Dlaczego pan Rostowski wrzeszczy na PIS a nie na swoich kolegów

Data: 2012-02-17 15:42:25
Autor: Obserwator
Dlaczego pan Rostowski wrzeszczy na PIS a nie na swoich kolegów

Rostowski dostaje ataku szalu w Sejmie i oskarza PiS,a nie swoich kolegow o lobbowanie na rzecz obcych inwestorów:

http://www.youtube.com/watch?v=i_Mql3MjZBs

*Dlaczego pan Rostowski wrzeszczy na PIS a nie na swoich kolegów Bieleckiego,
Buzka, Suchocką, Tuska?
Wystarczy popatrzeć do GUSU kto sprzedawał najlepsze zakłady.

KTO LOBBOWAŁ NA RZECZ KAPITAŁU ZAGRANICZNEGO?
SPRZEDAJĄC POLSKI PRZEMYSŁ?

1 Rząd Tadeusza Mazowieckiego  24 sierpnia 1989 25 listopada 1990 X
Solidarność – ZSL – PZPR – SD 2 Rząd Jana Krzysztofa Bieleckiego  12 stycznia
1991 5 grudnia 1991 X KLD – ZChN – PC – SD 3 Rząd Jana Olszewskiego  23
grudnia 1991 5 czerwca 1992 I PC – ZChN – PSL-PL upadł na skutek uzyskania
wotum nieufności 4 Pierwszy rząd Waldemara Pawlaka  5 czerwca 1992 7 lipca
1992 I PSL 5 Rząd Hanny Suchockiej  11 lipca 1992 18 października 1993 I UD –
KLD – ZChN – PChD – PPPP – PSL-PL upadł na skutek nie uzyskania wotum zaufania
6 Drugi rząd Waldemara Pawlaka  26 października 1993 1 marca 1995 II SLD – PSL
– BBWR 7 Rząd Józefa Oleksego  6 marca 1995 26 stycznia 1996 II SLD – PSL 8
Rząd Włodzimierza Cimoszewicza  7 lutego 1996 17 października 1997 II SLD –
PSL 9 Rząd Jerzego Buzka  31 października 1997 19 października 2001 III AWS –
UW od 2000 roku rząd mniejszościowy AWS 10 Rząd Leszka Millera  19
października 2001 2 maja 2004 IV SLD – UP – PSL 11 Pierwszy rząd Marka Belki 2 maja 2004 19 maja 2004 IV SLD – UP upadł na skutek nie uzyskania wotum
zaufania 12 Drugi rząd Marka Belki  11 czerwca 2004 19 października 2005 IV
SLD – UP 13 Rząd Kazimierza Marcinkiewicza  31 października 2005 10 lipca 2006
V PiS – Samoobrona – LPR początkowo rząd mniejszościowy PiS 14 Rząd Jarosława
Kaczyńskiego  14 lipca 2006 5 listopada 2007 V PiS – Samoobrona – LPR 15
Pierwszy rząd Donalda Tuska  16 listopada 2007 18 listopada 2011 VI PO – PSL
16 Drugi rząd Donalda Tuska  18 listopada 2011 VII PO – PSL

Historia KGHM
Do końca grudnia 1999r przekształceniami własnościowymi objętych zostało 4957
przedsiębiorstw państwowych.
Tak było w 1997 roku, kiedy to do obrotu wprowadzono akcje takich firm jak:
KGHM, Bank Handlowy, Bank PKO S.A. oraz w roku 1998 po wprowadzeniu do obrotu
akcji TPSA.

      Wykaz dywidend w ostatnich 5 latach:

       2004r.-400 mln. zł.
       2005r.-2,000 mld.zł.
       2006r.-3,394 mld.zł.
       2007r.-1,800 mld.zł.
       2008r.-2,336 mld.zł.

To oznacza, że dzięki takim przedsiębiorstwom produkcyjnym, budżet Państwa
może wypłacać wynagrodzenia dla Sektora Budżetowego (nauczycieli, służby
zdrowia, urzędników państwowych, itd.)
2003/2004 rok

Ostry protest SKGRM NSZZ „Solidarnośc” przeciwko podjęciu przez Zarząd KGHM PM
S.A. (Stanisława Speczika) próby całkowitej prywatyzacji Spółki poprzez tzw
„pakiet menedżerski” KGHM Polska Miedź S.A. został z przedsiębiorstwa państwowego, przekształcony w
jednoosobową spółkę Skarbu Państwa, a następnie akcje spółki zostały
przekazane do obrotu giełdowego z wyłączeniem ponad 52,14% akcji
pozostawionych poza obrotem giełdowym. Pod koniec 1999 roku został przekazany
przez Skarb Państwa pakiet 2,6% akcji na ratowanie miejsc pracy w WKS
„Świdnik”, a 30. XI. 2000r. 5,25% akcji posłużyło dokapitalizowaniu Polskiej
Kasy Oszczędności Banku Polskiego. Po raz kolejny pakiet akcji SP zostaje
uszczuplony 16 maja 2007r. przez Rząd PiS o 2,5% poprzez przekazanie na
dofinansowanie Kampanii Węglowej. W gestii Skarbu Państwa pozostało 41,79%
akcji KGHM Polska Miedź S.A. i ten pakiet można jeszcze upłynnić.

Po zapowiedziach przedstawicieli MSP o zamiarze prywatyzacji KGHM poprzez
sprzedaż akcji w ilości od 10% do 41%, reprezentujące pracowników związki
zawodowe ogłosiły 23 lipca 2009r. w KGHM pogotowie strajkowe oraz po
niespójnych wypowiedziach Premiera RP Donalda Tuska i Wicepremiera Grzegorza
Schetyny wystosowała petycję do Premiera i Rządu RP o zaprzestanie działań
prywatyzacyjnych i podjęcie rozmów z przedstawicielami załogi w tym temacie.
Premier, Rząd RP ani jego przedstawiciele w Spółce nie podjęli jakichkolwiek
prób dialogu społecznego. Ukazała się w mediach wypowiedź - Michała Boni,
szefa Komitetu Stałego Rady Ministrów, który powiedział w 8 sierpnia 2009r.,
że rząd zamierza utrzymać pakiet kontrolny w KGHM i sprzedać nie więcej niż
10% akcji spółki.

Wobec niepodjęcia dialogu społecznego, największy w KGHM Polska Miedź S.A.
związek zawodowy - Sekcja Krajowa Górnictwa Rud Miedzi NSZZ „Solidarność” na
swym posiedzeniu 10 lipca 2009r. wypracowała Stanowisko, które zaproponowała
pozostałym związkom zawodowym działającym w KGHM Polska Miedź S.A. i zostało
ono przyjęte w Komunikacie nr 1. Następnie związki podjęły wspólny apel do
Prezydenta RP o podjęcie mediacji pomiędzy przedstawicielami pracowniczymi, a
przedstawicielami Rządu RP w sprawie dalszych losów Polskiej Miedzi. Pomimo
podjętych przez związki zawodowe prób dialogu społecznego i dwugodzinnego
strajku 11 sierpnia 2009r. Rada Ministrów bez konsultacji społecznej podjęła
uchwałę o programie prywatyzacyjnym, w którym Skarb Państwa ma sprzedać 10%
akcji KGHM w roku 2010.

Pytanie:

Kto najbardziej lobbował na rzecz obcych inwestorów, niszcząc państwową polską
własność.??*

Źródła GUS

Prywatyzacja w Polsce w latach 1990-2010

http://tinyurl.com/7rjmht3

http://tonik.salon24.pl/391760,na-kogo-wrzeszczal-rostowski-dlaczego-na-rzad

Data: 2012-02-17 17:33:32
Autor: Marek Czaplicki
  Obserwator wrote:

[...]

No patrz pan. Tylko, w szczycie 3,4 mld i można utrzymać całe państwo. Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości co do ideii "taniego państwa"? :-)
Nie dziwota, że niektórzy namawiają do nie płacenia podatków. Po co? :-)

Data: 2012-02-17 18:33:01
Autor: Barfly
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Rostowski dostaje ataku szalu w Sejmie i oskarza PiS,a nie swoich kolegow o lobbowanie na rzecz obcych inwestorów:

Nie zauważyłem by dostał ataku szału, raczej wściekł się na bezmyslność kolesi
z ław pisowskich. Nie powinni zabierać głosu skoro nie mają pojęcia o czym
mówił ten Angol. On sam pewnie też nie bardzo wiedział! ;)

Data: 2012-02-17 22:43:20
Autor: HaMMeR
On 17 Lut, 19:33, " Barfly" <pohukiwacz.WYT...@gazeta.pl> wrote:
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

z ław pisowskich. Nie powinni zabierać głosu skoro nie mają pojęcia o czym
mówił ten Angol. On sam pewnie też nie bardzo wiedział! ;)

I ty tez nie wiesz, co piszesz GAZWybroczny wymozdzku...

Data: 2012-02-18 11:37:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:7ca9b636-288b-4f62-862d-59be618011f3gr6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

mówił ten Angol. On sam pewnie też nie bardzo wiedział! ;)

I ty tez nie wiesz, co piszesz GAZWybroczny wymozdzku...

HaMMeRek w całej krasie! Pierwszy bluzgacz psp, największy błazen i idiota!

BomBel

Dlaczego pan Rostowski wrzeszczy na PIS a nie na swoich kolegów