Dlaczego nikt nas nie lubi?...

Data: 2009-05-30 07:15:50
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
... przecież jesteśmy tacy wspaniali...

Z UK na wyganiają, w Bułgarii nas biją, w Szwajcarii zamykają nas w
przytułkach i odsyłają przymusowo do Polski, w Niemczech rozklejają o nas
nieprzyjemne plakaty, na Litwie organizują antypolskie manifestacje, podobnie
jak na Ukrainie, na Białorusi oskarżają nas o działalność agenturalną,
Rosjanie się nami brzydzą, a teraz jeszcze do tego wszystkiego doszły Czechy... ***

Wojna czesko - polska trwa w najlepsze. W wirtualnym świecie społecznościowego
portalu Facebook powstała strona "Nie cierpimy Polaków". Autorzy strony
próbują wokół siebie zjednoczyć jak największą liczbę osób niechętnych
Polakom. Atmosfera na Zaolziu się zagęszcza, a rodacy mieszkający w Czechach
próbują zablokować stronę z szowinistycznymi treściami. Treściami, z którymi
nie identyfikują się ani czeskie władze, ani większość sąsiadów mieszkających
za Olzą Polaków. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6665218,Na_Facebooku_trwa_wojna_czesko_polska.html

Data: 2009-05-30 09:29:02
Autor: Panslavista
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Robota parchów, szczególnie michniczarni, za kasę z Niemiec.

Stara zasada:  "Divide et impera"

Data: 2009-05-30 09:57:04
Autor: CYC
Dlaczego nikt nas nie lubi?...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvqnc2$nm6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Robota parchów, szczególnie michniczarni, za kasę z Niemiec.

Stara zasada:  "Divide et impera"

To realizacja zydowskiej doktryny "ponizania Polski i Polakow " !.
Gdyby spojrzec na problem w sposob analityczny to za kazdym takim zdarzeniem stoi ktos z narodu " wybranego " . To sa fakty !!!.
Symptomatyczne jest to , ze antypolskie zdarzenia zaczely sie wraz z ogloszeniem wyzej wspomnianej przezemnie doktryny przez bylego szefa Swiatowego Zwiazki Zydow ( czy jakos tak ) Singera bodaj .
Od tego czasu nastapil lawinowy wzrost antypolskich dzialan na calym opanowanym przez zydowskie media swiecie !. Zjawisko to wczesniej nie bylo znane a Polacy cieszyli sie doskonala opinia .
Nie slyszalo sie o naszym , jakoby antyseityzmie , ani o " polskich obozach zaglady " . Nikt nie odwazyl sie , nie bylo zreszta takich trendow  na to aby Polske wymazywac z map swiata ( poza Hupka , ktory jako jedyny chyba na swiecie nie kryl sie ze swoja antypolskoscia ) a Polakow opluwac .
Czy Polacy , jako narod w ciagu kilkunastu lat tak sie zmienili , ze mozliwa stala sie taka wolta w ocenianiu nas ? .
Oczywiscie , ze nie , jest to niemozliwe !!.
To wymusila swiadomie sterowana w tym kierunku propaganda .
Napewno nie zrobili tego Rosjanie , napewno nie Francuzi , Niemcy , ktorzy mogli co najwyzej potem wtorowac , ani Anglicy , czy Amerykanie .
To zrobili zydzi , co nie trudnio udowodnic zwracajac uwage na autorow antypolskich publikacji i wystapien ,  publikujac klamliwe oceny , zdarzenia i opinie !. Wiele razy przepraszali juz za swoja bezczelnosc ale co z przeprosin tych wynika , skoro jak to w zwyczaju , publikacja oczerniajaca jest na dwie strony a przeprosiny w stopce na koncu gazety , malymi literami !.W taki wlasnie gebelsowski sposob ksztltuje sie opinie spoleczna w tym o nas przez zydow !.

cyc

Data: 2009-05-30 10:05:02
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
Gdyby spojrzec na problem w sposob analityczny to za kazdym takim zdarzeniem stoi ktos z narodu " wybranego " . To sa fakty !!!.

Antypatyczność Polaków to też wina Żydów?.. Czego to czerwony knur nie wymyśli,
żeby uwiarygodnić się jako "porządny obywatel"...

Data: 2009-05-30 10:11:44
Autor: Panslavista
Dlaczego nikt nas nie lubi?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> [...]

wymyśli,
żeby uwiarygodnić się jako "porządny obywatel"...

Potwierdziłeś to co CYC napisał - zjawiłes sie parchu  NATYCHMIAST.

Data: 2009-05-30 10:22:40
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
Potwierdziłeś to co CYC napisał

Dwóch esbeków liże się po fiutach - zaiste piękny widok...

Data: 2009-05-30 11:14:20
Autor: Panslavista
Dlaczego nikt nas nie lubi?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości
> Potwierdziłeś to co CYC napisał

Dwóch esbeków liże się po fiutach - zaiste piękny widok...

Nie interesuje mnie wizja niedojebanego parchatego pedała.

Data: 2009-05-30 17:12:32
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
Sat, 30 May 2009 11:14:20 +0200, w <gvqtve$259$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

Nie interesuje mnie wizja niedojebanego parchatego pedała.

to nie patrz w lustro parchu
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-30 10:38:17
Autor: konserwator
Dlaczego nikt nas nie lubi?...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

hehe sluszna uwaga!

rym

Data: 2009-05-30 10:10:28
Autor: Panslavista
Dlaczego nikt nas nie lubi?...

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

literami
!.W taki wlasnie gebelsowski sposob ksztltuje sie opinie spoleczna w tym o

Pozostyaje wziąć nam narzędzia w dłoń:

Kije golfowe w dłoń, parcha goń, goń, goń!

Data: 2009-05-30 13:49:08
Autor: CYC
Dlaczego nikt nas nie lubi?...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvqq7n$p3r$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

cyc

Pozostyaje wziąć nam narzędzia w dłoń:

Kije golfowe w dłoń, parcha goń, goń, goń!

Nie sadze aby bylo to dobre rozwiazanie.
Mysle , ze najlepszym bylaby zmasowana informacja o prawdziwych celach zydowskiej antypolskiej propagandy , ktora opanowali do perfekcji , jak rowniez praswne wymuszanie sprostowac i naleznych odszkodowan idacych w miliony dolarow !. Tylko to utemperuje ich zapedy bo dla nich nie ma wazniejszych rzeczy , jak pieniadz !.
To trudna droga bo wiekszosc liczacych sie mediow , jak i znaczacych kancelarii prawnych  jest w ich rekach ale nie jest niemozliwa .
Antypolonizm przybral w ostatnich latach takie rozmiary , ze czas byloby wzorem zydow nadac mu range zbrodni  , tak jak ma ja antysemityzm !.
Ten ostatni jest zreszta w sposob ciagly rozbudzany swiadomie przez samych zydow ( patrz grupowy zydowski faszysta ) z nadzieja , ze prowadzi to do wymuszenia szacunku  a takze dla latwiejszego wyludzania roznego rodzaju haraczy !.
Nie przez przypadek wspomniany wyzej grupowy zydowski faszysta prowokuje usilujac wywolywac mozliwie najwiecej antysemickich wypowiedzi bo to jest woda na ich mlyn . Sluzy im to do prezentacji i formalnego potwierdzania naszego antysemityzmu ( podawane przez tego brunatnego zyda Twoje i nie tylko Twoje cytaty kraza po calym swiecie w roznych forach , jako przyklady ). Cytujac je , nie napisze jednak czym zostaly sprowokowane , ze byl to odruch na  jego antypolska kalumnie !. Typowy prowokator , ktory powinien byc calkowicie ignorowany .

cyc

Data: 2009-05-30 15:23:29
Autor: Panslavista
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

    Myślę, że potraktowałeś z dystansem i przymrużeniem oka tę grę w
ulicznego golfa. Sposoby są inne niż wspominasz. Część parchów udaje
zasymilowanych, ale tylko po to, żeby zmylić masy Polaków poprzez parszane
media. Niestety, nie ma dobrego sposobu na rozwód polsko - parchaty po za
palestyńskim dzięki temu, ze jeszcze nas liczbowo nie przewyższyli.
    Dobry też jest JOW i powolna eliminacja krypto-parchów z władz wszelkich
szczebli, później z Sztabu Generalnego wojska (tu nas Klischer wyprzedził -
Wrocław jest sparszony na potęgę) a następnie z kadry oficerskiej i ss.
    Dopiero po tym zmiana Konstytucji gwarantująca władztwo polskie nad
ziemiami polskimi.

    To, że mnie cytują to dobrze - ludzie myślący wiedzą, kto i w jaki
sposób rządzi w Polsce, więc natychmiast nadany mi czarny PR zamienia się u
czytelników czy słychaczy w swoje przeciwieństwo.

    JESTEM  POLAKIEM  I  POLSKIE  SĄ  MOJE  SPRAWY.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN.

Parchy maja swoje panstwo - nie muszą w Polsce siedzieć i nas objadać. Co
więcej, nie powinni w Polsce studiować - gdyż jest to hodowla  ANTYPOLSKICH
JANCZARÓW.

Data: 2009-05-30 09:44:09
Autor: Panslavista
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

A musi?

Tylko parchy chcą być kochane.
Nawet od tyłu.

Data: 2009-05-30 17:53:43
Autor: Jurek M
Dlaczego nikt nas nie lubi?...
[...]

Jeden debil zakłada konto na facebook, a dziesięciu innych debili komentuje...i przy tym dostaje spazmów.

A ty i tobie podobni debile, nie wspominajac o debilach z prasy i portali typu gazeta, onet...mają doskonałą pożywkę. To nadaje wam sens istnienia.

Prawdziwi debile... ;)

J.

Dlaczego nikt nas nie lubi?...