Dlaczego policja k艂amie? :)

Data: 2013-11-26 15:51:44
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
Dlaczego policja k艂amie? :)

Skontaktowa艂o si臋 ze mn膮 ju偶 w sumie kilkana艣cie os贸b, kt贸re nie
przyj臋艂y mandatu w Gnie藕nie i okolicach. Wszystkie jak jeden m贸wi膮, 偶e
policjanci k艂amali im, 偶e zosta艂em uznany winnym, 偶e zap艂aci艂em mandat i
wysokie koszty s膮dowe i 偶e nie warto w sumie i艣膰 do s膮du bo i tak nikt z
nimi nie wygra.

Co to za propaganda sukcesu i kampania k艂amstwa? Zosta艂em - ju偶
prawomocnym - wyrokiem uniewinniony, a kosztami dwuletniego procesu
obci膮偶ono skarb Pa艅stwa (podatnik贸w). Ale dlaczego oni tak bezczelnie
k艂ami膮? :)

W dzisiejszych czasach to tylko kamera i mikrofon :).
Nie rozumiem tylko po co te kilknascie osob powoluje sie na ciebie przy kontroli ?

Data: 2013-11-26 15:57:42
Autor: anacron
Dlaczego policja k艂amie? :)
W dniu 26.11.2013 15:51, Czes艂aw Wi艣niak pisze:
W dzisiejszych czasach to tylko kamera i mikrofon :).
Nie rozumiem tylko po co te kilknascie osob powoluje sie na ciebie przy
kontroli ?

Nie s膮dz臋, aby si臋 powo艂ywali. Raczej policjanci pr贸buj膮 "przekona膰", 偶e
nie warto i艣膰 do s膮du. O dziwo tak w Gnie藕nie tylko. W sumie mam kontakt
z ponad 200 osobami, kt贸re walcz膮 w tej chwili o swoje i tylko z okolic
Gniezna takie informacje docieraj膮 do mnie.

--
anacron

Dlaczego policja k艂amie? :)