Dlaczego oszczedzacie na zonach ?

Data: 2009-09-04 11:41:53
Autor: ąćęłńóśźż
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?
Skąd aż tyle postów w rodzaju 'pomóżcie mi dobrać opony całoroczne do cieniasa żony, tak żeby pasowały do moich wczesnojesiennych SuperRainWinner w siedemsetce??
JaC

Data: 2009-09-04 11:49:16
Autor: wchpikus
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?
Moze maja wykupiona droga polise?

Data: 2009-09-04 12:04:01
Autor: Prze__mek
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?

Skąd aż tyle postów w rodzaju 'pomóżcie mi dobrać opony całoroczne do cieniasa żony,
tak żeby pasowały do moich wczesnojesiennych SuperRainWinner w siedemsetce??

Paradoksalnie, znam przypadki, gdy opony całoroczne lepiej zachowywały się zimą na drodze niż zimówki.

--
Pozdrawiam,
Prze__mek

Data: 2009-09-04 13:23:59
Autor: Roman
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?
Użytkownik "Prze__mek" :
[...]

nic dziwnego, dobre wielosezonowki beda lepsze niz slabe zimowki, tylko nie kazdy jest w stanie to przyjac do wiadomosci dlatego tez producenci maja znikoma oferte takich opon

Data: 2009-09-04 15:35:54
Autor: WIHEDCNF
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?

Użytkownik "Roman" <ehatec@hotmail.com> napisał w wiadomości news:h7qtgu$m3a$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Prze__mek" :
[...]

To niech nazwą te lepsze wielosezonówki zimówkami i sprzedają jako zimówki, skoro są i tak lepsze niż zimówki a słabo się sprzedają. Nie sądzisz chyba, że przecietny kowalski odróżni dobrą wielosezonówkę od lichej zimówki jeśli na oponie będzie napisane "winter"

Data: 2009-09-04 16:22:49
Autor: Roman
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?
Użytkownik "WIHEDCNF" :

[...]

ale w jakim celu mieli by to robic?
te opony sa konstruowane tak by uzyskac jak najlepsze osiagi niezaleznie od temperatury pracy,
koszt biorac pod uwagi niewielkie nakłady produkcyjne nie bedzie nizszy niz ponad przecietne opony sezonowe, a osiagi moga byc od drugich slabsze
sens stosowania takich opon jest wiec w przypadkach gdy uzywa sie je zgodnie z przeznaczeniem czyli na caly rok, wtedy koszty zakupu ma swoje uzasadnienie, wychodzi to juz podczas kalkulacji sezonowych wymian

Data: 2009-09-04 19:13:42
Autor: WIHEDCNF
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?

Użytkownik "Roman"

[...]

Zaryzykuję stwierdzenie, że jeśli masz dwie pary opon, czyli zimowe i letnie, to
przejedziesz na nich dwa razy dłuższy dystans niż na jednej parze uniwersalnych.

Zaryzykuję drugie stwierdzenie, że jeśli zrobię narzędzie będące jednocześnie
siekierą i młotkiem, to nie będzie to ani dobra siekiera ani dobry młotek, choć
zrąbiesz nią drzewo i wbijesz gwoździa.

Data: 2009-09-04 13:45:21
Autor: slaweks
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?
On 4 Wrz, 19:13, "WIHEDCNF" <2...@hwdp.nl> wrote:
Użytkownik "Roman"
Zaryzykuję drugie stwierdzenie, że jeśli zrobię narzędzie będące
jednocześnie
siekierą i młotkiem, to nie będzie to ani dobra siekiera ani dobry
młotek, choć
zrąbiesz nią drzewo i wbijesz gwoździa.- Ukryj cytowany tekst -

Nie musisz. Dobra siekiera z płaskim obuchem dobrze wbija gwoździe.

Data: 2009-09-04 21:20:19
Autor: Michał
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?

> siekier=B1 i m=B3otkiem, to nie b=EAdzie to ani dobra siekiera ani dobry
> m=B3otek, cho=E6
> zr=B1biesz ni=B1 drzewo i wbijesz gwo=BCdzia.- Ukryj cytowany tekst -

Nie musisz. Dobra siekiera z p=B3askim obuchem dobrze wbija gwo=BCdzie.

tylko sobie można w czoło tym ostrym przyładować, a jak z oponami ?

Data: 2009-09-04 17:00:23
Autor: Mirek Ptak
*Prze__mek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Ja znam przypadki (a nawet w zasadzie to reguła), że opony letnie zimą zachowywały się lepiej niż zimówki - oczywiście na suchym asfalcie - czy to coś znaczy?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-04 17:18:29
Autor: Prze__mek
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?
Ja znam przypadki (a nawet w zasadzie to reguła), że opony letnie zimą zachowywały się lepiej niż zimówki - oczywiście na suchym asfalcie - czy to coś znaczy?

Ja nie mówię tu jedynie o suchym asfalcie.

Data: 2009-09-04 19:21:11
Autor: Mirek Ptak
[...]

No to warto troszkę doprecyzować - bo na pewno żadna uniwersalna nie zachowuje się lepiej od przyzwoitej zimówki w każdych zimowych warunkach.

Data: 2009-09-04 12:40:34
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h7qnbu$200$1news.wp.pl...
Skąd aż tyle postów w rodzaju 'pomóżcie mi dobrać opony całoroczne do cieniasa żony, tak żeby pasowały do moich wczesnojesiennych SuperRainWinner w siedemsetce??

A gdzie te posty ? Ja nie widze?

Jakbys mial zone i na niej nie oszczedzal to bys wiedzial ile to zachodu zmienic opony w dwoch pojazdach naraz. Oszczedzamy siebie :-)
Choc bywaja wersje uproszczone.

A w sumie po co zmieniac opony jesli zona po sniegu jezdzi raz na dwa lata ?

J.

Data: 2009-09-04 13:43:57
Autor: Paweł W.
[...]

Jak przestanie grzebać w moim portfelu w czasie gdy śpię, to dostanie może "zimówki" ;-p

p.

Data: 2009-09-04 13:46:39
Autor: bratPit[pr]
Dlaczego oszczedzacie na zonach ?
Jak przestanie grzebać w moim portfelu w czasie gdy śpię, to dostanie może "zimówki" ;-p

dlatego się nie żenię - same straty ;D
brat

Dlaczego oszczedzacie na zonach ?