Dlaczego pan Rostowski wrzeszczy na PIS a nie na swoich kolegów

Data: 2012-02-17 18:33:01
Autor: Barfly
Dlaczego pan Rostowski wrzeszczy na PIS a nie na swoich kolegów
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Rostowski dostaje ataku szalu w Sejmie i oskarza PiS,a nie swoich kolegow o lobbowanie na rzecz obcych inwestorów:

Nie zauważyłem by dostał ataku szału, raczej wściekł się na bezmyslność kolesi
z ław pisowskich. Nie powinni zabierać głosu skoro nie mają pojęcia o czym
mówił ten Angol. On sam pewnie też nie bardzo wiedział! ;)

Data: 2012-02-17 22:43:20
Autor: HaMMeR
On 17 Lut, 19:33, " Barfly" <pohukiwacz.WYT...@gazeta.pl> wrote:
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

z ław pisowskich. Nie powinni zabierać głosu skoro nie mają pojęcia o czym
mówił ten Angol. On sam pewnie też nie bardzo wiedział! ;)

I ty tez nie wiesz, co piszesz GAZWybroczny wymozdzku...

Data: 2012-02-18 11:37:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:7ca9b636-288b-4f62-862d-59be618011f3gr6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

mówił ten Angol. On sam pewnie też nie bardzo wiedział! ;)

I ty tez nie wiesz, co piszesz GAZWybroczny wymozdzku...

HaMMeRek w całej krasie! Pierwszy bluzgacz psp, największy błazen i idiota!

BomBel

Dlaczego pan Rostowski wrzeszczy na PIS a nie na swoich kolegów