precz z żydokomuną!

Antenka

P.s. To imię go też dobrze określa. Mamy tutaj  na psp takiego
"bolszewickiego mędrka" o tym samym imieniu.

"Żaden myślący człowiek, nie jest GrzegorzemZ.!" hehehe

A ja z kolei bym chętnie na niego zagłosował.. Gdyby nie jego protektorzy - Kwaśniewski, Miller i sp-ka. To go dyskwalifikuje całkowicie :-( .

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-06-18 00:20:52
Autor: Antenka
[...]

A jednak...Pozdrawiam Cię M.S.C.Z.W ;-) Wiesz miałam koszmarny sen
związany ze śmiercią śp. dr Dariusza Ratajczaka. Zobacz do czego
zdolna jest agentura mosadu w Polsce :-((.

Antenka

Data: 2010-06-18 16:25:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-18 09:20, Antenka pisze:
[...]

Ja z kolei nie mogłem długo zasnąć. Ta śmierć Dr. Ratajczaka nie dawała mi spokoju. zastanawiałem się ile dla tych co zaszczuli pana Dariusza znaczy życie ludzkie? :-(

M. Ś. D. Z. N. D. P. :-)

Dlaczego nie zagłosuję na Napierdalarskiego