Dlaczego politycy unikają dyskusji o swoim pochodzeniu?

Data: 2009-04-25 11:14:25
Autor: boukun
Dlaczego politycy unikają dyskusji o swoim pochodzeniu?
Musimy koniecznie spowodować, żeby dyskusja o pochodzeniu i tożsamości narodowej była na porządku dziennym wśród polityków i po prostu chlebem powszednim, bo jak do tej pory, to jest temat tabu, w imię tolerancji i walki z rasizmem i antysemityzmem...

boukun

Data: 2009-04-25 02:23:16
Autor: mwisniewski2008
On 25 Kwi, 11:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

....racja.  Do tego dolaczylbym pytania o przydatnosc dla spoleczenstwa.

Data: 2009-04-25 16:38:51
Autor: cirrus
Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:a3a261f4-4f96-4c44-aee7-5c2fc29731c9q9g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Twoją kretynie?

--
stevep

Data: 2009-04-25 13:52:39
Autor: mwisniewski2008
On 25 Kwi, 16:38, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:a3a261f4-4f96-4c44-aee7-5c2fc29731c9q9g2000yqc.googlegroups.com...

> ...racja.  Do tego dolaczylbym pytania o przydatnosc dla spoleczenstwa.

Twoją kretynie?

--
stevep

Cos sie mnie uczepil, jak syfilis Lenina ?

Pracuje, place podatki, robie dzieci... cos mam jeszcze robic ?
W wolnych chwilach nauczam Zydostwo, gdzie jego miejsce...

Data: 2009-04-25 23:02:55
Autor: boukun

Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:da053026-0dde-4fe6-a30b-eb23fc2a8724w31g2000prd.googlegroups.com...
> [...]

Pracuje, place podatki, robie dzieci... cos mam jeszcze robic ?
W wolnych chwilach nauczam Zydostwo, gdzie jego miejsce...
-- -- -- -- -- -- --
Kaczyńskich?

boukun

Data: 2009-04-26 03:39:19
Autor: mwisniewski2008
On 26 Kwi, 05:48, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:da053026-0dde-4fe6-a30b-eb23fc2a8724w31g2000prd.googlegroups.com...

> Cos sie mnie uczepil, jak syfilis Lenina ?
> Pracuje, place podatki, robie dzieci... cos mam jeszcze robic ?
> W wolnych chwilach nauczam Zydostwo, gdzie jego miejsce...

Bo uwielbiam kretynów, z nimi to można porozmawiać, :)

--
stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ty chyba jestes typowym przykladem na projekcje ( w znaczeniu
psychiatrycznm)...?

Data: 2009-04-25 12:12:08
Autor: Red Apple

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gsukr3$77q$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

bo polowa, chyba nawet ta "wieksza" to zydostwo albo jak slonko peru albo szetyna - mowiace po polsku szkopy...

Data: 2009-04-25 21:16:28
Autor: boukun

Użytkownik "Red Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsunlp$4n6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Schetyna to też Żyd http://e.pardon.pl/pa963/46ef72760015557a49f16639 Zresztą wszyscy trzej na obrazku to Żydzi.

boukun

Data: 2009-04-25 12:18:25
Autor: Andrzej Adam Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Wychodzi na to że się *wstydzą* swoich własnych przodków.

Żal z powodu milczenia jest lepszy niż żal z powodu słów.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-25 22:33:44
Autor: jadrys
boukun pisze:
[...]

A niby po co? Czy naprawdę interesuje kogoś kim była babka np. Palikota?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-04-25 22:41:45
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:gsvs2s$ki8$5news.task.gda.pl...
boukun pisze:
[...]

A interesuje, kim sa politycy z pochodzenia. Ktoś, kto zataja swoje prawdziwe pochodzenie i utrzymuje przez to wyborców w fałszywym przeświadczeniu, ten jest nieuczciwy, ma niecne zamiary w zanadrzu.

boukun

Data: 2009-04-25 22:56:05
Autor: jadrys

boukun pisze:
[...]

E tam, Są kanalie które miały kryształowych przodków, i są uczciwi porządni ludzie którzy mieli bee przodków.. Moim zdaniem oceniajmy polityków tylko po tym jak się sprawują przy korycie.. Wybierajmy do sejmu porządnych ludzi, a nie takich którzy mieli porządnych przodków..

Data: 2009-04-25 23:06:32
Autor: boukun

boukun pisze:
[...]

To se wybieraj, dla mnie szkoda życia, testować na moich dzieciach i wnukach, jak się farbowane lisy będą sprawować. Porządny człowiek to taki, który nie ukrywa swojego prawdziwego pochodzenia. Ukrywa, to znaczy, że ma niecne zamiary, że jest w konspiracji.

boukun

Data: 2009-04-25 23:26:49
Autor: jadrys

boukun pisze:
[...]

A pewnie że wybiorę, ostatnią szansę dla Polski.. Ta szansa nazywa się Piotr Ikonowicz.. Jak nie on - to już chyba nikt nie zrobi porządku w tym kraju..

Data: 2009-04-25 23:45:13
Autor: boukun

boukun pisze:
[...]

Też przebiegły Żyd. To juz lepiej Bogusław Ziętek z Polskiej Partii Pracy. Ja ich poważam i rokuję im przyszłość.

boukun

Data: 2009-04-26 03:06:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

To juz lepiej Bogusław Ziętek z Polskiej Partii Pracy.
Ja ich poważam i rokuję im przyszłość.

No co Ty boukun? Jeszcze kilka dni temu nawoływałeś do bojkotu wyborów,
a teraz jakieś agitki uprawiasz?
--
Pit

Data: 2009-04-26 10:11:54
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gt0br2$3s5$2news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Do PE! Jednak tym, co mają serce po lewej stronie i chcą wspólnego dobra, proponuję swoje zaintresowania skierować w stronę przyszłościowej Polskiej Partii Pracy. Dla ludu, żeby wszystkim żyło się dobrze.

boukun

Data: 2009-04-26 21:26:20
Autor: jadrys
boukun pisze:

[...]

A ja na razie nie.. Zostanę jednak przy Ikonowiczu. Przynajmniej coś robi, a Pan Ziętek na razie jest tylko czczym gadułą..

Data: 2009-04-26 22:08:24
Autor: jadrys
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl O| .H -@&"> napisał w wiadomości news:gt2cl3$p94$1news.task.gda.pl...
boukun pisze:

[...]

Ikonowicz robi to, co mu kahał zlecił, ma swoje wydzielone miejsce po lewicy ojca. On juz był i pokazał co oni wszyscy. Polsce potrzeba radykalnej zmiany, musi przyjść całkiem nowe i całkiem nowi ludzie, nie mający żadnych powiązań z okrągłum stołem i tamtym okresem.
A Ziętek mówi, bo mu na więcej nie pozwolą i nikt mu kasy na nic nie da, to ludzie muszą bez kampani sami powstać z klęczek...

boukun

boukun

Nie zgadzam się że Ikonowicz pokazał to co wszyscy - jednak zrzekł się koryta w proteście przeciwko prawicowym malwersacjom Millera (większość tych wszystkich nie odciągnąłbyś wołami).. A Ziętek ? No cóż pożyjemy zobaczymy..

Data: 2009-04-26 03:08:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Tzva Adonai wrote:

Musimy koniecznie spowodować, żeby dyskusja o pochodzeniu

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach, seksie i pochodzeniu
etnicznym...

Taaa? To dlatego cały czas chwalisz sie swoim.

--
Pit

Dlaczego politycy unikają dyskusji o swoim pochodzeniu?