Dlaczego politycy unikają dyskusji o swoim poch odzeniu?

Data: 2009-04-25 02:23:16
Autor: mwisniewski2008
Dlaczego politycy unikają dyskusji o swoim poch odzeniu?
On 25 Kwi, 11:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Musimy koniecznie spowodować, żeby dyskusja o pochodzeniu i tożsamości narodowej
była na porządku dziennym wśród polityków i po prostu chlebem powszednim, bo jak
do tej pory, to jest temat tabu, w imię tolerancji i walki z rasizmem i
antysemityzmem...

boukun

....racja.  Do tego dolaczylbym pytania o przydatnosc dla spoleczenstwa.

Data: 2009-04-25 16:38:51
Autor: cirrus
Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:a3a261f4-4f96-4c44-aee7-5c2fc29731c9q9g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Twoją kretynie?

--
stevep

Data: 2009-04-25 13:52:39
Autor: mwisniewski2008
On 25 Kwi, 16:38, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:a3a261f4-4f96-4c44-aee7-5c2fc29731c9q9g2000yqc.googlegroups.com...

> ...racja.  Do tego dolaczylbym pytania o przydatnosc dla spoleczenstwa.

Twoją kretynie?

--
stevep

Cos sie mnie uczepil, jak syfilis Lenina ?

Pracuje, place podatki, robie dzieci... cos mam jeszcze robic ?
W wolnych chwilach nauczam Zydostwo, gdzie jego miejsce...

Data: 2009-04-25 23:02:55
Autor: boukun

Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:da053026-0dde-4fe6-a30b-eb23fc2a8724w31g2000prd.googlegroups.com...
> [...]

Pracuje, place podatki, robie dzieci... cos mam jeszcze robic ?
W wolnych chwilach nauczam Zydostwo, gdzie jego miejsce...
-- -- -- -- -- -- --
Kaczyńskich?

boukun

Data: 2009-04-26 03:39:19
Autor: mwisniewski2008
On 26 Kwi, 05:48, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:da053026-0dde-4fe6-a30b-eb23fc2a8724w31g2000prd.googlegroups.com...

> Cos sie mnie uczepil, jak syfilis Lenina ?
> Pracuje, place podatki, robie dzieci... cos mam jeszcze robic ?
> W wolnych chwilach nauczam Zydostwo, gdzie jego miejsce...

Bo uwielbiam kretynów, z nimi to można porozmawiać, :)

--
stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ty chyba jestes typowym przykladem na projekcje ( w znaczeniu
psychiatrycznm)...?

Dlaczego politycy unikają dyskusji o swoim poch odzeniu?