Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?

Data: 2010-08-30 13:14:48
Autor: Charlie delta
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
przykład pierwszy - fatso

przykład drugi - niejaka Krzywonos

Data: 2010-08-30 14:28:40
Autor: macieks
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?

przykład drugi - niejaka Krzywonos

3 maja 2006 odznaczona przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego Krzyżem
Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski.

Data: 2010-08-30 23:36:07
Autor: kroovka
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
Lepiej teraz pomyśl jak pomóc panu Śniadkowi i innym żyjacym za jedyne 2,5 tys
zlotych i NIC wiecej , a tyle wyrzeczeń ich spotyka, podczas gdy działacze
zwiazkowi w KGHM maja o parę złotych więcej..To jest Solidarne???

Moze nieco przekazać na domy rodzinne wychowujące po kilkanaście biednych z
głodu dzieci?? Masz talent pisarski-prosze pomóż mi w tym apelu o pomoc
dzieciom, możesz pomóc??

kroovka

Data: 2010-08-30 23:44:56
Autor: marfi
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.0000031a.4c7c2447newsgate.onet.pl...
Lepiej teraz pomyśl jak pomóc panu Śniadkowi i innym żyjacym za jedyne 2,5 tys

  Zna ktoś numer konta pana Śniadka? Przeleję mu na konto równowartość prowizji od sprzedaży za wrzesień.

--
marfi

Data: 2010-08-31 01:01:46
Autor: marfi
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c7c265c$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  O...widziałem własnie wywiad z drgającym panem Śniadkiem w TVN24, zniesmaczonego pana Lisa, uśmiechnietą posełke Szczypińską, obwisłego prezesa Kaczyńskiego - panopticum widziałem...

--
marfi

Data: 2010-08-31 10:41:30
Autor: alibaba8
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
przykład pierwszy - fatso

przykład drugi - niejaka Krzywonos
Rozumiem, że masz na myśli również większość kardynałów, biskupów i innych pasterzy owieczek???

Data: 2010-08-31 11:28:24
Autor: Charlie delta
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
On 30 Sie, 22:14, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
przykład pierwszy - fatso

przykład drugi - niejaka Krzywonos

kto jest zdziwiony że opas krzywonos obraca się w środowisku
towarzyszki kwasniewskiej ?

ja nie jestem zdziwiony

Data: 2010-08-31 18:41:13
Autor: Endriu
[...]

Socjolodzy o popularności Krzywonos w internecie
http://tiny.pl/h7bsq

"[...] W stanie wojennym zajmowała się pomocą internowanym. Represjonowana przez władze, podczas jednej z rewizji została dotkliwie pobita, na skutek, czego straciła ciążę. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 10:36:12
Autor: Charlie delta
On 31 Sie, 18:41, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

przez władze, podczas jednej z rewizji została dotkliwie pobita, na skutek,

we wrześniu 1981 roku , kiedy nikt nie myslał że człowiek honoru
według michnikowszyzny (niedouczeni ze srodkowiska POkemonów - mam na
myśli zbrodniarza Jaruzelskiego ) wprowadzi zbrodniczy stan wojenny
miałem pierwszą esbecką rewizję w mieszkaniu połączoną z
zarekwirowaniem części pierwszego wydania na Dolnym Ślaski książki
"Katyń" którą miałem przyjemność jako jedna z 6-osób drukować

wtedy podczas tego pierwszego przeszukania nie miałem jeszcze 18 lat,
a potem swołocza komunistyczna była dla mnie coraz bardziej kłopotliwa
i haha upierdliwa ale to już inna historia

gardzę ludźmi w stylu Krzywonos, po ludzku czuję wstręt i obrzydzenie

Data: 2010-08-31 11:12:50
Autor: Charlie delta
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
On 31 Sie, 19:36, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:

> [...]

i haha upierdliwa ale to już inna historia

gardzę ludźmi w stylu Krzywonos, po ludzku czuję wstręt i obrzydzenie

errata

esbekowi który najczęściej zatrzymywał mnie, obiłem w latach 90-tych
pysk, solidnie,

sąd był dla mnie łagodny, warunkowo zawiesił wydanie wyroku na 3 -
lata

esbek nie odwoływał się, wiedział gnój że dostanie kolejny wpierdol

było to naturalne wyrównanie rachunków i  krzywd za represje ktore
mnie spotkały po wprowadzeniu stanu wojennego

:)

Data: 2010-08-31 18:59:43
Autor: Endriu
[...]

O czym "zapomniał" Janusz Śniadek
http://prawica.net/blog/jan-engelgard/31-08-2010

"[...] Wygląda na to, że Janusz Śniadek ma bardzo krótką i wybiórczą pamięć. Tak jakoś dziwnie się składa, że szef związku nie pamięta, co robiła przez ostatnie 20 lat "Solidarność". "Zapomniał", że najpierw rozpostarła "parasol ochronny" nad programem Balcerowicza, co było pierwszym gwoździem do trumny, nad którą teraz płacze. Potem były cztery lata bezpośrednich rządów "Solidarności" w Polsce (1997-2001) pod szyldem Akcji Wyborczej Solidarność (AWS). Klub tego ugrupowania miał ponad 200 mandatów a mimo to posłusznie realizował program Unii Wolności.
W tym czasie nastąpiła - jak to się określa - ostateczna wyprzedaż majątku narodowego, w tym prawie wszystkich polskich banków. Politykę tę realizował solidarnościowy minister skarbu Emil Wąsacz. W tym też czasie dokonano oszustwa w postaci tzw. reformy służby zdrowia (utworzenie NFZ) oraz oszustwa tzw. reformy emerytalnej (OFE). AWS z wielką ochotą forsowała te "reformy", a czuwał nad tym faktyczny premier - szef "S" Marian Krzaklewski. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 19:07:28
Autor: walter
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i5jcei$48a$1usenet.news.interia.pl...
[...]

o niczym nie zapomniał tyko teraz ratuje morde Solimarności plujac na tych co cos zrobili naprawde i chroniac tych co wymienasz w cytacie

Data: 2010-08-31 20:21:47
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

[...]".

Na tym polega Twoja podatność na manipulacje. Wszystko przyjmujesz na wiarę jak leci, byleby pasowało do Twojej tezy. Nic nie chce Ci się sprawdzić tylko popychasz pierdy za innymi. NFZ to pomysł min zdrowia Łapińskiego z rządu SLD. Powstał w 2004. AWS wprowadził kasy chorych.

Data: 2010-08-31 22:47:18
Autor: Endriu
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
Na tym polega Twoja podatność na manipulacje.

Ta uwaga ty chyba raczej nie do mnie....
Ja tam nie składam modlącym się pod krzyżem starszym paniom propozycji typu....:

Michnik, pokaż ptaka!
http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1744

"[...] Otóż polegała między innymi na tym, że rozbawieni dżentelmeni składali przedstawicielkom ciemnogrodu różne natrętne propozycje, wśród nich również: "pokaż cycki!" [...]".

.....  w przeciwieństwie do skrzykniętych przez "Facebooka" młodocianych czytelników "Głosu Cadyka".....

http://wirtualnapolonia.com/2010/08/09/nowy-czlowiek-prezydenta-organizator-zadymy/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 14:01:50
Autor: Charlie delta
[...]

twarz rodem z piekła

komoruski powinien zatrudnić go na swojego doradcę kapciowego i
wykidajłę

pasują do siebie

....a może stanie się cud, komoruski nażre sie kotletów z dzika i
wszystko sie zmieni

Data: 2010-09-02 14:23:14
Autor: Endriu
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
Socjolodzy o popularności Krzywonos w internecie
http://tiny.pl/h7bsq

No to teraz już wiadomo dlaczego nasza Krzywonos nagle staą się taka popularna  m.i.n również oczywiście na "Facebooku".....

Pełen spontan
http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan/

Jak w tytule, pełen kurwa "spontan".... Ech....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-02 14:38:00
Autor: Endriu
[...]

"Legendarni" się pożarli

"[...] Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, zwłaszcza gdy część "legendarnych" przeszła na służbę u dawnego wroga. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?