Dlaczego oni zginęli ?

Data: 2010-06-18 14:48:29
Autor: Charlie delta
Dlaczego oni zginęli ?
1. Biskup Mieczysław Cieślar- Duchowny zginął w godzinach nocnych w
wypadku samochodowym-mial byc nastepca ks.Adama Pilcha -ktory zginal w
Smolensku. Bp Cieslar byl przewodniczacym Kolegium Komisji
Historycznej w sprawie inwigilacji luteran przez SB (sprawa
Zwierzchnika Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego bp Janusza
Jaguckiego)

2. Krzysztof Knyż, operator  Faktów'-nie żyje, pracowal z W.
Baterem...smierc operatora nieomal przemilczana...ponoc w Polsat News
(platforma cyfrowa) byla relacja na zywo i pokazyno jak TU154 laduje
awaryjnie i nie byl to banajmniej rozbity w drobny mak samolot ale
dobrze zachowana maszyna-czy ktos z Panstwa to ogladal???nagranie
wsiaknelo jak kamfora

3. prof. Marek Dulinicz szef "rzekomej"grupy archeo ktora miala
wyjechac do Smolenska-nie zyje...zginal w wypadku samochodowym...

Data: 2010-06-18 23:50:19
Autor: zenek
Dlaczego oni zginęli ?
Charlie delta pisze:
[...]

A dlaczegfo ty jheszcze dychasz cwelu i debilu ?

Zmien grupe bo jak zawitam do twojej swonskiej nory to nie bedzie zbyt milo.

Data: 2010-06-19 15:45:24
Autor: Piotr
Dlaczego oni zginęli ?

A dlaczegfo ty jheszcze dychasz cwelu i debilu ?

Zmien grupe bo jak zawitam do twojej swonskiej nory to nie bedzie zbyt
milo.

poczekaj jeszcze troche, może po przegranych wyborach się przymknie :D

Data: 2010-06-20 01:09:36
Autor:
Dlaczego oni zginęli ?
zenek <zenek@op.pl> napisał(a):
Charlie delta pisze:
> [...]

A dlaczegfo ty jheszcze dychasz cwelu i debilu ?

Zmien grupe bo jak zawitam do twojej swonskiej nory to nie bedzie zbyt milo.

Co Ty chcesz AKURAT od tej wiadomości ? Śmierć tych 3 osób jest faktem.
To, że Charlie połączył kilka spraw w 1 wątek, to plus dla Niego.
Media nawet śmierć dowódców wszystkich rodzajów Sił Zbrojnych RP prezentowała
w dziwny sposób. Oni powinni być za każdem razem wymieniani na liście ofiar w
jednej grupie "Dowódcy Sił Zbrojnych RP... i tu dopiero alfabetycznie nazwiska
ze stopniami i funkcjami (podobnie reszta ś.p. Pasażerów) A byli najcześciej rozrzuceni pośród prawie setki innych ofiar.

Co do 'awaryjnego lądowania' - potwierdzam, że na samym początku były wzmianki
właśnie w tej tonacji. Skorygowane szybciej niż poźniejsze info o 132 ofiarach
(niby ktoś policzył razem pasazerów TU154 i JAK40).

P.S. Kiedyś Charlie wróci tutaj w chwale. Zobaczycie. Inaczej krzyczeć nie
może, ale skoro sam Jarosław ostatnio powiedział do kamer, że katastrofa ta
nie była dziełem przypadku, to coś musi być na rzeczy (JK wie co mu groziłoby
za głoszenie nieprawdy).

Data: 2010-06-20 05:30:22
Autor: kc
Dlaczego oni zginęli ?
  <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
P.S. Kiedyś Charlie wróci tutaj w chwale. Zobaczycie. Inaczej krzyczeć nie
może,

Tyle tylko, że ten krzyk do nikogo nie trafia. Tu jest wąskie grono (ok. 50 osób wg mojej oceny) zainteresowanych rynkiem kapitałowym i w większości o utrwalonych poglądach politycznych. Utrwalonych do tego stopnia, że nawet gdyby Charlie pokazał palcem zamachowców, komentarze byłyby takie : dobrze zrobili.

Dlatego sprzeciwiam się aktywności Charliego tutaj, informacje, które podaje znajduję gdzie indziej.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-20 00:06:33
Autor: Endriu
Dlaczego oni zginęli ?
[...]

Dokładnie jest tak jak mówisz kolego "kc". Sam proponowałem Charliemu
aby ograniczył ilość wątków politycznych do 1-2 dygodniowo - jak już
tak bardzo zależy mu na ich wysyłaniu to niech wrzuci jakiś 1-2
najważniejsze posty polityczne - jakoś ździerżymy, może nawet i
podyskutujemy . Ale nie on zarzucił forum ich taką ilością - (na
dodatek teksty o mizernej merytorycznej treści), że nie sposób
doszukać się wątków o charakterze giełdowym.

Tak się nie robi.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 00:24:23
Autor: Endriu
Dlaczego oni zginęli ?
Tak się nie robi.

Niech sobie kolega Charlie bloga założy i wypisuje w nim co
najważniejsze w jego opini teksty. I niech sobie pod swoim grupowym
podpisem poda linka - kto będzie chciał to sobie wejdzie i poczyta -
pełna kultura.

Obecna forma w jakiej porusza się Charlie jest raczej nie do
przyjęcia.

Kiedyś podobna sytuacja miała miejsce jeżeli chodzi o Pana Jerzego
Olszewskiego - został przegłosowany na swoją własną prośbę. Osobiście
żałuje że Pan Jerzy na pl.biznes.wgpw (w sposób zgodny z net-ykietą)
nie zabiera głosu.

Może czas zaproponować wątek z pytaniem:

"Czy jesteś za tym aby Pan Jerzy Olszewski wrócił na grupę (oczywiście
nie w "formie" polityczno-spamerskiej).

W mojej opini była to kopalnia wiedzy giełdowej, i wydaje mi się, że
grupa traci na braku jego obecności.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 10:48:09
Autor:
Dlaczego oni zginęli ?
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Ale pozostaje ślad w sieci na liście o dość istotnej tematyce.
Rozumiem, że Charlie był/jest również jej aktywnym, merytorycznym uczestnikiem
i dlatego wybrał sobie to miejsce (bo do tej pory znaliście go od 'rzeczowej
strony', tak?).

W kwestii zdarzenia pod Smoleńskiem:
Jedni patrzą, że to był człowiek z PIS i jego zwolennicy (dali mu się
zaprosić). Jak są zwolennikami innej opcji politycznej, to się może i cieszą
('dobrze zrobili'). To wolny kraj.

Inni patrzą, że to była 'jakaś' głowa, ale jednak mojego Państwa i
jakieś Dowództwo Sił Zbrojnych, ale  mojego kraju, wznosząc się ponad sztuczne
WEWNĘTRZNE podziały partyjne (PC, KLD, UD, UW, PZPR - to już było na scenie
politycznej i można ocenić co dobrego zrobili dla Polski bez interesowania się
mutantami w stylu PIS,PO czy SLD).

Są też i tacy, którzy wznoszą się jeszcze wyżej, ponad narodowość i mówią, że
zginął Prezydent jakiegoś kraju i całe dowództwo Sił Zbrojnych jakiegoś kraju.

I że sprawę tą należy potraktować wyjątkowo, a nie tak jak u nas (bliżej temu
do 'rozbił się samolot z wycieczką do Katynia').

Co do działalności Charliego tutaj: kiedyś na ulicy sypano ulotkami na głowy
przechodniów, teraz mamy posty. Przyjdzie czas i się okaże ile w tym było
prawdy a ile propagandy. Nie popieram, ale rozumiem w tych okolicznościach.

P.S. Zniknął post na którego wcześniej odpowiadałem w tym wątku ;]

Data: 2010-06-20 13:10:38
Autor: marfi
Dlaczego oni zginęli ?
P.S. Zniknął post na którego wcześniej odpowiadałem w tym wątku ;]

Ten co poniżej czy inny?

--
marfi

<cytat>

Data: 2010-06-20 11:25:11
Autor:
Dlaczego oni zginęli ?
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> P.S. Zniknął post na którego wcześniej odpowiadałem w tym wątku ;]

Ten co poniżej czy inny?

??? Może jeszcze raz: Nie zniknął mój post, tylko wiadomość (wyzwiska i
groźby) od 'zenek' na którą nim odpowiadałem. Odpowiadał też na nią "Piotr
<a@b.c>".

Data: 2010-06-20 13:32:19
Autor: marfi
Dlaczego oni zginęli ?
Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvktqn$jlm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

groźby) od 'zenek' na którą nim odpowiadałem. Odpowiadał też na nią "Piotr

Aaaa... Może autor wytrzeźwiał i usunął.

--
marfi

Data: 2010-06-20 14:06:50
Autor: skippy
Dlaczego oni zginęli ?
ja nie mam ustalonych preferencji politycznych
od 89 głosowałem bardzo różnie
oceniasz moje preferencje tylko na jednej podstawie, że nie lubie PIS
to błąd metodologiczny, swiadczący że widzisz świat tylko jako PIS i antyPIS
generalnie mój limit cierpliwości się wyczerpał, ale jak to się objawia opiszę wieczorem
:)

Data: 2010-06-20 18:16:22
Autor: kc
Dlaczego oni zginęli ?
skippy <atunic@nie.ma> napisał(a):
widzisz świat tylko jako PIS i antyPIS

Oj, pomyliłeś się, to nie moje widzenie rzeczywistości. Czasem pisałem (na odwrót), że kto nie z PO, to z PiS, fakt, ale to nie ja w ten sposób widzę świat, to media tak narzucają a zwolennicy PO tak go pod wpływem mediów postrzegają, uważam.

kc

Data: 2010-06-20 20:58:55
Autor: skippy
Dlaczego oni zginęli ?
Otóż zazwyczaj twierdziłem iz mój pogląd jest taki, że to jest jedna firma z paroma oddziałami mieląca sie od '89 u chlewa.
Tak twierdze nadal.
I oddałem głos na JKM
Nie jest zmarnowany, bo zajął 4te miejsce.
Wyprzedził nawet japońskiego robota.

W 2giej turze oddam na Komorowskiego, bo go nie lubię, a jarkacza nie lubie bardzo.
Tylko tyle.

BTW a tak im podobno Lechu wsio blokował.
No to tera zobaczymy jacy z nich reformatorzy.
Czy tacy sami jak PIS ze swoim preziem, czy lepsi.

Data: 2010-06-20 21:03:59
Autor: skippy
Dlaczego oni zginęli ?
"To nam jest bardziej po drodze z lewicą, to nam jest bardziej po drodze z Grzegorzem Napieralskim"

Kto to powiedział?

PS
I z Millerem, Olinem i Alkiem.
Przecież wiadomo.

Data: 2010-06-20 10:00:32
Autor: Jan Werbiński
Dlaczego oni zginęli ?
Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvjpof$d0k$1inews.gazeta.pl...
może, ale skoro sam Jarosław ostatnio powiedział do kamer, że katastrofa ta
nie była dziełem przypadku, to coś musi być na rzeczy (JK wie co mu groziłoby
za głoszenie nieprawdy).

To prawda. Katastrofa była skutkiem błędów, nacisków i głupoty, a nie przypadku.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-20 18:18:47
Autor: kc
Dlaczego oni zginęli ?
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości To prawda. Katastrofa była skutkiem błędów, nacisków i głupoty, a nie przypadku.

Dobrze, że odrzucasz udział przypadku. Ja też.

kc

Data: 2010-06-19 19:36:33
Autor: marq111
Dlaczego oni zginęli ?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
1. Biskup Mieczys=B3aw Cie=B6lar- Duchowny zgin=B1=B3 w godzinach nocnych w
wypadku samochodowym-mial byc nastepca ks.Adama Pilcha -ktory zginal w
Smolensku. Bp Cieslar byl przewodniczacym Kolegium Komisji
Historycznej w sprawie inwigilacji luteran przez SB (sprawa
Zwierzchnika Ko=B6cio=B3a Ewangelicko-Augsburskiego bp Janusza
Jaguckiego)

2. Krzysztof Kny=BF, operator  Fakt=F3w'-nie =BFyje, pracowal z W.
[...]

A Ty Charlie odpowiedz mi dlaczego Twoi mocodawcy zamordowali Blidę

--

Dlaczego oni zginęli ?