Dlaczego odmówił Alicji Tysiąc?

Data: 2009-09-23 22:48:22
Autor: mkarwan
Dlaczego odmówił Alicji Tysiąc?
Lekarz, od którego Alicja Tysiąc zażądała dokonania aborcji, nie jest
obrońcą życia.
Dlaczego odmówił?
Chodzi o prof. Romualda Dębskiego.
W warszawskiej klinice, którą kieruje, lekarze zabijają nienarodzone
dzieci - w przypadkach, gdy pozwala na to polskie prawo.
Dlatego w 2000 r. na aborcję zgłosiła się tu Alicja Tysiąc.
Kobieta sądziła, że ciąża może pogorszyć stan jej wzroku.
(...)Prof. Dębski dopisał jednak na skierowaniu, że odmawia aborcji.
W ten sposób to skierowanie unieważnił.
(...) Jak naprawdę wyglądało jej spotkanie z prof. Dębskim?
Dziś profesor nie chce już do tego wracać.
Przeczytajmy więc to, co sam napisał w piśmie "Ginekologia po dyplomie" z
marca 2006 r.
"Wyrok w mediach wydano na mnie na podstawie jednostronnej relacji - ale w
polskich mediach to już niestety norma.
Rzeczywiście odmówiłem pani Alicji Tysiąc przerwania ciąży ze wskazań
medycznych, bo ich po prostu nie było" - podkreślił.

Dębski opisuje, jak Alicja Tysiąc zaczepiła go na korytarzu, machając kartką
i mówiąc: "ja do przerwania ciąży".
 Profesor zaprosił ją do gabinetu i poprosił współpracownika do konsultacji.
 "Czytam - ciężka miopia [krótkowzroczność - przypis red.] i stan po dwóch
cięciach cesarskich stanowią wskazanie do przerwania ciąży.
Podpisana lekarka rodzinna. >
Czy pani wzrok pogorszył się podczas pierwszej albo drugiej ciąży?
Nie, nasilenie krótkowzroczności jest takie samo, jak przed ciążami.
Czy coś się stało w ostatnim czasie z pani zdrowiem?
Czy były jakieś problemy związane z przebytymi cięciami? Nie, nic, ale ja
chcę tę ciążę usunąć<.
Na skierowaniu do przerwania ciąży napisałem, że ani miopia, ani stan po dwu
cięciach cesarskich nie jest wskazaniem do przerwania ciąży, proponuję
opiekę w poradni klinicznej oraz rozwiązanie ciąży cięciem cesarskim".

Po godzinie do profesora zadzwoniła z pretensjami Wanda Nowicka.
"Na moje dictum, że niedowidzenie i niechęć do dzieci są wskazaniami
społecznymi, a nie medycznymi do przerwania ciąży, usłyszałem ciąg epitetów,
szereg informacji o prawach kobiet.
Czy my naprawdę mamy obowiązek realizacji każdej głupoty wymyślonej przez
innych lekarzy?" - napisał.
"W drugim miesiącu ciąży wzrok Tysiąc pogorszył się" - powtarzają do dziś
dziennikarze.
Jednak sugestia, że to pogorszenie wzroku miało związek z ciążą, jest
niezgodna z wiedzą medyczną.
I ośmiesza dziennikarzy, którzy powielają tę informację.
Bo wystarczy podnieść telefon i zapytać któregoś z profesorów ginekologii
lub okulistyki.
Oni są naprawdę bardziej kompetentni od działaczek organizacji
feministycznych i jednej niedouczonej lekarki rodzinnej.
Łatwo sprawdzić, że oskarżenia pani Tysiąc są wyssane z palca.
(...)Mówi o tym prof. Bogdan Chazan, specjalista w dziedzinie ginekologii i
położnictwa.
- Ciąża nie zaburza przebiegu krótkowzroczności.
Nie było powodu twierdzić, że w wyniku ciąży wzrok Alicji Tysiąc się
pogorszy.
Niestety, w przeświadczeniu wielu lekarzy, również niedouczonych okulistów,
ciąża może na to wpłynąć.
Lekarze, którzy przestrzegali przed tym panią Tysiąc, przekazali jej
informacje niezgodne z wiedzą medyczną - mówi stanowczo profesor Chazan.
Potwierdza to krajowy konsultant w dziedzinie okulistyki prof. Jerzy
Szaflik.
- Nie ma żadnego związku przyczynowo-skutkowego pomiędzy urodzeniem dziecka
a pogorszeniem się wzroku Alicji Tysiąc.
To naturalny skutek choroby - mówi.
Podkreśla, że choroba Alicji Tysiąc jest postępująca, a jej ciąża nie miała
na to wpływu.

Profesor Szaflik reprezentował polski rząd w Strasburgu.
Chciał przedstawić tam powyższe racje medyczne, lecz przewodniczący
Trybunału dwukrotnie odrzucił wniosek o możliwość wypowiedzenia się na ten
temat. - Nikt mnie nie chciał słuchać.
Ich interesowały tylko sprawy formalno-prawne - opowiada.

źródła
http://www.goscniedzielny.wiara.pl/index.php?grupa=6&art=1193827220&dzi=1104786574
http://www.goscniedzielny.wiara.pl/index.php?grupa=6&art=1175159611&dzi=1104786574

Data: 2009-09-23 22:54:31
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:48:22 +0200, mkarwan napisał(a):

źródła
http://www.goscniedzielny.wiara.pl/index.php?grupa=6&art=1193827220&dzi=1104786574
http://www.goscniedzielny.wiara.pl/index.php?grupa=6&art=1175159611&dzi=1104786574

A zgrzesio chętnie zapłacił... Znaczy mówi, że by dał, "pani Ali"...
Ale lewizna zawsze chętnie i dużo mówi...
Piotr

Data: 2009-09-23 22:55:07
Autor: Antenka
Dlaczego odmówił Alicji Tysiąc?

A zgrzesio chętnie zapłacił... Znaczy mówi, że by dał, "pani Ali"...

Tak i daje ale z cudzej kieszeni, z kieszeni polskiego podatnika,
który już ledwo zipie ( myślę o tej rzeszy zatrudnionej na głodowych
pensjach np. w super marketach, ale też o polskich przedsiębiorcach,
których się systematycznie dobija).

Dziękuję za tę informację - pamiętam, że kiedyś czytałam jakiś
artykuł, w którym jednoznacznie stwierdzono, że problem wzroku "1000"
to li tylko i wyłącznie sprawa jej wady wrodzonej.
Dostrzegam u niej brak elementarnej  wiedzy z dziedziny biologii.
Nawet małorozgarnięty gimnazjalista wie, skąd się biorą dzieci. Tysiąc
myśli, że dzieci biorą się z kapusty, lub bocian zostawia je na
parapecie okiennym...A poza tym to wyjątkowo bezczelna baba.

Antenka

Data: 2009-09-24 08:22:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:55:07 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

A zgrzesio chętnie zapłacił... Znaczy mówi, że by dał, "pani Ali"...

Tak i daje ale z cudzej kieszeni, z kieszeni polskiego podatnika,
który już ledwo zipie

A co ze Świątynią Opatrzności Bożej?
Też nie powinno się dawać z cudzej kieszeni?

Dostrzegam u niej brak elementarnej  wiedzy z dziedziny biologii.
Nawet małorozgarnięty gimnazjalista wie, skąd się biorą dzieci.

Rodzą się? Jak źle napisałem to mnie popraw.

Data: 2009-09-24 15:32:54
Autor: Piotr
Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:22:23 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Rodzą się? Jak źle napisałem to mnie popraw.

Dzieci się biorą z kopulacji, zgrzesiu. Oczywiście takiej trochę mniej
nowoczesnej, niż postymp ordynuje, he, he.
Piotr

Data: 2009-09-24 15:58:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Sep 2009 15:32:54 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Przyznałeś tym samym że te wasze *ekchm* "metody naturalne" to pic na wodę.

Data: 2009-09-24 11:22:34
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 15:58, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Dzieci się biorą z kopulacji, zgrzesiu. Oczywiście takiej trochę mniej
> nowoczesnej, niż postymp ordynuje, he, he.

Przyznałeś tym samym że te wasze *ekchm* "metody naturalne" to pic na wodę.

W przypadku ciemniaczki Alicji "1000" najpewniejszą, naturalną metodą
byłoby nie kopulowanie ( jej światopogląd nie zabrania na stosowanie
antykoncepcji, ale jest zbyt cwana, żeby żreć hormony - zawsze może
skapnąć nowe 25 tysiaków ojro he he). Z tego nie ma dzieci ani
chcianych ani niechcianych.

Antenka

Data: 2009-09-25 07:52:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Sep 2009 11:22:34 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ciemniaczki? Bo nie wierzy w wasze bajki o żelaznym wilku z serii "zygota
to człowiek"? --

Data: 2009-09-24 16:24:39
Autor: CYC
Dlaczego odmówił Alicji Tysiąc?

Odnoszac sie do tresci tutulu watku , chcialoby sie powiedziec  : " dlatego odmowil bo ona nie odmowila " , ale nie wypada zartowac z tak powaznych spraw .

cyc

Data: 2009-09-24 16:41:20
Autor: Piotr
Dnia Thu, 24 Sep 2009 15:58:24 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przyznałeś tym samym że te wasze *ekchm* "metody naturalne" to pic na wodę.

Konfabulujesz, gorzej niż wałkun.
Piotr

Data: 2009-09-24 20:02:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Sep 2009 16:41:20 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Thu, 24 Sep 2009 15:58:24 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przyznałeś tym samym że te wasze *ekchm* "metody naturalne" to pic na wodę.

Konfabulujesz, gorzej niż wałkun.

Co mianowicie konfabuluję?

Data: 2009-09-25 06:49:20
Autor:
Dlaczego odmówił Alicji Tysišc?
On Thu, 24 Sep 2009 20:02:46 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 za zycia. kiedy przyjdzie do przyklepania lopata robi to klecha ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-24 15:36:29
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9255cd5f-23d7-4fcf-a870-5139e3a9f913p9g2000vbl.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -
alez Antenko ja doplacilbym Alicji 1000 do skrobanki. Ta kobieta nie powinna rodzic dzieci....przeciez to jakies popierdolone babsko
awe

Data: 2009-09-24 16:00:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Sep 2009 15:36:29 +0200, awe napisał(a):

[...]

Może lepiej ściągnąć z poborów tego felczera co to mu "sumienie nie
pozwalało"? (przed godz.15)

Data: 2009-09-25 10:19:48
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bwqjji7hry7u$.117dlh8pytb9d$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
to nie kwestie sumienia tylko zasad, no ale co wy mozecie o tym wiedziec
awe

Data: 2009-09-25 10:27:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 25 Sep 2009 10:19:48 +0200, awe napisał(a):

[...]

Jasne, zasad a nie wiary. Zaś blastula to już człowiek.

Data: 2009-09-24 01:57:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:54:31 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Lewizna przynajmniej pamięta o co poszło.

A wy nie.

Pamiętasz za co było to odszkodowanie, bez zaglądania do Wikipedii?

Data: 2009-09-24 08:21:19
Autor: CYC

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9e1n2$aah$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przy calym szacunku dla profesora , nie moge sie oprzec zdziwieniu z jaka latwoscia powazal tak odlegle dziedziny wiedzy jak ginekologia , na ktorej niewatpliwie sie zna i okulistyka o ktorej nie ulega watpliwosci nie ma zielonego pojecia .
Podjal decyzje narazajac czlowieka na slepote i na dodatek swoja glupote , glupote sprowokowana obowiazujaca w Polsce poprawnoscia ideologiczna , usiluje zaprezentowac jako nagonke na siebie .
Jakby dopelniajac stan swojego renesansowego bo wszechwiedzacego umyslu , pan profesor dziwi sie , ze sad w Strasburgu interesowal sie tylko stanem formalno - prawnym a nie jego wywodami a moze profesor chce rowniez  prawo wciagnac w orbite powiazana z ginekologia i dowodzic , ze sie na nim zna , co przeciez nie powinno nikogo dziwic bo przeciez jest .....lekarzem ? .

cyc

Data: 2009-09-24 08:52:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9f358$llh$1news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
W tekście znajdziesz nazwiska dwóch profesorów ginekologów prof. Romualda Dębskiego, prof. Bogdana Chazana i oraz krajowego konsultanta w dziedzinie okulistyki prof. Jerzego Szaflika.
Zanim się wypowiesz postaraj się zrozumieć to co czytasz, bo znowu sam z siebie zrobiłeś durnia!

Data: 2009-09-24 09:16:53
Autor: CYC

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9f6at$r0i$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie wydaje Ci sie , ze zbyt latwo szafujesz tu na grupie tymi " durniami " ?.
Rzeczywiscie pobieznie przeczytalem artykul  i umknal mi fragment o ktorym piszesz .
Nie zmienia to jednak faktu , ze zlamano prawo bo komu ja komu ale naszym zindoktrynowanym i zastarszonym  konowalom nie wierze .

cyc

Data: 2009-09-24 09:33:57
Autor: mkarwan
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9f6de$u2k$1news.onet.pl...
[...]

Piszę tylko o tym, że ktoś sam z siebie robi durnia i często nie zdaje sobie z tego sprawy.
Wiec zwracam mu na to uwagę.

Nie zmienia to jednak faktu , ze zlamano prawo bo komu ja komu ale naszym zindoktrynowanym i zastarszonym  konowalom nie wierze .

Konkretnie który paragraf Kodeksu Karnego został naruszony?

O Prof. dr hab. n. med. Jerzym Szafliku:
Krajowy konsultant ds. okulistyki. Szef Klinicznego Szpitala Okulistycznego w Warszawie, kierownik Katedry i Kliniki Okulistycznej II Wydziału Lekarskiego AM, członek Krajowej Rady Transplantacyjnej.
Zainicjował i zorganizował Bank Tkanek Oka Ministerstwa Zdrowia i opieki Społecznej.
Tu przyjeżdżają leczyć się pacjenci z: Anglii, Niemiec i Holandii.
źródło http://www.cxnews.pl/redakcja/jerzy-szaflik,43.html

Przy okazji ciekawa rozmowa z prof. J. Szaflikiem
http://rozmowy.onet.pl/artykul.html?ITEM=1206958&OS=34540

Data: 2009-09-24 09:57:58
Autor: CYC

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9f7hn$ke$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zapytaj sedziow w Starsburgu , moze oni beda dla Ciebie bardziej wairygodni niz ja .
Watpie w to co prawda bo pewnie wiarugodniejszym jest dla Ciebie wioskowy wikary ale moze ? .

cyc

Data: 2009-09-24 11:21:36
Autor: mkarwan
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9f8qf$55b$1news.onet.pl...
[...]

A wiesz w jakiej sprawie wypowiadali się sędziowie w Strasburgu?
Zastanów się zanim napiszesz, abyś znowu nie zrobił z siebie durnia.

Data: 2009-09-24 11:34:31
Autor: CYC
Dlaczego odmówił Alicji Tysiąc?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

...... abyś znowu nie zrobił z siebie durnia.

Powiem Ci po Twojemu .
Caluj psa w dupe .
Glupszego na grupie jak Ty nie ma . Nawet Antenka , choc niewiele rozni sie od Ciebie , choc rownie chamska i przymulasta , to przynajmniej nie pisze w kolko to samo .

cyc

Data: 2009-09-24 11:48:18
Autor: mkarwan

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9feff$n0k$1news.onet.pl...
[...]

Znowu zrobiłeś sam z siebie durnia.
Problem w tym, że ty nie zdajesz sobie z tego sprawy

Data: 2009-09-24 10:40:53
Autor: HaMMeR
mkarwan wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No coz, tu nie mozna oplotkami.., tu trzeba prosto z mostu,
ze wszelka lewizna od Sld do PO, posluzy sie kazdym koor...stwem
i kazdym lajdakiem, aby stalo sie zadosc hebanej 'europejskiej' politpoprawnosci!
Co za dno!!!

Data: 2009-09-24 13:27:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Sep 2009 10:40:53 +0200, HaMMeR napisał(a):

[...]

Porządni są tylko Polacy-Katolicy?

Pytanie - po co w takim razie tzw. "kapelani" w więzieniach?

Do masowego chrzczenia ateistów?

Dlaczego odmówił Alicji Tysiąc?