Data: 2013-06-15 12:33:03 | |
Autor: Leszek | |
Dlaczego nienawidzê Orange | |
Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musia³em zadzwoniæ, aby siê o tym dowiedzieæ i nie otrzyma³em pisemnego uzasadnienia, abym móg³ skierowaæ sprawê do UOKiK. W obu przypadkach problem le¿y po stronie Orange. Teraz czekam na odpowied¼ ju¿ ponad tydzieñ i nic, chocia¿ obiecali rozpatrzyæ w ci±gu 7 dni. Zamiast tego przysz³o do mnie oko³o 20 identycznych wiadomo¶ci z BOK-u, abym potwierdzi³ swój adres e-mail. Potwierdzi³em ju¿ ze 4 razy, a wiadomo¶ci dalej przychodz±.
|
|
Data: 2013-06-15 12:12:38 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
"Leszek" <leszekb850usunto@gmail.com> wrote:
Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność liczenia do 30 :-) |
|
Data: 2013-06-16 15:57:58 | |
Autor: John Kołalsky | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem A trzeba ? |
|
Data: 2013-06-16 19:48:31 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem, dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego odliczania do 30 ;-) |
|
Data: 2013-06-16 23:11:25 | |
Autor: J.F. | |
Dlaczego nienawidzê Orange | |
Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisa³(a):
John Ko³alsky <john@kowal.invalid> wrote: Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-) Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji". J. P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie. No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia, kasujemy oplate za te rozmowe". Ech, w sumie bylem z nich zadowolony, szkoda bedzie sie rozstawac, ale to nju mi pasuje bardzo :-) |
|
Data: 2013-06-16 23:30:10 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ech, w sumie bylem z nich zadowolony, szkoda bedzie sie rozstawac, ale DziÅ› w nocy rodzinnej migracji etap pierwszy :-) |
|
Data: 2013-06-16 23:41:46 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisał(a): Ale tu nie chodzi o "niestwierdzenie", a o brak odpowiedzi. I tu 30 dni jest pięknym rozwiązaniem ;-) oczywiście należy pamiętać o tym, co powinna zawierać reklamacja ;-) |
|
Data: 2013-06-17 00:11:44 | |
Autor: J.F. | |
Dlaczego nienawidzê Orange | |
Dnia Sun, 16 Jun 2013 23:41:46 +0200, Maciej Bebenek napisa³(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego potwierdzenia odbioru. Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie. Na pierwsza reklamacje. A powtornej reklamacji ustawa nie przewiduje i moze pan nam naskoczyc :-) J. |
|
Data: 2013-06-17 01:17:49 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Próbuj :-)
ja akurat widzę, że ni i że "musiał dzwonić", ale może czytamy różne teksty źródłowe ;-) |
|
Data: 2013-06-17 12:20:39 | |
Autor: J.F | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowegoPróbuj :-) Mi demobil zawsze odpowiadal, to nie mam co probowac. Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie. ja akurat widzę, że ni i że "musiał dzwonić", ale może czytamy różne teksty No fakt, ale widac niecierpliwy byl, jakby poczekal, to moze by mu odpowiedzieli ... tak samo negatywnie. J. |
|
Data: 2013-06-17 14:33:25 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange | |
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości Fakt, tam nigdy nie było problemów. Ale jest taki operator na "p", u którego giną pytania i reklamacje, są nieczytelne (szczególnie te składane w wewntrznym systemie), a odpowiedź i tak nie jest na temat. |
|
Data: 2013-06-17 18:04:10 | |
Autor: John Ko³alsky | |
Dlaczego nienawidzê O... | |
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
A teraz wyobra¼my sobie, ¿e abonentem jest ... mentalny biedak, którego z jego biedy nie staæ na procesowanie siê. Powiedzmy czyja¶ mama czy tata w podesz³ym wieku. |
|
Data: 2013-06-17 18:22:11 | |
Autor: J.F | |
Dlaczego nienawidzê O... | |
U¿ytkownik "John Ko³alsky" napisa³ w wiadomo¶ci
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing A teraz wyobra¼my sobie, ¿e abonentem jest ... mentalny biedak, którego z jego biedy nie staæ na procesowanie siê. Powiedzmy czyja¶ mama czy tata w podesz³ym wieku. A czy wyczytales ze ja gdzies straszylem sadem ? Sami zalatwili grzecznie i satysfakcjonujaco. Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie wie ile zniklo. Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak naprawde nie wiem kto tu zawinil. J. |
|
Data: 2013-06-17 19:08:31 | |
Autor: John Ko³alsky | |
Dlaczego nienawidzê O... | |
U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing Ale reklamacjê z³o¿y³e¶. To takie procesowanie, którego mentalny biedak nie umie zrobiæ. Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie wie ile zniklo. Nie jest tak, ¿e sieæ jednak sama roz³±cza ? |
|
Data: 2013-06-17 22:54:19 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Dlaczego nienawidzÄ™ O... | |
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:
A dlaczego mieliby rozłączać Ci połączenie? Wiesz, ile by wtedy było reklamacji? ;-) A tak BTW to Play rozłącza automagicznie bodajże po 120 minutach. |
|
Data: 2013-06-15 12:53:17 | |
Autor: Kamil | |
Dlaczego nienawidzê Orange | |
U¿ytkownik "Leszek" napisa³:
Teraz czekam na odpowied¼ ju¿ ponad tydzieñ i nic Popieraj dalej ¿abojadów, tylko nie wyp³akuj siê na grupach. Twój wybór. Pzdr |