Dlaczego o. Rydzyk tak ich drażni?

Data: 2012-02-04 19:11:56
Autor: abc
Dlaczego o. Rydzyk tak ich drażni?
Ktoś mo­że za­py­tać: a dla­cze­go wła­śnie oj­ciec Ry­dzyk miał­by do­stać
tę kon­ce­sję na cy­fro­we nada­wa­nie, sko­ro jest ty­lu chęt­nych?
Jest kil­ka od­po­wie­dzi.

Jed­na, naj­bar­dziej ra­cjo­nal­na, mó­wi o tym, że pol­skim me­diom
naj­bar­dziej po­trzeb­ny jest dziś plu­ra­lizm.

Na pierw­szym mul­ti­plek­sie obok te­le­wi­zji pu­blicz­nej bę­dzie­my
mie­li ka­na­ły, w któ­rych udzia­ły ma­ją dwaj głów­ni gra­cze z
ma­in­stre­amu me­dial­ne­go: TVN i Pol­sat.

Do­rzu­ce­nie te­le­wi­zji Trwam do tej jed­no­li­tej świa­to­po­glą­do­wo
mie­szan­ki by­ło­by ukło­nem pod ad­re­sem tych wi­dzów, któ­rzy - choć­by
od cza­su do cza­su - chcie­li­by zo­ba­czyć świat z nie­co in­nej stro­ny,
niż po­ka­zu­ją go wszyst­kie in­ne sta­cje.

Dru­ga od­po­wiedź jest bar­dziej emo­cjo­nal­na. Dy­rek­tor Ra­dia Ma­ry­ja
po­wi­nien do­stać kon­ce­sję dla­te­go, że przez ty­le lat był na
cen­zu­ro­wa­nym, że sta­wia­no mu ab­sur­dal­ne za­rzu­ty, wy­śmie­wa­no,
na­sy­ła­no kon­tro­le i w in­ny spo­sób utrud­nia­no ży­cie.

W ten spo­sób uczy­nio­no z nie­go sym­bol wol­no­ści sło­wa. [...]

Tych, któ­rzy de­cy­du­ją o me­dial­nym ukła­dzie, bar­dziej iry­tu­je, że
po nie­mal 25 la­tach mo­der­ni­za­cji w "ich" Pol­sce na­dal są lu­dzie,
któ­rzy dzwo­nią do ra­dia, aby wspól­nie się mo­dlić, któ­rzy chcą na
an­te­nie słu­chać re­ko­lek­cji i wspo­mi­nać bo­ha­te­rów z na­szej
prze­szło­ści.

Że ży­ją jesz­cze Po­la­cy, któ­rzy ze łza­mi w oczach śpie­wa­ją
pa­trio­tycz­ne i re­li­gij­ne pie­śni.

Że są jesz­cze dzie­ci, któ­re od­ma­wia­ją ró­ża­niec w swo­ich
po­dwór­ko­wych kół­kach.

Że na­dal z tej ubi­tej zie­mi wy­ra­sta­ją no­we ro­ślin­ki.

Ta­kiej Pol­ski mia­ło w ogó­le nie być. A przy­naj­mniej mia­ła być ukry­ta
przed ka­me­ra­mi. Oj­ciec Ta­de­usz po­krzy­żo­wał te pla­ny. Dla­te­go tak
bar­dzo "ich" draż­ni.

Więcej
http://blog.rp.pl/blog/2012/02/03/dominik-zdort-dlaczego-tak-ich-drazni/

Data: 2012-02-04 21:21:29
Autor: Janusz Sceptyk
Dlaczego o. Rydzyk tak ich drażni?
Wpuszczenieu tuataj Telewizji Trwam to koniec błogiego spokoju w tresowaniu społeczeństwa.
Z tego samego powodu w PRL zagłuszano RWE i Głos Ameryki.
AZ
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f2d7525$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Data: 2012-02-04 21:31:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Janusz Sceptyk" <tmr.pwsz@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f2d934c$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
Wpuszczenieu tuataj Telewizji Trwam to koniec błogiego spokoju w tresowaniu społeczeństwa.
Z tego samego powodu w PRL zagłuszano RWE i Głos Ameryki.

W jaki sposób jest tresowane społeczeństwo i przez kogo, jeśli nie przez kościół i Rydzyka?

Data: 2012-02-04 23:31:11
Autor: Janusz Sceptyk
Dlaczego o. Rydzyk tak ich drażni?
Jeśli porównamy tzw. oglądalność TNV/POLSzmAT z oglądalnością TVTrwam - to tresura dotyczy widzów tych pierwszych mediów. A zresztą - podobno TV Trwam oglądaja tylko stare babcie-dewotki - komu zależałoby więc na ich tresowaniu?
AZ

Data: 2012-02-04 23:39:11
Autor: Grzegorz Z.
Janusz Sceptyk napisał:

[...]

A kto jak nie "stare babcie-dewotki" mają wydziedziczać swoje bezbożne
wnuczęta i zapisywać w spadku swoje mieszkania w gierkowskich blokach Ojcu
Dyrektorowi Naszemu Kochanemu?

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-04 23:53:54
Autor: pawel
Dlaczego o. Rydzyk tak ich drażni?
Młodzi co tu piszą  to amją żylaki na mózgu  . tak doprawili bolszewiki , ze oni sa  tak zmanipulowani   już n ie do uratowania .  Media potrafią zrobić z  normalnych ludzi   MATOŁÓW  .
Niech Pan Bóg da ci   jANUSZU   sCEPTYK  DA ... dużo zdrowia za to co piszesz  , bo jak tak czytamy te sztańskie uwagi , to  ręce opadaja , jeśli to sa nasi [POLACY  .  ,  to jest  dżuma  co  młodzi wyrabiaja  .  czy to ejst  skutek  wychowywania na podwórkach  czy w piasku   i to poza rodzicami , bo  tłusk pochodzi   Z   SIEROCIŃCA    to nie ma co się dziwić   o wychowaniu , o sumieniach  bo każdy człowiek powinien je mieć   . i bandziory sa najbardziej  agresywni tak jak psy boxery  . - to samo jest  z ludźmi  .  ryżymi , rudymi fałszywcami  , gajowymi  . itp .  niesie łowsk...   i td .   i trzeba działać  siłom  sie przeciwstawiać  , bo woln ośc  się   STALER  zdobywa  i  zepsuć  jest  bardzo łatwo  i dlatego nie mamy  żadnych Zakładów  panstwowych   NATOMIAST  W  japonii  jest  odwrotnie tam nie ma   łapówów  i złodzieji .    BO OKAZJA CZYNI   ZŁODZIEJA . OT  TO WSZYSTKO

Data: 2012-02-04 23:42:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Janusz Sceptyk" <tmr.pwsz@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f2db1b2$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To w tym wściekłym ujadaniu Rydzyka i jego sympatyków chodzi tylko o to, żeby TVTrwam mógł więcej widzów tresować.
To ja się nie piszę na tresurę TVTrwam bo wolę tresurę "TNV/POLSzmAT". A co? Wolno mi!

Data: 2012-02-05 20:57:19
Autor: jadryś
[...]

A może tylko stanowić jakiś rodzaj przeciwwagi do wspólnego frontu prowadzonego przez TVP, TVN i Polsat? Nie przydałoby się wszystkim choć trochę obiektywizmu w mediach?

Data: 2012-02-06 09:31:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgmmv1$o6h$1node2.news.atman.pl...

[...]

Obiektywizm w mediach? Równie prawdopodobny jak sprawiedliwość społeczna. Zero prawdopodobieństwa!

Data: 2012-02-06 10:22:22
Autor: jadrys
Dlaczego o. Rydzyk tak ich draĹźni?

[...]

Chodzi mi raczej o równowagę w urabianiu medialnym Polaków. Teraz króluje w mediach "prawda" kolesi okrągłostołowych, a więc przydałaby sie dla tego jakaś choćby mała przeciwwaga.

Data: 2012-02-06 12:49:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jgo67a$6et$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jesteś jednak zbyt mocno zindoktrynowany, by prowadzić z tobą dyskusję na neutralnym poziomie.

Data: 2012-02-06 20:02:59
Autor: jadryś
[...]

Zindoktrynowany bo chcę usłyszeć również argumenty drugiej strony, ty durniu?

Data: 2012-02-07 06:04:24
Autor: stevep
Dnia 06-02-2012 o 20:02:59 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

A jest jakaś druga strona w twoim totalitarnym grajdołku?

--
stevep

Data: 2012-02-04 23:51:36
Autor: pawel
Dlaczego o. Rydzyk tak ich drażni?
 W tvn    TO  WIECZNIE STRZELAJĄ   STALE  CODZIENIE KARABINY  I NAJGORSZE FILMY BEZ OBLICZA  MORALNEGO  ŚMIECIE    ONI KUPUJĄ  I  ŻYWIĄ  TYCH  MATOŁÓW ;;;

Niech Pan Bóg da ci  Januszu  dużo zdrowia za to co piszesz  , bo jak tak czytamy te sztańskie uwagi , to  ręce opadaja , jeśli to sa nasi [POLACY  . ,  to jest  dżuma  co  młodzi wyrabiaja  .  czy to ejst  skutek wychowywania na podwórkach  czy w piasku   i to poza rodzicami  , bo  tłusk pochodzi   Z   SIEROCIŃCA    to nie ma co się dziwić   o wychowaniu , o sumieniach  bo każdy człowiek powinien je mieć   . i bandziory sa najbardziej  agresywni tak jak psy boxery  . - to samo jest  z ludźmi  . ryżymi , rudymi fałszywcami  , gajowymi  . itp .  niesie  łowsk...   i td . i trzeba działać  siłom  sie przeciwstawiać  , bo woln ośc  się   STALER zdobywa  i  zepsuć  jest  bardzo łatwo  i dlatego nie mamy  żadnych Zakładów panstwowych   NATOMIAST  W  japonii  jest  odwrotnie  tam nie ma   łapówów i złodzieji .    BO OKAZJA CZYNI   ZŁODZIEJA . OT  TO  WSZYSTKO

Data: 2012-02-05 06:44:29
Autor: stevep
Dlaczego o. Rydzyk tak ich draĹźni?
Dnia 04-02-2012 o 23:31:11 Janusz Sceptyk <tmr.pwsz@gmail.com> napisał(a):

JeÂśli porĂłwnamy tzw. oglÂądalnoœÌ TNV/POLSzmAT z oglÂądalnoÂściÂą TVTrwam -  to
tresura dotyczy widzĂłw tych pierwszych mediĂłw. A zresztÂą - podobno TV  Trwam
oglÂądaja tylko stare babcie-dewotki - komu zaleÂżaÂłoby wiĂŞc na ich
tresowaniu?
AZ

A miałby ukogoś innego taki debil jak Rydzyk szanse?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-04 23:49:26
Autor: pawel
Dlaczego o. Rydzyk tak ich drażni?
Niech Pan Bóg da ci dużo zdrowia za to co piszesz  , bo jak tak czytamy te sztańskie uwagi , to  ręce opadaja , jeśli to sa nasi [POLACY  .  ,  to jest dżuma  co  młodzi wyrabiaja  .  czy to ejst  skutek  wychowywania na podwórkach  czy w piasku   i to poza rodzicami  , bo  tłusk pochodzi   Z SIEROCIŃCA    to nie ma co się dziwić   o wychowaniu , o sumieniach  bo każdy człowiek powinien je mieć   . i bandziory sa najbardziej  agresywni tak jak psy boxery  . - to samo jest  z ludźmi  .  ryżymi , rudymi fałszywcami  , gajowymi  . itp .  niesie  łowsk...   i td .   i trzeba działać  siłom  sie przeciwstawiać  , bo woln ośc  się   STALER  zdobywa  i zepsuć  jest  bardzo łatwo  i dlatego nie mamy  żadnych Zakładów panstwowych   NATOMIAST  W  japonii  jest  odwrotnie  tam nie ma   łapówów i złodzieji .    BO OKAZJA CZYNI   ZŁODZIEJA . OT  TO  WSZYSTKO .