Dlaczego nienawidzê Orange

Data: 2013-06-15 12:33:03
Autor: Leszek
Dlaczego nienawidzê Orange
Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musia³em zadzwoniæ, aby siê o tym dowiedzieæ i nie otrzyma³em pisemnego uzasadnienia, abym móg³ skierowaæ sprawê do UOKiK. W obu przypadkach problem le¿y po stronie Orange. Teraz czekam na odpowied¼ ju¿ ponad tydzieñ i nic, chocia¿ obiecali rozpatrzyæ w ci±gu 7 dni. Zamiast tego przysz³o do mnie oko³o 20 identycznych wiadomo¶ci z BOK-u, abym potwierdzi³ swój adres e-mail. Potwierdzi³em ju¿ ze 4 razy, a wiadomo¶ci dalej przychodz±.

Data: 2013-06-15 12:12:38
Autor: Maciej Bebenek
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange
"Leszek" <leszekb850usunto@gmail.com> wrote:
Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem
zadzwonić, aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego
uzasadnienia, abym mógł skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach
problem leży po stronie Orange. Teraz czekam na odpowiedź już ponad
tydzień i nic, chociaż obiecali rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego
przyszło do mnie około 20 identycznych wiadomości z BOK-u, abym
potwierdził swój adres e-mail. Potwierdziłem już ze 4 razy, a wiadomości dalej przychodzą.

Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
liczenia do 30 :-)

Data: 2013-06-16 15:57:58
Autor: John Kołalsky
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

A trzeba ?

Data: 2013-06-16 19:48:31
Autor: Maciej Bebenek
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:
[...]

Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
odliczania do 30 ;-)

Data: 2013-06-16 23:11:25
Autor: J.F.
Dlaczego nienawidzê Orange
Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisa³(a):
John Ko³alsky <john@kowal.invalid> wrote:
Ludzie, kiedy siê nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawieraæ i
dlaczego trzeba j± sk³adaæ pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejêtno¶æ
liczenia do 30 :-)
A trzeba ?
Formalnie nie: mo¿esz paszczowo, poczt± elektryczn±, faksiem,
dalekopisem... Tyle ¿e przy papierowej formie mo¿esz mieæ (nie ka¿dy
potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z dat±. A ta data s³u¿y do dalszego
odliczania do 30 ;-)

Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i
date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-)

Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i
potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji".

J.

P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
kasujemy oplate za te rozmowe". Ech, w sumie bylem z nich zadowolony, szkoda bedzie sie rozstawac, ale
to nju mi pasuje bardzo :-)

Data: 2013-06-16 23:30:10
Autor: Maciej Bebenek
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ech, w sumie bylem z nich zadowolony, szkoda bedzie sie rozstawac, ale
to nju mi pasuje bardzo :-)

DziÅ› w nocy rodzinnej migracji etap pierwszy :-)

Data: 2013-06-16 23:41:46
Autor: Maciej Bebenek
Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
[...]

Ale tu nie chodzi o "niestwierdzenie", a o brak odpowiedzi. I tu 30 dni
jest pięknym rozwiązaniem ;-)
oczywiście należy pamiętać o tym, co powinna zawierać reklamacja ;-)

Data: 2013-06-17 00:11:44
Autor: J.F.
Dlaczego nienawidzê Orange
Dnia Sun, 16 Jun 2013 23:41:46 +0200, Maciej Bebenek napisa³(a):
[...]

jest piêknym rozwi±zaniem ;-)

Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
potwierdzenia odbioru. Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie.
Na pierwsza reklamacje. A powtornej reklamacji ustawa nie przewiduje i moze pan nam naskoczyc
:-)

J.

Data: 2013-06-17 01:17:49
Autor: Maciej Bebenek
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
potwierdzenia odbioru.

Próbuj :-)

Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie.
Na pierwsza reklamacje. A powtornej reklamacji ustawa nie przewiduje i moze pan nam naskoczyc
:-)

ja akurat widzę, że ni i że "musiał dzwonić", ale może czytamy różne teksty
źródłowe ;-)

Data: 2013-06-17 12:20:39
Autor: J.F
Dlaczego nienawidzÄ™ Orange
Użytkownik "Maciej Bebenek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
potwierdzenia odbioru.
Próbuj :-)

Mi demobil zawsze odpowiadal, to nie mam co probowac.

[...]

No fakt, ale widac niecierpliwy byl, jakby poczekal, to moze by mu odpowiedzieli ... tak samo negatywnie.

J.

Data: 2013-06-17 14:33:25
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Fakt, tam nigdy nie było problemów. Ale jest taki operator na "p", u
którego giną pytania i reklamacje, są nieczytelne (szczególnie te składane
w wewntrznym systemie), a  odpowiedź i tak nie jest na temat.

Data: 2013-06-17 18:04:10
Autor: John Ko³alsky
Dlaczego nienawidzê O...

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

A teraz wyobra¼my sobie, ¿e abonentem jest ... mentalny biedak, którego z jego biedy nie staæ na procesowanie siê. Powiedzmy czyja¶ mama czy tata w podesz³ym wieku.

Data: 2013-06-17 18:22:11
Autor: J.F
Dlaczego nienawidzê O...
U¿ytkownik "John Ko³alsky"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

A czy wyczytales ze ja gdzies straszylem sadem ?
Sami zalatwili grzecznie i satysfakcjonujaco.
Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie wie ile zniklo.

Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak naprawde nie wiem kto tu zawinil.

J.

Data: 2013-06-17 19:08:31
Autor: John Ko³alsky
Dlaczego nienawidzê O...

[...]

Ale reklamacjê z³o¿y³e¶. To takie procesowanie, którego mentalny biedak nie umie zrobiæ.

Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie wie ile zniklo.

Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak naprawde nie wiem kto tu zawinil.

Nie jest tak, ¿e sieæ jednak sama roz³±cza ?

Data: 2013-06-17 22:54:19
Autor: Maciej Bebenek
Dlaczego nienawidzÄ™ O...
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:

Nie jest tak, że sieć jednak sama rozłącza ?

A dlaczego mieliby rozłączać Ci połączenie? Wiesz, ile by wtedy było
reklamacji? ;-)

A tak BTW to Play rozłącza automagicznie bodajże po 120 minutach.

Data: 2013-06-15 12:53:17
Autor: Kamil
Dlaczego nienawidzê Orange
U¿ytkownik "Leszek" napisa³:

Teraz czekam na odpowied¼ ju¿ ponad tydzieñ i nic

Popieraj dalej ¿abojadów, tylko nie wyp³akuj siê na grupach. Twój wybór.

Pzdr

Dlaczego nienawidzê Orange