Dlaczego policja kłamie? :)

Data: 2013-11-26 15:31:49
Autor: anacron
Dlaczego policja kłamie? :)
Skontaktowało się ze mną już w sumie kilkanaście osób, które nie
przyjęły mandatu w Gnieźnie i okolicach. Wszystkie jak jeden mówią, że
policjanci kłamali im, że zostałem uznany winnym, że zapłaciłem mandat i
wysokie koszty sądowe i że nie warto w sumie iść do sądu bo i tak nikt z
nimi nie wygra.

Co to za propaganda sukcesu i kampania kłamstwa? Zostałem - już
prawomocnym - wyrokiem uniewinniony, a kosztami dwuletniego procesu
obciążono skarb Państwa (podatników). Ale dlaczego oni tak bezczelnie
kłamią? :)

--
anacron

Data: 2013-11-26 15:51:44
Autor: Czesław Wiśniak
Dlaczego policja kłamie? :)

[...]

W dzisiejszych czasach to tylko kamera i mikrofon :).
Nie rozumiem tylko po co te kilknascie osob powoluje sie na ciebie przy kontroli ?

Data: 2013-11-26 15:57:42
Autor: anacron
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 26.11.2013 15:51, Czesław Wiśniak pisze:
W dzisiejszych czasach to tylko kamera i mikrofon :).
Nie rozumiem tylko po co te kilknascie osob powoluje sie na ciebie przy
kontroli ?

Nie sądzę, aby się powoływali. Raczej policjanci próbują "przekonać", że
nie warto iść do sądu. O dziwo tak w Gnieźnie tylko. W sumie mam kontakt
z ponad 200 osobami, które walczą w tej chwili o swoje i tylko z okolic
Gniezna takie informacje docierajÄ… do mnie.

--
anacron

Data: 2013-11-26 16:21:34
Autor: Ergie
Dlaczego policja kłamie? :)
Użytkownik "anacron"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:l72bcj$ufi$1@news.task.gda.pl...

[...]

Nagrać i oskarżyć o oszczerstwo. Dodatkowo jeśli w ten sposób przekonują do przyjęcia mandatu to oskarżyć o nakłanianie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem przy pomocy kłamstwa.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-11-26 17:39:08
Autor: anacron
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 26.11.2013 16:21, Ergie pisze:
[...]

Poważnie jest na to paragraf?

Hmmm, hmmm, hmmm
http://www.youtube.com/watch?v=_peqkFLXVPk

:D

--
anacron

Data: 2013-11-27 09:57:44
Autor: Jaroslaw Postawa
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 2013-11-26 17:39, anacron pisze:

Nagrać i oskarżyć o oszczerstwo. Dodatkowo jeśli w ten sposób przekonują
do przyjęcia mandatu to oskarżyć o nakłanianie do niekorzystnego
rozporządzenia mieniem przy pomocy kłamstwa.

Poważnie jest na to paragraf?

Siur. W tym kraju jest paragraf na wszystko. W tym przypadku np. w art 286 KK.

"Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
[...]
§ 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2013-11-27 09:55:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 2013-11-27 09:57, Jaroslaw Postawa pisze:

Poważnie jest na to paragraf?
Siur. W tym kraju jest paragraf na wszystko. W tym przypadku np.
w art 286 KK.
"Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,

Jaką korzyść majątkową osiąga milicjant mówiąc Ci, że nie ma sensu odmówić przyjęcia mandatu ???

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-11-27 10:05:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dlaczego policja k³amie? :)
Hello Rafa³,

Wednesday, November 27, 2013, 9:55:34 AM, you wrote:

Powa¿nie jest na to paragraf?
Siur. W tym kraju jest paragraf na wszystko. W tym przypadku np.
w art 286 KK.
"Art. 286. § 1. Kto, w celu osi±gniêcia korzy¶ci maj±tkowej,
Jak± korzy¶æ maj±tkow± osi±ga milicjant mówi±c Ci, ¿e nie ma
sensu odmówiæ przyjêcia mandatu ???

Je¶li uda siê udowodniæ, ¿e jego premia zale¿y od ilo¶ci skutecznie
wystawionych mandatów...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-27 10:08:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dlaczego policja kłamie? :)

[...]
Jeśli uda się udowodnić, że jego premia zależy od ilości skutecznie
wystawionych mandatów...

A zakładasz, że jest to "ustalalne" ? Zakładam, że jakaś "ścieżka kariery" i "regulamin wynagradzania" istnieje.

Zakładam, że premie są uznaniowe, i nie wierzę w to, by był gdzieś papier wskazujący, że uznanie szefa wynika z ilości wystawionych mandatów ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-11-27 10:45:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dlaczego policja k³amie? :)
Hello Rafa³,

Wednesday, November 27, 2013, 10:08:18 AM, you wrote:

Powa¿nie jest na to paragraf?
[...]
A zak³adasz, ¿e jest to "ustalalne" ? Zak³adam, ¿e jaka¶
"¶cie¿ka kariery" i "regulamin wynagradzania" istnieje.
Zak³adam, ¿e premie s± uznaniowe, i nie wierzê w to, by by³
gdzie¶ papier wskazuj±cy, ¿e uznanie szefa wynika z ilo¶ci wystawionych mandatów ...

Ojej, wiem. Dlatego piszê "Je¶li uda siê udowodniæ".

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-27 10:11:51
Autor: Jaroslaw Postawa
Dlaczego policja kłamie? :)
[...]

Premię od ilości mandatów? Trzynastkę? Nie zwolnią go z pracy za brak wyników? Coś się znajdzie. :)

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2013-11-27 10:09:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 2013-11-27 10:11, Jaroslaw Postawa pisze:

Premię od ilości mandatów? Trzynastkę?

Zaraz zaraz, rzucasz paragrafem, a potem miast autorytatywnie stwierdzić wskazując dowód - zadajesz pytanie ?

Myślisz, że przed sądem karnym sędzia popędzi karać policjanta, bo zadałeś "pytanie retoryczne" na które odpowiedź brzmi zupełnie inaczej, niż ty zakładasz ? Odważnie. Jeśli jeszcze nie jesteś adwokatem - wielka kariera przed tobą.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-11-27 11:02:02
Autor: Jaroslaw Postawa
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 2013-11-27 10:11, Jaroslaw Postawa pisze:

Premię od ilości mandatów? Trzynastkę?

Zaraz zaraz, rzucasz paragrafem, a potem miast autorytatywnie stwierdzić
wskazując dowód - zadajesz pytanie ?
Anacron zadał pytanie, to mu podałem paragraf.

Myślisz, że przed sądem karnym sędzia popędzi karać policjanta, bo
zadałeś "pytanie retoryczne" na które odpowiedź brzmi zupełnie inaczej,
niż ty zakładasz ? Odważnie. Jeśli jeszcze nie jesteś adwokatem - wielka
kariera przed tobÄ….

To się nazywa "podejrzenie popełnienia przestępstwa" i to prokuratura będzie wyjaśniać, czy rzeczywiście doszło do przestępstwa. Jak znajdzie takiego policjanta, który powie, że szef istotnie kazał im na odprawie wystawiać mandaty grożąc brakiem premii to załatwione. Ja nie muszę tego robić. Anacron też nie. Ustawa nie nakłada na nas takiego obowiązku.

A tak na marginesie to jak mylisz prokuratora z adwokatem, to może niekoniecznie powinieneś podważać to, co napisałem.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2013-11-27 11:06:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 2013-11-27 11:02, Jaroslaw Postawa pisze:

[...]

Mogłeś też podać par. 200 ze starego KK. Tak samo pasuje.

[...]

Z braku znamion nawet nie podejmie działań.

A tak na marginesie to jak mylisz prokuratora z adwokatem, to
może niekoniecznie powinieneś podważać to, co napisałem.

Nie zrozumiałeś (co mnie nie dziwi). Jeśli jesteś taki świetny w interpretacji prawa - jako adwokata czekała by cie świetlana przyszłość.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-11-27 10:44:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dlaczego policja k³amie? :)
Hello Jaroslaw,

Wednesday, November 27, 2013, 10:11:51 AM, you wrote:

Powa¿nie jest na to paragraf?
[...]
Premiê od ilo¶ci mandatów? Trzynastkê? Nie zwolni± go z pracy za brak
wyników? Co¶ siê znajdzie. :)

Problematyczne jest udowodnienie BEZPO¦REDNIEGO zwi±zku pomiêdzy tym
konkretnym mandatem a osi±gniêciem korzy¶ci...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-27 12:15:49
Autor: Pawel O'Pajak
Dlaczego policja kłamie? :)
Powitanko,

Jaką korzyść majątkową osiąga milicjant mówiąc Ci, że nie ma sensu
odmówić przyjęcia mandatu ???

1. Brak koniecznosci kazdorazowego stawiennictwa w sadzie, w przypadku Anacrona AFAIR sprawa trwala 2 lata.
2. Brak koniecznosci wypelniania papierow
3. Czysty i pewny zysk dla ferajny Tuska, za ktora Policjant moze liczyc na premie/awans/swiety spokoj

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-11-27 12:20:54
Autor: J.F
Dlaczego policja kłamie? :)
Użytkownik "Pawel O'Pajak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Jaką korzyść majątkową osiąga milicjant mówiąc Ci, że nie ma sensu
odmówić przyjęcia mandatu ???

1. Brak koniecznosci kazdorazowego stawiennictwa w sadzie, w przypadku Anacrona AFAIR sprawa trwala 2 lata.

Swiadkow sie raczej na wszystkie nie wzywa, raz wystarczy.
A swiadczy w ramach sluzby, pensje placa, lepiej w sadzie niz marznac na ulicy.

Tylko ze potem wynikow nie ma :-)

2. Brak koniecznosci wypelniania papierow

Tez ma za to placone.

3. Czysty i pewny zysk dla ferajny Tuska, za ktora Policjant moze liczyc na premie/awans/swiety spokoj

Ale to do korzysc bardzo odlegla :-)

J.

Data: 2013-11-27 18:01:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 2013-11-27 12:15, Pawel O'Pajak pisze:

[...]

Bardziej spudłować nie mogłeś.

2. Brak koniecznosci wypelniania papierow

Wszczonsajonce.

3. Czysty i pewny zysk dla ferajny Tuska, za ktora Policjant
moze liczyc na premie/awans/swiety spokoj

Aaaa ... milicjant z tuskiem jest w zmowie. A to rozumiem. Tak, masz racjÄ™ w pkt 1 i 2 i 3.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-11-28 22:05:18
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlaczego policja kłamie? :)
On Wed, 27 Nov 2013, Jaroslaw Postawa wrote:

Siur. W tym kraju jest paragraf na wszystko. W tym przypadku
np. w art 286 KK.

"Dlaczego nie" ju¿ Ci napisali :)
  W³a¶ciwy paragraf oczywi¶cie jest, tu zgoda :)
  Jest to przepis do¶æ ma³o znany, acz np. na .prawo by³ kilka razy
wa³kowany (tam go widzia³em dawno temu po raz pierwszy) w sprawie
s³awnej urzêdniczej "odmowy przyjêcia dokumentu".

  Idzie o art.231 KK:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,220,9716,20131109,przestepstwa-przeciwko-dzialalnosci-instytucji-panstwowych.html
+++
Art. 231.
§ 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczaj¹c swoje uprawnienia
  lub nie dope³niaj¹c obowi¹zków, dzia³a na szkodê interesu publicznego
  lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolnoœci do lat 3.
[...]

  Trzeba przeczytaæ ca³o¶æ, bo formalnie za "korzy¶æ" w postaci premii
jest osobny bonus dalej, ale w zupe³no¶ci siê zgadzam ¿e dowiedzenie
czego¶ takiego jest niewykonalne.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-11-26 22:06:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Dlaczego policja kłamie? :)
W dniu 2013-11-26 15:31, anacron pisze:
a kosztami dwuletniego procesu
obciążono skarb Państwa (podatników). Ale dlaczego oni tak bezczelnie
kłamią? :)

To elementarne, Watsonie. Napuszczają podatników, bo ewidentnie za przerzucanie tego na ich kieszeń, wpierdol się należy. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Dlaczego policja kłamie? :)