Dlaczego nie żyje Andrzej Lepper?

Data: 2012-02-20 07:44:23
Autor: pluton
Dlaczego nie żyje Andrzej Lepper?
 Dnem
jest brak profesjonalizmu autorek, które zabrały się za ten temat.

Ja tez sadze, ze autorki powinny Leppera zastrzelic. Wieszanie jest passe.

Nullification

Data: 2012-02-25 00:11:53
Autor: Antenka
On 20 Lut, 07:44, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
>  Dnem

jest brak profesjonalizmu autorek, które zabrały się za ten temat.

Ja tez sadze, ze autorki powinny Leppera zastrzelic. Wieszanie jest passe..

Kolejny kryminolog z Koziej Wólki się odezwał.Profesjonalistami byli
ci, którzy w perfekcyjny sposób zamordowali Andrzeja Leppera.

Antenka

Data: 2012-02-25 10:51:50
Autor: pluton
> [...]

Kolejny kryminolog z Koziej Wólki się odezwał.Profesjonalistami byli
ci, którzy w perfekcyjny sposób zamordowali Andrzeja Leppera.

To rzeczywiscie byli profesjonalisci. Zastrzelili go (5 kul w glowie,
10 w brzuchu) , pocwiartowali zwloki a potem upozorowali samobojstwo.

Nullification

Dlaczego nie żyje Andrzej Lepper?