Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...

Data: 2010-04-06 21:10:31
Autor: abc
Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...
....a wszystkie pozostałe zboczenia są słuszne?

Powód dla którego zadecydowano, że pedofila ma być zboczeniem niesłusznym
jest całkiem jasny. Chodzi o podważenie zaufania dzieci do rodziców.

Chodzi o rozbicie rodziny, o zasianie podejrzliwości między dziećmi a
rodzicami.  Dlatego pedofilia jest tak nagłaśniana akurat w takich godzinach
gdy dzieci oglądają telewizję i słuchają radia.

Data: 2010-04-06 21:17:57
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 21:10, abc pisze:
[...]

powiedz w końcu wyraźnie. czy podoba Ci się jak dorośli ludzie molestują dzieci czy nie?

Data: 2010-04-06 21:29:32
Autor: abc
[...]

Nie podoba mi się  ż a d n e  zboczenie.   Wszystkich zboczeńców należy
karać. Ale bez rozgłosu, bo rozgłos propaguje zboczenia.  Należy również
karać pismaków biorących udział w linczach medialnych.

Data: 2010-04-06 21:45:16
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 21:29, abc pisze:
Nie podoba mi się  ż a d n e  zboczenie.   Wszystkich zboczeńców należy
karać. Ale bez rozgłosu, bo rozgłos propaguje zboczenia.  Należy również
karać pismaków biorących udział w linczach medialnych.
  to dobrze. żaden z pedofilii nie jest przecież karany przy drzwiach otwartych. sądy utajniają rozprawy i uzasadnienia wyroków. Kościół miał wystarczająco dużo czasu, żeby uporać się z tym problemem i ukarać tych jak nazwałeś, zboczeńców. i co? ukarał? czy też zamiatał pod dywan?

Data: 2010-04-06 21:55:43
Autor: abc
[...]

Nie wiem, nie pasjonuje mnie to. I nie słyszałem też o tym, aby od
jakichkolwiek innych środowisk domagano się uporania z tym problemem i
robiono rejwach o zamiataniu pod dywan, itp.  To jest tylko pretekst, aby
"dołożyć" Kościołowi, nikomu więcej.

Data: 2010-04-06 22:03:36
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 21:55, abc pisze:
> To jest tylko pretekst, aby
"dołożyć" Kościołowi, nikomu więcej.

myślę, że za bardzo utożsamiasz Kościół z zakonnikami, księżmi i biskupami. ja wielokrotnie słyszałem w Kościele, że Kościół to zwykli ludzie, członkowie społeczeństwa. a melodia, że jak atakują kogoś to zamach na całą instytucję jest ograna do szczętu.

Data: 2010-04-06 22:19:22
Autor: abc
> [...]

ludzie, członkowie społeczeństwa. a melodia, że jak atakują kogoś to
zamach na całą instytucję jest ograna do szczętu.

To bez wątpienia jest atak na Koścół, włącznie z papieżami obecnym i
zmarłym. Słyszałeś żeby ktokolwiek przyp... się pod pretekstem pedofilii do
jakiekolwiek innego środowiska, w którym pedofilia jest wielokrotnie
bardziej rozpowszechniona, np, do środowiska homoseksualistów?

Data: 2010-04-06 22:27:47
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 22:19, abc pisze:
[...]
wytłumacz. dlaczego uważasz, że ludzie Kościoła instytucjonalnego tworzą środowisko porównywalne ze środowiskiem homoseksualistów?

Data: 2010-04-06 22:45:51
Autor: abc
[...]

W każdym środowisku są grzesznicy, w jednych jest ich więcej, a w innych
mniej. W środowisku katolickich księży jest ich najmniej, a w środowisku
homoseksualistów - najwięcej.  Natomiast rejwach czyniony wokół pedofilii w
poszczególnych środowiskach jest odwrotnie proporcjonalny do częstotliwości
występowania patologii.

Data: 2010-04-06 21:28:44
Autor: jadrys
[...]

Po prostu - pedofil krzywdzi dzieci. A nie ma nic gorszego niż krzywdziciel dzieci..

Data: 2010-04-06 21:44:22
Autor: abc
Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...
Po prostu - pedofil krzywdzi dzieci. A nie ma nic gorszego niż
krzywdziciel dzieci..

Przez dziennikarzy dokonuje się zgorszenie na o wiele większą skalę niż
przez samych pedofilów. Pamiętajmy o słowach Pana Jezusa (Mt 18:7):

"Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz
biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie."

Data: 2010-04-06 21:57:17
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 21:44, abc pisze:
[...]

więc co proponujesz? nie mówić złych rzeczach to same przejdą? ja np nie oglądam wiadomości razem z synkiem, nie czytam gazet synkowi. to co Ty proponujesz sprowadza się do tego, żeby skoro czyny których dokonali niektórzy ludzie są straszne, więc nie należy o nich rozmawiać. polityka: głowa w piasek.

Data: 2010-04-06 22:04:30
Autor: abc
[...]

O przestępstwach powinno się mówić ale w jakiejś Kronice Kryminalnej
nadawanej po północy kiedy dzieci śpią.

Data: 2010-04-06 22:07:05
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 22:04, abc pisze:
O przestępstwach powinno się mówić ale w jakiejś Kronice Kryminalnej
nadawanej po północy kiedy dzieci śpią.

mój drogi. normalni ludzie i tacy, którzy muszą rano wstać do pracy też wtedy śpią. :-)

Data: 2010-04-06 22:21:21
Autor: abc
[...]

Normalni ludzie nie pasjonują się przestępstwami, a jeśli ktoś ma takie
hobby, to niech czeka aż minie północ.

Data: 2010-04-06 22:30:09
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 22:21, abc pisze:
Normalni ludzie nie pasjonują się przestępstwami, a jeśli ktoś ma takie
hobby, to niech czeka aż minie północ.

więc dlaczego rzuciłeś temat "Dlaczego pedofilia jest niesłuszna..."? pasjonuje Cię to?

Data: 2010-04-06 22:50:30
Autor: abc
[...]

Bo pod tym pretekstem atakowany jest teraz Kościół Święty. A każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowiązek stawać w obronie Kościoła i świętej wiary katolickiej. Tu jest poletko wirtualnej bitwy w wojnie o świadomość Polaków.

Data: 2010-04-07 16:52:49
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 22:50, abc pisze:
[...]
przyznam się, że nie za bardzo rozumiem. Kościół jest atakowany? zasady wiary? czy ludzie, jak piszesz grzesznicy? stajesz w obronie ludzi, którzy według Papieża, mają odpowiedzieć przed właściwymi sądami i przed Bogiem? czy nie za bardzo angażujesz do obrony tych zagubionych i chorych ludzi autorytet Kościoła i wiary, aby mówić że atakując ich atakuje się wiarę? czy Twoja wiara polega na tym, że ludziom Kościoła instytucjonalnego wybacza się każde draństwo i każdą podłość? naprawdę nawet gdybyś mógł powiedzieć: "wybaczam im", to nie miałbyś do tego prawa, bo to nie Ty zostałeś skrzywdzony i okaleczony, może na całe życie.

Data: 2010-04-06 22:14:28
Autor: jadrys
[...]

Przyznam że trochę mnie dziwią twoje słowa.. toż to nawet kryminaliści stanowczo potępiają pedofilię. Maja nawet specyficzne sposoby traktowania takiego "pod celą".

Data: 2010-04-06 22:23:32
Autor: abc
Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...
Przyznam że trochę mnie dziwią twoje słowa.. toż to nawet kryminaliści stanowczo potępiają pedofilię. Maja nawet specyficzne sposoby traktowania takiego "pod celą".

Ja też potępiam. Co więcej, potępiam propagowanie pedofilii w mediach.

Data: 2010-04-07 17:09:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 22:23, abc pisze:
[...]

No, w mediach nie jest propagowana pedofilia ale potępianie tych co ją uprawiali i uprawiają.  Tym niemniej przyznaję ci rację - to obecne nagłaśnianie afer pedofilskich z udziałem osób duchownych jest ordynarnym atakiem na kościół, na kościół jako instytucję.. Przynajmniej ja tak to odczuwam.

Data: 2010-04-06 22:09:04
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:

Po prostu - pedofil krzywdzi dzieci. A nie ma nic gorszego niż
krzywdziciel dzieci..

   Gdybyś nie miał przykazań nie wiedziałbyś, że robisz coś złego,
   kto Ci powiedział, że pedofilia to krzywda dla dziecka i co to
   jest w końcu ta pedofilia, molestowanie - gdzie przebiega granica
   miedzy zabawą lekko zabarwioną seksualnie a czymś niestosownym
   dla dziecka zachowaniem czego by ono sobie nie życzyło, większą
   krzywdę dziecku wyrządzają Ci, którzy zabraniają nauczycielom nawet
   pogłaskać dziecko by go uspokoić  wprowadzają oni nieufność do
   stosunków między dziećmi, rodzicami, wychowawcami, molestują
   psychicznie Ci pożal się Boże obrońcy moralności wszystkie
   strony, dzieci, rodziców i zwykłych ludzi, którzy potem
   mają trudności z okazaniem sobie czułości. Jeśli chcesz poczytać
   sobie o prawdziwym molestowaniu to znajdziesz to u pani "Svali"
   trenerki z pewnych satanistyczno-masońskich kręgów Iluminatów,
   gdzie dzieci od można powiedzieć stanów prenatalnych przygotowuje
   się do bycia aktywnymi członkami różnych zbrodniczych organizacji.
   Szukasz na siłę zła, gdzie go mało dajesz w ten sposób legitymację
   bezkarności prawdziwym zbrodniarzom bo przestaje się patrzeć
   w tym kierunku, gdzie zło się naprawdę pleni i zajmuje uwagę
   ludzi sprawami nieistotnymi.

Data: 2010-04-06 22:20:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 22:09, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

Ja oczywiście miałem na myśli pedofilie tylko w wersji hard-core, i to tylko z małymi dziećmi.
Ta cała obecna moda na oskarżania o tzw. molestowane to służą tylko do niszczenia porządnych nieraz ludzi.

Data: 2010-04-07 07:57:29
Autor: abc
Użytkownik jadrys napisał:

Po prostu - pedofil krzywdzi dzieci. A nie ma nic gorszego niż
krzywdziciel dzieci..

A twoim zdaniem, aborcja krzywdzi dzieci czy nie?

Data: 2010-04-07 17:11:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-07 07:57, abc pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

Po prostu - pedofil krzywdzi dzieci. A nie ma nic gorszego niż
krzywdziciel dzieci..

A twoim zdaniem, aborcja krzywdzi dzieci czy nie?

Odpowiedź moja nie będzie jednoznaczna - ja osobiście uważam że aborcja to jest coś bardzo złego.. Absolutnie nigdy bym się nie zgodził na to żeby ją przeprowadziła moja kobieta. Ale z drugiej strony nie czuję się władny  zabraniać tego obcym ludziom. Każdy dorosła kobieta odpowiada za siebie, i wie co robi. Jednego można być pewnym: nikt  nie usuwa ciąży dla zabawy.

Data: 2010-04-08 04:06:36
Autor: sofu

--

Ja myślę podobnie. Aborcja jest na pewno złem. Ale czy nie jest złem
rodzenie niechcianych dzieci, które sie potem masakruje w procesie zycia?

Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...