Dlaczego oczekuj± od państwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?

Data: 2011-07-19 10:07:48
Autor: WW
Dlaczego oczekuj± od państwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
Witam

Czego¶ tu nie rozumiem.

Frank skoczył do góry i teraz my wszyscy mamy dopłacać, aby ci co kupili towar, na który nie mieli kasy, zapłacili za niego mniej ?
Czy jak frank spadał, to oni chcieli się z nami dzielic ?

Wiatr pozrywał dachy i tunele foliowe.
Dlaczego mamy płacić komu¶ za to, że mu wiatr zniszczył dom. Mnie jak woda zalała to tylko odszkodowanie - dlaczego oni s± lepsi ?

Wiatr zniszczył mu tunele foliowe i on stracił "Ľródło utrzymania".
Jak u nas wywalali ludzi z roboty, to im nic się nie należało  - dlaczego  oni s± lepsi ?.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-07-19 11:36:49
Autor: Tomek
Dlaczego oczekuj± od państwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j03e12$854$1node2.news.atman.pl...
[...]

To jest pytanie w stylu - dlaczego mam kierowcom zapewnić drogi albo dopłacać do emerytów...
Po prostu państwo jest z założenia tworem w czę¶ci wyrównuj±cym pewne sfery życia za pieni±dze z podatków. Czasami opłaci się wypłacić jak±¶ zapomogę po katastrofie naturalnej, niż wzi±ć ile¶ tam ludzi na garnuszek państwa. Niektórzy zw± to oszołomstwem i niesprawiedliwo¶cia, inni po prostu - przyzwoito¶ci±.
Tomek

Ps. Ubezpieczenie domów nie jest takie drogie, w dodatku połowę dopłaca państwo. Za ubezpieczenie plonów i budynków gospodarczych trzeba zapłacić samemu.

Data: 2011-07-19 11:54:19
Autor: WW
Dlaczego oczekuj� od pa�stwa odszkod owania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
W dniu 2011-07-19 11:36, Tomek pisze:

Po prostu pañstwo jest z za³o¿enia tworem w czê¶ci wyrównuj±cym pewne sfery
¿ycia za pieni±dze z podatków.

Tak było za socjalizmu a teraz podobno odeszliśmy już od socjalizmu co to każdemu po równo - po menażce.

Czasami op³aci siê wyp³aciæ jak±¶ zapomogê po
katastrofie naturalnej, ni¿ wzi±æ ile¶ tam ludzi na garnuszek pañstwa.
Niektórzy zw± to oszo³omstwem i niesprawiedliwo¶cia, inni po prostu -
przyzwoito¶ci±.

To niech będą po swojemu "przyzwoici" na swój koszt.

Ps. Ubezpieczenie domĂłw nie jest takie drogie, w dodatku poÂłowĂŞ dopÂłaca
pañstwo. Za ubezpieczenie plonów i budynków gospodarczych trzeba zap³aciæ
samemu.

Do KRUS dopłaca państwo a my już musimy płacić ZUS samemu.

A co z tymi co się ubezpieczyli, ponieśli koszty i teraz "im się pomoc nie należy, bo mają ubezpieczenie" ?.

Sąsiad był cwany" nie ubezpieczył, nie poniósł kosztów i jak sprzeda to więcej zarobi a jak straci to -- lament i do naszych kieszeni po odszkodowanie.
Następnym razem już wszyscy będą "cwani".

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-07-19 12:30:47
Autor: Tomek
Dlaczego oczekuj? od pa?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?

Do KRUS dopłaca państwo a my już musimy płacić ZUS samemu.

Masz rację, tyle tylko, że wybór mamy między dżum± i choler±.
Czytałem swego czasu artykuł, w którym autor wyliczał, ile musieliby¶my dołożyć do każdego bezrobotnego, który został nim po "przekwalifikowaniu się" na niego z rolnika. Jest jak jest i KRUS trzeba likwidować ostrożnie i stopniowo. Bo przybędzie nam 2 mln bezrobotnych z dnia na dzień - a oni ustawi± się w kolejce po zasiłki. Jest niestety wiele takich spraw w tym kraju, nie tylko KRUS i ubezpieczenia.
Tomek

Data: 2011-07-19 12:35:34
Autor: Leprechaun
Dlaczego oczekuj? od pa?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e255d13$0$3487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Najwyższy czas odstawić PSL od cycka. To jest główna przeszkoda w likwidacji KRUS.

BomBel

Data: 2011-07-19 12:36:43
Autor: WW
Dlaczego oczekuj? od pa?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
W dniu 2011-07-19 12:30, Tomek pisze:

Do KRUS dop³aca pañstwo a my ju¿ musimy p³aciæ ZUS samemu.

Masz racjê, tyle tylko, ¿e wybór mamy miêdzy d¿um± i choler±.

Wiec moĹĽe by tak jednakowe zasady dla wszystkich.
Przy okazji nie ucierpi Twoje poczucie przyzwoitoĹ›ci  :-P.

Data: 2011-07-19 13:02:06
Autor: Tomek
Dlaczego oczekuj? od pa?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j03mo9$gld$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-07-19 12:30, Tomek pisze:

Do KRUS dop3aca panstwo a my ju? musimy p3acia ZUS samemu.

Masz racje, tyle tylko, ?e wybór mamy miedzy d?um? i choler?.

Wiec może by tak jednakowe zasady dla wszystkich.
Przy okazji nie ucierpi Twoje poczucie przyzwoito¶ci  :-P.

Pozdrawiam
 WW

Zgadzam się z t± tez±, ale nie ze ¶rodkami do tego celu. Też bym chciał z jednej strony - niech każdy pł±ci za siebie i jest za siebie odpowiedzialny, a z drugiej strony przerażenie mnie ogarnia, bo je¶li co¶ się przydarzy losowego, to kicha. Zwłaszcza ze zdrowiem - a terminy do sepcjalistów s± jakie s±, nie za wszystko NFZ zwraca (mimo, że przecież składkę uczciwie płacę).
Tomek

Data: 2011-07-19 13:38:40
Autor: WW
W dniu 2011-07-19 13:02, Tomek pisze:
UÂżytkownik "WW"<wuwu0@vp.pl>  napisaÂł w wiadomo¶ci
W dniu 2011-07-19 12:30, Tomek pisze:

Do KRUS dop3aca panstwo a my ju? musimy p3acia ZUS samemu.

Masz racje, tyle tylko, ?e wybĂłr mamy miedzy d?um? i choler?.

Wiec moÂże by tak jednakowe zasady dla wszystkich.
Przy okazji nie ucierpi Twoje poczucie przyzwoito¶ci  :-P.

Pozdrawiam
  WW

Zgadzam siê z t± tez±, ale nie ze ¶rodkami do tego celu. Te¿ bym chcia³ z
jednej strony - niech ka¿dy p³±ci za siebie i jest za siebie odpowiedzialny,
a z drugiej strony przera¿enie mnie ogarnia, bo je¶li co¶ siê przydarzy
losowego, to kicha. Zw³aszcza ze zdrowiem - a terminy do sepcjalistów s±
jakie s±, nie za wszystko NFZ zwraca (mimo, ¿e przecie¿ sk³adkê uczciwie
pÂłacĂŞ).
Tomek

To powszechne, acz błędne przekonanie.
Odpowiadając za siebie z pewnością przewidzisz możliwość wypadku/choroby i konieczności leczenia. Dlatego wykupisz sobie ubezpieczenie które je pokrywa.
Brdzie znacznie tańsze niż ZUS, który i tak płacisz a w szpitalu albo czekasz miesiącami na natychmiast potrzebne badanie/zabieg, albo znowu płacisz i masz od reki.

To czy nie lepiej płacić i wymagać niż jak teraz, płacić i prosić ?.

Data: 2011-07-19 13:45:52
Autor: Tomek
Dlaczego oczekuj? od pa?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j03qce$k9p$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-07-19 13:02, Tomek pisze:
U?ytkownik "WW"<wuwu0@vp.pl>  napisa3 w wiadomo?ci
W dniu 2011-07-19 12:30, Tomek pisze:

Do KRUS dop3aca panstwo a my ju? musimy p3acia ZUS samemu.

Masz racje, tyle tylko, ?e wybór mamy miedzy d?um? i choler?.

Wiec mo?e by tak jednakowe zasady dla wszystkich.
Przy okazji nie ucierpi Twoje poczucie przyzwoito?ci  :-P.

Pozdrawiam
  WW

Zgadzam sie z t? tez?, ale nie ze ?rodkami do tego celu. Te? bym chcia3 z
jednej strony - niech ka?dy p3?ci za siebie i jest za siebie odpowiedzialny,
a z drugiej strony przera?enie mnie ogarnia, bo je?li co? sie przydarzy
losowego, to kicha. Zw3aszcza ze zdrowiem - a terminy do sepcjalistów s?
jakie s?, nie za wszystko NFZ zwraca (mimo, ?e przecie? sk3adke uczciwie
p3ace).
Tomek

To powszechne, acz błędne przekonanie.
Odpowiadaj±c za siebie z pewno¶ci± przewidzisz możliwo¶ć wypadku/choroby i konieczno¶ci leczenia. Dlatego wykupisz sobie ubezpieczenie które je pokrywa.
Brdzie znacznie tańsze niż ZUS, który i tak płacisz a w szpitalu albo czekasz miesi±cami na natychmiast potrzebne badanie/zabieg, albo znowu płacisz i masz od reki.

To czy nie lepiej płacić i wymagać niż jak teraz, płacić i prosić ?.

Pozdrawiam
 WW
Tu Ci odpowiem, że swego czasu, kiedy pracowałem na zlecenie, chciałem się prywatnie zdrowotnie ubezpieczyć. Nie ma ubezpieczeń, które gwarantowałyby pobyt w szpitalu i wysokokosztowe zabiegi. Solidaryzm społeczny tu wygrywa - choruje jaka¶ czę¶ć ludzi, ale wszyscy się składaj±. No i jest loteria - złapiesz jakiego¶ syfa w postaci raka, gdzie trzeba podawać drogie leki, czy złapie to inny nieszczę¶nik, który też płaci składki.
Procedury szpitalne s± koszmarnie drogie, a jak to wygl±da w USA opowiada mi kolega z s±siedniego biurka - obywatel USA (27 lat tam był). Tam poważnie zachorować to dramat i często bankructwo. Takiego rozwi±zania też bym nie chciał.
Tomek

Data: 2011-07-19 14:12:42
Autor: WW
Dlaczego oczekuj? od pa?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
W dniu 2011-07-19 13:45, Tomek pisze:

Tu Ci odpowiem, Âże swego czasu, kiedy pracowaÂłem na zlecenie, chciaÂłem siĂŞ
prywatnie zdrowotnie ubezpieczyæ. Nie ma ubezpieczeñ, które gwarantowa³yby
pobyt w szpitalu i wysokokosztowe zabiegi.

Dopóki będzie obowiązkowy ZUS, to ich nie będzie.
To oczywista oczywistość  :-P

Data: 2011-07-19 11:51:30
Autor: pulsar
Dlaczego oczekuj± od państwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
W dniu 2011-07-19 10:07, WW pisze:

Czego¶ tu nie rozumiem.

A ja s±dzę, WW, że dobrze rozumiesz... te 'myki'
spindoktorków i innych kretyńskich doradców, tych
naszych 'polityków'... Obmy¶laj± te swoje durne
'strategie wyborcze' i póĽniej mamy takie efekty...
No cóż, mój głos w tych wyborach stracili... ale
na kogo głosować, jeszcze nie wiem... Tak, czy inaczej,
PiS i PO już się wyeliminowały...

pulsar

Data: 2011-07-19 11:57:21
Autor: WW
W dniu 2011-07-19 11:51, pulsar pisze:
[...]

"Fawor uczyniony temu, kto na niego nie zasłużył, to cios nożem w plecy tego, kto zasłużył. Danie pieniędzy obibokowi to pluniecie w twarze wszystkim uczciwie pracuj±cym. Więc proszę się nie dziwić, że ludzie przestaj± uczciwie pracować!"

Data: 2011-07-19 12:10:01
Autor: pulsar
W dniu 2011-07-19 11:57, WW pisze:

"Fawor uczyniony temu, kto na niego nie zasłużył, to cios nożem w plecy
tego, kto zasłużył.

No tak, dokładnie, widziałem te efekty w Grecji,
biednym kraju leniwych ludzi...

pulsar

Data: 2011-07-19 12:24:02
Autor: Leprechaun
[...]

Odpowiedz jest prosta: w naszym kraju wci±z panuje my¶lenie socjalistyczne. Kupa nieudaczników o ksywkach "pan-da" wyci±ga ręce po pieni±dze tych co mysl± i tworz±.

BomBel

Data: 2011-07-19 12:28:53
Autor: A. Filip
Dlaczego oczekują od państwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]
[...]

Bo dzielny, mądry u ludzki premier Tusk (PO) przejmował się strasznie
losem biednych ludzi z kredytami walutowymi jak mu to było na rękę w
długim *przeszłym* okresie kiedy wpychał Polsce EUR? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jeżeli odrzucisz nóż rzeźnika, natychmiast staniesz się Buddą.

Data: 2011-07-19 12:34:32
Autor: Leprechaun
Dlaczego oczekujÄ? od paĹ?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ygnxfpngnv+B7J@agnes.huge.strangled.net...
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]
[...]

Niby dlaczego miał się przejmować? Jareczke zamiast wywalać kasę na tablice z "PREMIER Jarosław KACZYŃSKI" mógłby odpalić działkę tym biedakom zadłuzonym we frankach.

BomBel

Data: 2011-07-19 18:48:50
Autor: €urobigbrednie
Dlaczego oczekujÄ? od paĹ?stwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
On Tue, 19 Jul 2011 12:34:32 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> Bo dzielny, mÄ?dry u ludzki premier Tusk (PO) przejmowaĹ? siÄ? strasznie
> losem biednych ludzi z kredytami walutowymi jak mu to byĹ?o na rÄ?kÄ? w
> dĹ?ugim *przeszĹ?ym* okresie kiedy wpychaĹ? Polsce EUR? :-)

Niby dlaczego miał się przejmować? Jareczke zamiast wywalać kasę na tablice z "PREMIER Jarosław KACZYŃSKI" mógłby odpalić działkę tym biedakom zadłuzonym we frankach.

BomBel

 widzialem dzis taka tablice. w tle szary tlum.  prawdziwe intencje prezesa widoczne jak na dloni.  ale obciach ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-19 18:48:53
Autor: €urobigbrednie
On Tue, 19 Jul 2011 10:07:48 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 komuna we lbach im sie wciaz kolacze. --

Data: 2011-07-20 09:02:37
Autor: WW
Dlaczego oczekuj± od państwa odszkodowania, stabilnego niskiego kursu, itp. ?
Witam

  I znowu to samo.
Dzi¶ rano, wiadomo¶ci.
Zerwany dach z wielkiego, 2 piętrowego, prawie nowego domu.

I oczywi¶cie nieubezpieczonego !!!!!.

I znowu my mamy zapłacić za głupotę lub sk±pstwo wła¶ciciela ?

Dlaczego ?.