Dlaczego polskie s³owo "narodowe"...

Data: 2009-04-27 20:47:56
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego polskie s³owo "narodowe"...
.... przywodzi mi na my¶l wie¶, siano zmieszane z ³ajnem, czerwonolicych
antysemitów, klechê ¶piewaj±cego patriotyczne pie¶ni, rosyjsk± poezjê i
egoistyczne chamstwo?...

Data: 2009-04-27 20:50:43
Autor: Ensitherum
Dlaczego polskie s³owo "narodowe".. .
bo jeste¶ polako¿erczym ³ajnem?

Data: 2009-04-27 20:58:23
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
bo jeste¶ polako¿erczym ³ajnem?

Aha i jeszcze z masówkami, polskim, têpolicym t³umem ¶mierdz±cym tytoniem,
alkoholem i potem...

myli ci sie z Zydami.

R.

Data: 2009-04-27 21:10:14
Autor: awe
Dlaczego polskie s³owo "narodowe"...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:158a.000000bd.49f5ffbdnewsgate.onet.pl...
bo jeste¶ polako¿erczym ³ajnem?

Aha i jeszcze z masówkami, polskim, têpolicym t³umem ¶mierdz±cym tytoniem,
alkoholem i potem...
-- -- -- -- -- -- -- -
az tak wielkie masz kompleksy? musisz sie na sile dowartosciowac, mysle ze za slabo sie starasz..musisz mocniej, bardziej...bo wszsytkich juz glowa boli od schylania sie w dol zeby cie zauwazyc.
awe

Data: 2009-04-27 20:59:10
Autor: brat_olin
Dlaczego polskie s³owo "narodowe"...

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> wrote

... przywodzi mi na my¶l wie¶, siano zmieszane z ³ajnem, czerwonolicych
antysemitów, klechê ¶piewaj±cego patriotyczne pie¶ni, rosyjsk± poezjê i
egoistyczne chamstwo?...

A jak reaguje Pan na przydawke "syjonistyczne"?  Tez swedzi?

 --
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-04-27 22:28:16
Autor: matusm
Dlaczego polskie s³owo "narodowe"...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:158a.000000ba.49f5fddcnewsgate.onet.pl...
... przywodzi mi na my¶l wie¶, siano zmieszane z ³ajnem, czerwonolicych
antysemitów, klechê ¶piewaj±cego patriotyczne pie¶ni, rosyjsk± poezjê i
egoistyczne chamstwo?...
To jest zaledwie dowodu na to ze bêd± wypisywaæ brednie aby tylko asie przys³u¿yæ Kiszczakowi i jego konfidentom bo,,,,,,,
--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Dlaczego polskie s³owo "narodowe"...