Dlaczego "polskie króliki" zwiały do Anglii?! ;-)

Data: 2017-11-09 14:06:58
Autor: A. Filip
Dlaczego "polskie króliki" zwiały do Anglii?! ;-)
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/kampania-ministerstwa-zdrowia-podbija-zagranice/t0ej3z1
O kontrowersyjnym spocie Ministerstwa Zdrowia, w którym króliki
udzielają Polakom rad dot. rozmnażania, napisała duża agencja prasowa
Associated Press - a jej depeszę na ten temat cytują największe światowe
media. "Ministerstwo Zdrowia zachęca Polaków do rozmnażania się jak
króliki" - brzmią nagłówki portali. [...]
Filmik sprowokował dużo komentarzy internautów, szczególnie wśród
brytyjskich czytelników - na niektórych portalach rozpoczęła się
dyskusja nt. polityki migracyjnej. "Śmieszne jest to, że rozmnażają
się jak króliki w Wielkiej Brytanii" - pisał jeden z czytelników
portalu "Independent". [...]

Najlepsze "polskie króliki" już mieszkają w Anglii? ;-)

Data: 2017-11-09 08:00:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 9 listopada 2017 14:07:03 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> portalu "Independent". [...]

Najlepsze "polskie króliki" już mieszkają w Anglii? ;-)

Bo tam socjal dla dzieciorobów wyższy.

Data: 2017-11-09 09:20:56
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Najlepsze "polskie króliki" już mieszkają w Anglii? ;-)

Bo tam socjal dla dzieciorobów wyższy.

Bo oni są na tyle bogaci że stać ich na płacenie polskim rodzinom.
Baby boom w rodzinach PL w UK pamiętasz? Jak myslisz, kto na tym lepiej wyjdzie
UK czy PL? Ja obstawiam UK.  Wychowanie i wykształcenie ludzi do 20-25r
życia kosztuje, sprowadzenie polaków już w wieku produkcyjnym do UK lub stworzenie im miejsc pracy przez UK jest korzystne dla UK.
Tym bardziej że polacy bardzo dobrze się asymilują tak w UK jak i DE.

Data: 2017-11-09 12:42:58
Autor: jacekbialy80
Dlaczego "polskie króliki" zwiały do Anglii?! ;-)
To u nich też 500+ ?

Data: 2017-11-09 16:49:49
Autor: andal

napisał:
> [...]
> portalu "Independent". [...]

Najlepsze "polskie króliki" już mieszkają w Anglii? ;-)

dlaczego uzywasz jezyka nienawisci ?

Data: 2017-11-09 10:38:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 9 listopada 2017 17:49:53 UTC+1 użytkownik an...@fake..org napisał:
On Thu, 09 Nov 2017 08:00:53 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

dlaczego uzywasz jezyka nienawisci ?

To już rzeczownik "dzieciorób" jest językiem nienawiści?
IMHO termin ten oznacza trafnie człowieka rozmnażającego się ponad stan
i doprowadzającego rodzinę do ubóstwa z powodu nadmiaru tzw. gąb do wyżywienia.

Data: 2017-11-09 23:26:25
Autor: andal

an...@fake.org napisał:
> [...]

IMHO termin ten oznacza trafnie człowieka rozmnażającego się ponad stan
i doprowadzającego rodzinę do ubóstwa z powodu nadmiaru tzw. gąb do

miales byc buddysta milujacym zycie

a  zachowujesz sie jak komuch, to oni ukuli ten termin

Data: 2017-11-09 23:29:26
Autor: andal

an...@fake.org napisał:
> [...]

wyżywienia.

miales byc buddysta milujacym zycie

a  zachowujesz sie jak komuch, to oni ukuli ten termin

ps.:
straciles moj szacunek

Data: 2017-11-10 14:03:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 10 listopada 2017 00:26:28 UTC+1 użytkownik an...@fake.org napisał:
> [...]

> wyżywienia.

miales byc buddysta milujacym zycie

a  zachowujesz sie jak komuch, to oni ukuli ten termin

Chyba nie komuniści, ale Bawarczycy na imigrantów z krajów romańskich.
Rainer Werner Fassbinder - Dzieciorób (Der Katzelmacher).
Pamiętasz, jak Monty Python wyśmiewał się z irlandzkich rodzin wielodzietnych?

Data: 2017-11-10 23:05:05
Autor: andal

an...@fake.org napisał:
> [...]

Rainer Werner Fassbinder - Dzieciorób (Der Katzelmacher).
Pamiętasz, jak Monty Python wyśmiewał się z irlandzkich rodzin

nie ogladam zydowskiej propagandy

Data: 2017-11-10 16:50:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 00:05:08 UTC+1 użytkownik an...@fake.org napisał:
> [...]

> Rainer Werner Fassbinder - Dzieciorób (Der Katzelmacher).
> Pamiętasz, jak Monty Python wyśmiewał się z irlandzkich rodzin

Ja jeszcze pamiętam, jak paręnaście lat temu rodzice mówili mi: nie żeń się
z tą dziewczyną, ona jest z rodziny mohair berets, będziesz miał potomstwo jak
drużyna futbolowa. Wystraszyli mnie tak, że zerwałem dobrze zapowiadającą się
znajomość.

Data: 2017-11-11 16:38:36
Autor: andal

an...@fake.org napisał:
> [...]

się z tą dziewczyną, ona jest z rodziny mohair berets, będziesz miał
potomstwo jak drużyna futbolowa. Wystraszyli mnie tak, że zerwałem

mohair jest bardzo zdrowe

Data: 2017-11-10 07:43:17
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Skąd wiesz? Byłes tam kiedykolwiek? I po cholerę wysyłasz to na pl.pręgierz?

CL

Data: 2017-11-10 08:07:50
Autor: A. Filip
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
[...]

Byłem tam "kiedykolwiek".

I po cholerę wysyłasz to na pl.pręgierz?

Bo opierdalam łżelity RP3 które wpierdoliły Polskę w ponad 20% bezrobocia
by UE musiała poratować walący się jak rudera kapitalizm RP3.  Te 20% było
za rządów Akcji Wyborczej Solidarność przodka obu frakcji POPiS,
pod rządami "cudownego" gospodarczego wicepremiera Leszka Balcerowicza (UW).
IMHO Po otwarciu rynków pracy paręset tysięcy Polaków wyjechałoby za
_lepszą_ pracą tak czy siak.  Te _trzy miliony_ wyjechały "za pracą KROPKA".
RP3 dała milionom swoich obywateli  ekonomicznego kopa w dupę na drogę.

Zawsze warto pamiętać jaką ścieżką doszliśmy do obecnej sytuacji i kto
za to odpowiada (politycznie).  Kto się nie uczy na błędach masę
innych/nowych  błędów ma zagwarantowaną.

"Balcerowicz musi odejść"
  -- Andrzej Lepper

--
A. Filip

Data: 2017-11-10 10:19:56
Autor: Totalna Opozycja

"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
Skąd wiesz? Byłes tam kiedykolwiek?

Byłem tam "kiedykolwiek".

I po cholerę wysyłasz to na pl.pręgierz?

Bo opierdalam łżelity RP3

No prosze! Suweren czołga "elyty". Pochodzisz ze wsi, prawda?

które wpierdoliły Polskę w ponad 20% bezrobocia

Dlaczego jesteś wulgarny?

Patrz: Made in China. Może zrozumiesz problem.

by UE musiała poratować walący się jak rudera kapitalizm RP3.

Sam to wymyśliłeś czy z Nowogrodzkiej przyszły takie instrukcje?

Te 20% było  za rządów Akcji Wyborczej Solidarność przodka obu frakcji
POPiS,

Może powspominaj czasy komuny kiedy bezrobocie wynosiło 0%.

pod rządami "cudownego" gospodarczego wicepremiera Leszka Balcerowicza
(UW).

No patrz pan. Jeszcze niedawno (za czasów PO) pokazywaliście Balcerowicza
jako sprzymierzeńca PiS.

IMHO Po otwarciu rynków pracy paręset tysięcy Polaków wyjechałoby za
_lepszą_ pracą tak czy siak.

Tak dzieje się na całym świecie. Przemieszczanie się "siły roboczej" to
naturalne zjawisko.

Te _trzy miliony_ wyjechały "za pracą KROPKA".

Tylko dlaczego nie wracają do PiS-owskiego raju?!!

RP3 dała milionom swoich obywateli  ekonomicznego kopa w dupę na drogę.

No patrz pan! Mimo błagań A.Dudy i "elyty" PiS "ucieczka" wciąż trwa.

Zawsze warto pamiętać jaką ścieżką doszliśmy do obecnej sytuacji i kto
za to odpowiada (politycznie).

Będę strzlał: ci co nas wprowadzili do UE i NATO! Któż to, a któż to? ;-)))

Kto się nie uczy na błędach masę innych/nowych  błędów ma zagwarantowaną.

Historia uczy, że na swoich błedach jeszcze nikt się nie nauczył.

"Balcerowicz musi odejść"
 -- Andrzej Lepper

Chłop z kłonicą tak jak ty wyraża swoją "opinię" i "opierdala łżelity".
Typowe dla niewykształconego motłochu. Masz chłopie gminne pochodzenie. To
widać i czuć ;-)))

CL

Dlaczego "polskie króliki" zwiały do Anglii?! ;-)