Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...

Data: 2010-04-06 21:17:57
Autor: marek czaplicki
Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...
W dniu 2010-04-06 21:10, abc pisze:
...a wszystkie pozostałe zboczenia są słuszne?

Powód dla którego zadecydowano, że pedofila ma być zboczeniem niesłusznym
jest całkiem jasny. Chodzi o podważenie zaufania dzieci do rodziców.

Chodzi o rozbicie rodziny, o zasianie podejrzliwości między dziećmi a
rodzicami.  Dlatego pedofilia jest tak nagłaśniana akurat w takich godzinach
gdy dzieci oglądają telewizję i słuchają radia.

powiedz w końcu wyraźnie. czy podoba Ci się jak dorośli ludzie molestują dzieci czy nie?

Data: 2010-04-06 21:29:32
Autor: abc
[...]

Nie podoba mi się  ż a d n e  zboczenie.   Wszystkich zboczeńców należy
karać. Ale bez rozgłosu, bo rozgłos propaguje zboczenia.  Należy również
karać pismaków biorących udział w linczach medialnych.

Data: 2010-04-06 21:45:16
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 21:29, abc pisze:
Nie podoba mi się  ż a d n e  zboczenie.   Wszystkich zboczeńców należy
karać. Ale bez rozgłosu, bo rozgłos propaguje zboczenia.  Należy również
karać pismaków biorących udział w linczach medialnych.
  to dobrze. żaden z pedofilii nie jest przecież karany przy drzwiach otwartych. sądy utajniają rozprawy i uzasadnienia wyroków. Kościół miał wystarczająco dużo czasu, żeby uporać się z tym problemem i ukarać tych jak nazwałeś, zboczeńców. i co? ukarał? czy też zamiatał pod dywan?

Data: 2010-04-06 21:55:43
Autor: abc
[...]

Nie wiem, nie pasjonuje mnie to. I nie słyszałem też o tym, aby od
jakichkolwiek innych środowisk domagano się uporania z tym problemem i
robiono rejwach o zamiataniu pod dywan, itp.  To jest tylko pretekst, aby
"dołożyć" Kościołowi, nikomu więcej.

Data: 2010-04-06 22:03:36
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 21:55, abc pisze:
> To jest tylko pretekst, aby
"dołożyć" Kościołowi, nikomu więcej.

myślę, że za bardzo utożsamiasz Kościół z zakonnikami, księżmi i biskupami. ja wielokrotnie słyszałem w Kościele, że Kościół to zwykli ludzie, członkowie społeczeństwa. a melodia, że jak atakują kogoś to zamach na całą instytucję jest ograna do szczętu.

Data: 2010-04-06 22:19:22
Autor: abc
> [...]

ludzie, członkowie społeczeństwa. a melodia, że jak atakują kogoś to
zamach na całą instytucję jest ograna do szczętu.

To bez wątpienia jest atak na Koścół, włącznie z papieżami obecnym i
zmarłym. Słyszałeś żeby ktokolwiek przyp... się pod pretekstem pedofilii do
jakiekolwiek innego środowiska, w którym pedofilia jest wielokrotnie
bardziej rozpowszechniona, np, do środowiska homoseksualistów?

Data: 2010-04-06 22:27:47
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 22:19, abc pisze:
[...]
wytłumacz. dlaczego uważasz, że ludzie Kościoła instytucjonalnego tworzą środowisko porównywalne ze środowiskiem homoseksualistów?

Data: 2010-04-06 22:45:51
Autor: abc
[...]

W każdym środowisku są grzesznicy, w jednych jest ich więcej, a w innych
mniej. W środowisku katolickich księży jest ich najmniej, a w środowisku
homoseksualistów - najwięcej.  Natomiast rejwach czyniony wokół pedofilii w
poszczególnych środowiskach jest odwrotnie proporcjonalny do częstotliwości
występowania patologii.

Dlaczego pedofilia jest niesłuszna...