Dlaczego niszczą Kobylańskiego

Data: 2009-09-08 19:25:15
Autor: Klin
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Data: 2009-09-08 19:51:52
Autor: Klin
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Klin > pisze:

  http://www.youtube.com/watch?v=prHs3JWJr2o&feature=channel

    Tzva już zdążył skomentować film na youtube czym "Oni"
    mu się wypłacą?  - tak się starać...

Data: 2009-09-08 19:56:51
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Jeśli za Kobylańskim opowiada się ortodoksyjny komuch Poręba, to o czym mówić ?? Toż to najczystszej próby jaczejka Łubianki.

Data: 2009-09-08 19:58:19
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
Jeśli za Kobylańskim opowiada się ortodoksyjny komuch Poręba, to o czym mówić ?? Toż to najczystszej próby jaczejka Łubianki.

No i co Z TEGO ?

matador.

Data: 2009-09-08 20:00:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
No i co Z TEGO ?

Z tego to że Poręba to kanalia wyjątkowego sortu.
Do tego tupeciarska kanalia. Zwykły, pierdolony komunista.

Data: 2009-09-08 20:01:28
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego niszcząKobylańskiego
Z tego to że Poręba to kanalia wyjątkowego sortu.
Do tego tupeciarska kanalia. Zwykły, pierdolony komunista.

Ale to komuch, który na każdym kroku ubliża ludziom narodowości żydowskiej, więc
wśród peerelowskich patriotów cieszy się niesłabnącym autorytetem, podobnie jak
szmalcownik i ruski agent Kobylański...

Data: 2009-09-08 20:06:43
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
No i co Z TEGO ?

Z tego to że Poręba to kanalia wyjątkowego sortu.
Do tego tupeciarska kanalia. Zwykły, pierdolony komunista.

No a jak Hitler mówił, że "nordycy" są ok.... ?

matador.

Data: 2009-09-08 20:12:17
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
No a jak Hitler mówił, że "nordycy" są ok.... ?

Nie bardzo rozumiem, ale rozwinę pozwolisz swoją myśl.
Poręba przez wałkuństwo uważany jest za bohatera, że niby bolszewia, ale narodowa i z pejsami walczył. Symptomatyczne, ciągnie wałkun do idola, może być czerwoną kanalią, ważne że parchów nie lubi. Dla mnie to gówno znaczy. Czerwony to czerwony. Czerwony nie ma ojczyzny, jego ojczyzną jest komuna, więc jaki z tej kanalii narodowiec ?? Żaden. Zwykła łubiankowska wywłoka, całe swoje parszywe życie szkodząca Polsce.
A czy on żydów lubi, czy nie, jego problem.
Teraz wyjaśnij o co Ci biegało :)

Pzdr, J.T.

Data: 2009-09-08 20:23:01
Autor: Tzva Adonai
[...]

Te wszystkie patriotyczno-narodowe wytryski jakie nastąpiły akurat po 1989r. to
podzwonne wojny pomiędzy frakcjami "chamów" i "żydów"... Chamy przegrały na
skutek upadku komuny - straciły totalną władzę nad Polskę, stąd dzisiaj ten
krzyk, listy Żydów, kółka Radia Maryja, USOPAŁy i inne popierdółki
słowiańsko-narodowe... Wciąż wierzą, że dzięki 'żydoleniu' mogą się dorwać do
koryta..

Data: 2009-09-08 20:31:40
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:

A czy on żydów lubi, czy nie, jego problem.

Tylko o to!
;-)

I zawsze tylko o to.

matador.

Data: 2009-09-08 20:39:27
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Tylko o to!

Ja też za nimi nie przepadam.
Czyli można być zwykłym komuchem nielubiącym pejsów, żeby być porządnym gostkiem ?? Niezłe kryterium, niezłe.

Data: 2009-09-08 20:47:15
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:

Czyli można być zwykłym komuchem nielubiącym pejsów, żeby być porządnym gostkiem ?? Niezłe kryterium, niezłe.

Kręgosłup warzywnych, po prostu. ;-)

matador.

Data: 2009-09-08 21:19:18
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h868vv$5i4$3nemesis.news.neostrada.pl...
Tylko o to!

Ja też za nimi nie przepadam.
Czyli można być zwykłym komuchem nielubiącym pejsów, żeby być porządnym gostkiem ?? Niezłe kryterium, niezłe.

jak to nie, prze3cież to Geremek zai9nspirował stan wojenny, a co za tym idzie dzisiejszy neokapitalizm, razem z Michnikiem, Kuroniem i innymi KORnikami. Ten kto jest za obecnym systemem, ten jest za Żydami i stanem wojennym.
Prtoste, albo Poręba, albo stan wojenny... Tabortowski wybrał stan wojenny lata stagnacji i układ żydostwa przy okrągłym stole...

boukun

Data: 2009-09-08 21:39:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Prtoste, albo Poręba, albo stan wojenny... Tabortowski wybrał stan wojenny lata stagnacji i układ żydostwa przy okrągłym stole...

Poręba z Lewartowem popierali wprowadzenie stanu wojennego.
Razem, jednym głosem.

Data: 2009-09-08 21:46:51
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86cg9$cue$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolisz nie solisz... Musisz sobie zdać z tego sprawę, że gdyby nie stan wojenny i Żydzi z KORu i liberalnej frakcji PZPRu, Polska byłaby dzisiaj socjalistyczna, socjalistyczna jak żaden inny kraj na świecie. A może nawet inne kraje poszłyby polskim śladem. Lewartow z Cioskiem zainspirowali stan wojenny, bo Polacy mogli wygrać wybory do rad narodowych, a obalili pierwszą Solidarność z rozkazu światowej żydomasonerii...

boukun

Data: 2009-09-08 21:59:41
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Tak jak Poręba był popierającym wprowadzenie stany wojennego śmierdzącym komunistą, jak Lewartow był obłudnym żydem, popierającym wprowadzenie stanu wojennego, tak ty jesteś socjalistą, to obelga gorsza niż komunista i obłudny żyd :) I Lenin i Hitler, zanim brali się za burżujów, najpierw rezali socjali, coś w tym jest.
Przełknij porażkę, twój czerwony idol, Bohdan Poręba, tak jak twój śmiertelny wróg Berele Lewartow to ta sama melodia. Stali w '81 za Wojciechem Jaruzelskim.
A socjalistą se możesz być jak dla mnie, tylko nie za moje podatki. Wypad z Polski do Szkopii, niech durne szwaby łoża na ciebie, ja nie chcę, nie życzę sobie, protestuję ... I tak wszystko o kant dupy potłuc, nie wyjedziesz socjalistyczny pokurczu. Niestety.

Data: 2009-09-08 22:02:35
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86d7g$ihm$5atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dla kogo obelga, dla tego obelga, ja przyjmuję to z satysfakcją, bo nie ma lepszego i bardziej prawego człowieka, jak socjalista. Socjalizm jest dla ludzi, kapitalizm dla jednostki, bez ludzi nie da się żyć, a już napewno nie może żyć jednostka, bez wyzysku ludu.
Jesteś za Lewartowem i Michnikiem, bo wprowadzili stan wojenny i neokapitalizm, wytrzebiając w międzyczasie przez osiem lat stagnacji Polaków z opozycji i wypędzając reprtesjami z kraju. Jesteś obłudnym Michnikiem i Geremkiem w jednym.

boukun

Data: 2009-09-08 20:31:30
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Sep 2009 20:00:15 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Z tego to że Poręba to kanalia wyjątkowego sortu.
Do tego tupeciarska kanalia. Zwykły, pierdolony komunista.

Twój wniosek byłby zasadny, gdyby to Kobylański popierał Porębę.
Na odwrot to bez sensu.
Piotr

Data: 2009-09-08 21:40:40
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Twój wniosek byłby zasadny, gdyby to Kobylański popierał Porębę.
Na odwrot to bez sensu.

Ciągną do siebie, jak + i -.

Data: 2009-09-08 22:04:51
Autor: Piotr
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Dnia Tue, 08 Sep 2009 21:40:40 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Ciągną do siebie, jak + i -.

A konkretnie?
Piotr

Data: 2009-09-08 22:15:52
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
A konkretnie?

A konkretnie ?? A proszę.
Jaki jest Kobylański nie do końca wiadomo. Opinie kolesi pokroju Gugały i Lizuta to wiesz ... Ale skoro, owego dżentelmena, jakoś tak nagle popiera gość będący niegdyś w awangardzie czerwonej swołoczy, jakby to ona powiedziała "na odcinku kultury" to mi to jakoś śmierdzi. Kobylańskiego popiera również znany na liście socjalizda w Dolnego Śląska, to tez mi śmierdzi. Do socjalizdy nie dociera prosty fakt, w 1981 roku Poręba i Geremek postulowali to samo - stan wojenny, co agent NKWD skrzętnie uczynił. Cóż, Poręba na poparcie Kobylańskiego w zasadzie by wystarczył, ale poparcie socjalizdy przelewa czarę goryczy.

Data: 2009-09-08 22:16:47
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86ekp$evd$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jakiś dowód na to, że Poręba popierał stan wojenny? Ty popierasz stan wojenny i pokrętnie zwalasz to na innych, wsaak wiadomo, że to co mamy dzisiaj, jest konsekwencją stanu wojennego, który zainspirował Geremeki żydomasoneria:

Geremek za to dostał Orła Białego

Geremek

Ostatnim z dluzszego szeregu odznaczonych jest Bronislaw Geremek. Po
dekoracji powiedzial "Gazecie Wyborczej": "Jestem wzruszony. To szczeg lne
odznaczenie, bo odnowione po latach, staje sie pomnikiem polskiej
dzialalnosci niepodleglosciowej. Przyznanie mi tego orderu pozwala sadzic,
ze sierpniowy zryw 1980 r. i Okragly St l 1989 r. oraz p zniejsza praca nad
zmiana Polski wpisuja sie w polska tradycje niepodleglosciowa".
Kpi - czy o droge pyta? To pytanie wydaje sie niestosowne w stosunku do
czlowieka, kt ry od 1950 roku byl czlonkiem PZPR, byl jej funkcjonariuszem
na Uniwersytecie Warszawskim do 1968 roku (wtedy z niej wystapil, ale wcale
nie po tak zwanych wydarzeniach marcowych...) i przez prawie dwie dekady
pilnowal czystosci klasowej na najwiekszej polskiej uczelni. Dobrze, ze
przynajmniej nie plakal ze wzruszenia, jak to sie przydarzylo Brezniewowi,
gdy go Jaruzelski odznaczal Virtuti Militari I klasy. Ale Brezniew byl
w wczas ponoc pijany...
Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w wczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.

boukun

Data: 2009-09-09 10:30:16
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
Geremek za to dostał Orła Białego

To ten promotor pracy doktorskiej esbeka Moczulskiego z KPN-u?
:D

--
Vic

Data: 2009-09-08 22:35:02
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Sep 2009 22:15:52 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

[...]

Konkretnie to to nie jest. Powtarzasz poprzedni, niekonkretny
argument, że jezeli popiera Poręba, to Kobylański porządnym być nie
może. Ja uwazam, że to bzdura, bo nie da się wyciągnąć miarodajnie
takiej miarki.
Podobnie jest z poparciem wałkuna... Hałsfrał pastuje tu tyle rzeczy,
że chcąc nie chcąc czasem wpastuje coś mądrego.
Już bardziej miarodajne jest to, kto o danym człowieku mówi źle... A tu ja mam jasność.
Piotr

Data: 2009-09-08 20:30:09
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
No i co Z TEGO ?

Tak mi jeszcze przyszło do głowy, a propos gnidy Poręby.
Chciałbym Ci zwrócić uwagę na jego niebywały patriotyzm w '81.
Stał w jednym chórze, razem z Berele Lewartowem, domagając się wprowadzenia stanu wojennego. Nawet żydożerstwo tej komunistycznej gnidy wydaje się lipne. Gratuluję Kobylańskiemu mentora, zatem :) Swój trafił na swojego.

Data: 2009-09-08 20:33:09
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego niszcząKobylańskiego
Stał w jednym chórze, razem z Berele Lewartowem, domagając się wprowadzenia stanu wojennego.

"Berele Lewartow" to ksywa operacyjna Macieja Giertycha?...

Data: 2009-09-08 21:49:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszcząKobylańskiego
"Berele Lewartow" to ksywa operacyjna Macieja Giertycha?...

Nie, nazwisko i imię rodowe Szakila Onila.

Data: 2009-09-08 21:20:34
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h868eh$5i4$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Łżesz, to ty stoisz za Lewartowem, co niniejszym ujawniasz.

boukun

Data: 2009-09-08 21:43:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Łżesz, to ty stoisz za Lewartowem, co niniejszym ujawniasz.

Obaj mule popierali enkawudzistowskiego agenta w upodleniu Polaków.
I komuch Poręba i żyd Lewartow. Jeden głos.
Nie stoję za Lewartowem, dobrze o tym wiesz, zesrałeś się na but, kiedy dotarł do baszki prosty fakt: Poręba i Lewartow w jednym stali domu w '81. Ujebania Polski na cacy.

Data: 2009-09-08 21:48:59
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86c9g$ihm$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Stoisz, bo to Lewartow stworzył ten system, a obalił socjalizm, a ty go popierasz, ale udajesz, że nie wiesz co mówisz...

boukun

Data: 2009-09-08 22:01:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Stoisz, bo to Lewartow stworzył ten system, a obalił socjalizm, a ty go popierasz, ale udajesz, że nie wiesz co mówisz...

Socjalizda. Popierasz kolesia Lewartowa, typowe, ryj pełen frazesów jak to się zyda nie lubi, ale kolesia obłudnego żyda się popiera, typowe.
Socjalizda.

Data: 2009-09-08 22:06:52
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86dba$ihm$6atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Teraz Tabortowski wali głupa, zaplątał się i nie wie co ma powiedzieć. Geremek i jego stan wojenny stworzyli ten system, wytrzebiając po drodze Polaków z opozycji. Popierając wszystko, co było konsekwencją stanu wojennego, stoisz tam, gdzie stał Geremek.

boukun

Data: 2009-09-08 22:19:47
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Ależ ty boukun chrzanisz, Tabortowski wali głupa, sie zaplątał ...
Twój obecny idol Bohdan Poręba ćwierkał w 81 roku tak samo jak Geremek.
Prosta logika, nic się nie zaplątało.
Popierając czasy Gierka, stoisz tam gnoju gdzie stali od 45 roku komuniści.

Data: 2009-09-08 22:23:24
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86es4$evd$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Teraz jeszcze lepiej dajesz do pieca. Gdzie Gierek, a gdzie '45? Gierkowi podstawili konia trojańskiego ci sami, co potem zainspirowali stan wojenny, mianowicie światowe żydostwo spod znaku cyrkla i ekierki.

Zdaj sobie w końcu z tego sprawę, że gdyby nie światowa żydomasoneria i ich polityka embarga i izolacji politycznej poszczególnych krajów, Polska już za Gierka mogłaby mieć najnowsze zachodnie technologie, a tak, podstawiono mu konia trojańskiego i wymieniono na Kanię, a potem na Jaruzela... Gdyby Gierka nie położono i w 1980 nadal on byłby I sekretarzem, nie byłoby stanu wojennego, a Polska byłaby najlepiej na świecie rozwiniętym krajem i jedynym naprAWDĘ WOLNYM NARODEM, A TAK, MAMY CO MAMY...

BOUKUN

Data: 2009-09-08 22:48:56
Autor: Jerzy Tabortowski
> [...]
ich polityka embarga i izolacji politycznej poszczególnych krajów, Polska już za Gierka mogłaby mieć najnowsze zachodnie technologie, a tak, podstawiono mu konia trojańskiego i wymieniono na Kanię, a potem na Jaruzela... Gdyby Gierka nie położono i w 1980 nadal on byłby I sekretarzem, nie byłoby stanu wojennego, a Polska byłaby najlepiej na świecie rozwiniętym krajem i jedynym naprAWDĘ WOLNYM NARODEM, A TAK, MAMY CO MAMY...

Niechudy bełkot, szczególnie o najnowszych technologiach na świecie za Gierka. Na przykład Berliet, taki nowoczesny autobus robiony w Jelczu. Albo telewizor Rubin, bardzo nowoczesna technologia, na nią to nawet embarga nie było i była marzeniem każdego szaraczka. Albo Fiat, zdecydowanie najnowocześniejszą technologię na sprzedał wtedy.
Z resztą, po co ja się pieklę, i tak nic nie dotrze, popieraj sobie komucha Porębę, co się przefarbował na narodowca, twoja brocha.
I tak muszę płacić podatki za takie socjalizdyczne odpryski jak ty, więc szarpanie się o jakiegoś farbowańca marnuje mój czas. Idę spać.
Powiem Ci tak, prawdziwy narodowiec, choćby Zub-Zdanowicz, jeśli wiesz kto to jest, to temu Porębie pokazałby wyrok, a potem zakopał.

Data: 2009-09-08 23:10:06
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86gip$evd$4nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

Powiem Ci tak, prawdziwy narodowiec, choćby Zub-Zdanowicz, jeśli wiesz kto to jest, to temu Porębie pokazałby wyrok, a potem zakopał.

Ty w ogóle kumasz, co się do ciebie pisze? Pisane było, że światowe lobby nakładało na Polskę embardo i na blok wschodni. Gdyby nie sancje i embarga polityczne zachodu, w Polsce za Gierka byłby zachód, a nawet więcej niż zachód...

Ty leczysz teraz swojego pana i musisz leczyć sam siebie i dziekujesz za to swojemu panu Geremkowi i Michnikowi. Ot, cały polski motloch...

boukun

Data: 2009-09-09 17:55:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Ty leczysz teraz swojego pana i musisz leczyć sam siebie i dziekujesz za to swojemu panu Geremkowi i Michnikowi. Ot, cały polski motloch...

Waż słowa, bolszewicki rabie.

Data: 2009-09-08 20:27:36
Autor: Imię Nazwisko
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Użytkownik "Jerzy Tabortowski"

[...]

Jeśli za Kobylańskim opowiada się ortodoksyjny komuch Poręba, to o czym mówić ??

Można zastanowić się czy Poręba mówi prawdę.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-08 21:27:54
Autor: Adam

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h866g3$2u1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jeśli za Kobylańskim opowiada się ortodoksyjny komuch Poręba, to o czym mówić ?? Toż to najczystszej próby jaczejka Łubianki.
Poręba raczej nigdy nie był ortodoksyjnym komuchem - taki by nie zrobił filmu o Hubalu w PRL.
AC

Data: 2009-09-08 21:46:37
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
Poręba raczej nigdy nie był ortodoksyjnym komuchem - taki by nie zrobił filmu o Hubalu w PRL.

Buhahahahaha, myśl zamiast chrzanić, czerwone gówno w ten sposób go uwiarygodniało, jaki to patriota. Był i jest pieprzonym komunistą.
Pan Dmowski w grobie się przewraca.

Data: 2009-09-08 21:52:47
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego niszcząKobylańskiego
Pan Dmowski w grobie się przewraca.

Pan Dmowski był z kolei pedałem i agentem carskiej Ochrany...

Data: 2009-09-09 10:34:33
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Pan Dmowski był z kolei pedałem i agentem carskiej Ochrany...

Homoseksualista, kolego, homoseksualista byl.

--
Vic

Data: 2009-09-08 21:56:10
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86cev$ihm$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

"Uwiarygodniło" i wzięło na odstawkę... A na koniec uwiarygodniło Geremka i Michnika, Kuronia i Mazowieckiego, Kaczyńskich i Wildsteinów, Schnepfów i Weisów itp...

boukun

Data: 2009-09-08 22:06:12
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego niszczą Kobylańskiego
"Uwiarygodniło" i wzięło na odstawkę... A na koniec uwiarygodniło Geremka i Michnika, Kuronia i Mazowieckiego, Kaczyńskich i Wildsteinów, Schnepfów i Weisów itp...

Wzruszające, czerwone świnie odstawiły go na out, no łzy wzruszenia zalewają mi oczy, tak im służył, tak się starał, a go "odepchli".
Jak sabakę. Biedny komunista, biedny, odepchnięty przez innych komunistów, daj mu boukun kość, może się odszczepką zakrztusi i zdechnie. To takie socjalizdyczne będzie.

Data: 2009-09-08 22:10:08
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86e2l$evd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie tak, czerwone świnie. Dla nich przejść na drugą stronę barykady, to jak zjeść rodzynki z ciasta. I tysiące Polaków z opozycji, z pierwszej Solidarności wzięli do odstawki, przez 8 lat stagnacji i represji i zasiedli do biesiadnego stołu, który ty popierasz, co jednoznacznie wynika, bo wiadomo, kto stworzył ten system...

boukun

Data: 2009-09-08 22:51:25
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

W którym momencie cymbale popieram okrągły stół ??
Nie popieram socjalizmu, który jak w innych krajach UE, tak i w Polsce sie pleni.

Data: 2009-09-08 23:12:59
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h86gnd$evd$5nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

W każdym momencie, kiedy negujesz okres przed stanem wojennym, wszystko co mamy teraz, jest konsekwencją stanu wojennego. W Polsce nie było rewolucji, system "obalili" Żydzi Geremek, Ciosek, Michnik i Mazowiecki, a ty jesteś z nimi...

boukun

Data: 2009-09-09 18:03:01
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Neguje rabie rządy kremlowskich pachołków, bez względu na to czy był to enkawudzista Bierut, czy belgijski komunista Gierek. Neguję również sowieckiego człowieka na polską miarę uszytego przez tę swołocz.
Należysz do tej kategorii ludzi, zgrywając patriotę nic nie zyskujesz, boś sawieckji cziełowiek. Jak Poręba.
A co mamy teraz jest konsekwencją rządów moskiewskich rabów 45-89, dogadania się przedstawicieli rabstwa z lewartowszczyzną, uwłaszczenie jaczejki na majątku państwa i ... w to wpompowane "wzorce" socjalizdów, jako i ty, tyle że z zachodu. Oni się nazywają palieznyje idioty, jako i ty.

Data: 2009-09-09 20:47:48
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h88jnm$qu9$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nic nie negujes, pieprzysz tylko to co ci w domu do łba nawkładali i nie masz pojęcia, że ci, co rządzili w 1946, rządzą od 1981 do dziś...

boukun

Data: 2009-09-08 20:13:19
Autor: Slavinka

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, , ,"> napisał w wiadomości

   http://www.youtube.com/watch?v=prHs3JWJr2o&feature=channel

Bo ma taaaaką kasę, której parchy nie drapną i do tego cały kontynent w
zasięgu.
Bo wie jako i ja - z jaką parchatą hołota przyszło mu się zmierzyć, gdyby
Polska była Polską parchło wróciłoby na ziemię mongolską.

Data: 2009-09-08 21:03:24
Autor: Klin
Klin > pisze:

  http://www.youtube.com/watch?v=prHs3JWJr2o&feature=channel

     Pod rozwagę artykuł dotyczący Jana Kobylańskiego

     http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/show&dzial=artykuly&id=1052

    Jak i inne teksty dla bardziej dociekliwych.

     http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/all_dzial&dzial=artykuly

Data: 2009-09-08 21:31:50
Autor: matusm
Dlaczego niszczą Kobylańskiego