Dlaczego nikt już nie straszy Białorusią?

Data: 2017-06-11 12:03:13
Autor: Wiesiaczek
Dlaczego nikt już nie straszy Białorusią?
Starocie, ale przypadkiem kliknąłem linka na temat Białorusi i co mi się otworzyło:
http://www.tinyurl.pl?vWrQY2jN

A szczególnie zainteresował mnie komentarz Heńka:

"Henie 13-10-2013

Można? Można !!!Suwerenny kraj jakim jest Białoruś daje sobie radę. Nie ma bezrobocia, jest przemysł, rolnictwo i przetwórstwo. Jest również histeria Europy, że dyktatura, bieda itp. Białorusi nikt nie nakłada kary za nadprodukcję mleka, opalanie węglem i hodowanie krzywych ogórków. Przed II WŚ produkowaliśmy Łosie, Karasie, PZL, RWD i inne samoloty. Mieliśmy wspaniałe projekty dobrych samolotów. Polskie siły powietrzne w latach 60-70, dysponowały w różnych okresach 700 samolotami myśliwskimi i szturmowymi + śmigłowce bojowe. Niech nikt nie pisze bzdur,że to był złom, bo od razu F-16 nie zbudowano. W latach 60-70 MIG-21, MIG-23 czy SU były samolotami nowoczesnymi. Przypomnę, że dysponowaliśmy w przeszłości również MIG-19, Ił-28 oraz MIG-15 czy MIG 17, które produkowaliśmy z powodzeniem na licencji ZSRR. Nasza szkolno-bojowa Iskra cieszyła się dużym uznaniem. Wyprodukowano nawet 50 szt Iskier szkolno-szturmowych dla Indii. Produkowaliśmy autobusy, samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, motocykle, lokomotywy, wagony, silniki okrętowe lodówki, pralki, odkurzacze, roboty kuchenne, radia , wzmacniacze, telewizory i komputery. Teraz mamy problem z wyprodukowaniem roweru."

Jaki mamy postęp od tego czasu?
Nie mam na myśli wywrotki, tylko czy ten rower już wyprodukowaliśmy?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Dlaczego nikt już nie straszy Białorusią?