Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?

Data: 2010-08-30 23:36:07
Autor: kroovka
Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
Lepiej teraz pomyśl jak pomóc panu Śniadkowi i innym żyjacym za jedyne 2,5 tys
zlotych i NIC wiecej , a tyle wyrzeczeń ich spotyka, podczas gdy działacze
zwiazkowi w KGHM maja o parę złotych więcej..To jest Solidarne???

Moze nieco przekazać na domy rodzinne wychowujące po kilkanaście biednych z
głodu dzieci?? Masz talent pisarski-prosze pomóż mi w tym apelu o pomoc
dzieciom, możesz pomóc??

kroovka

Data: 2010-08-30 23:44:56
Autor: marfi
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.0000031a.4c7c2447newsgate.onet.pl...
Lepiej teraz pomyśl jak pomóc panu Śniadkowi i innym żyjacym za jedyne 2,5 tys

  Zna ktoś numer konta pana Śniadka? Przeleję mu na konto równowartość prowizji od sprzedaży za wrzesień.

--
marfi

Data: 2010-08-31 01:01:46
Autor: marfi
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c7c265c$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  O...widziałem własnie wywiad z drgającym panem Śniadkiem w TVN24, zniesmaczonego pana Lisa, uśmiechnietą posełke Szczypińską, obwisłego prezesa Kaczyńskiego - panopticum widziałem...

--
marfi

Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?