Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich

Data: 2011-07-21 12:40:30
Autor: Hans Kloss
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich
...piepszykoskich, bombelków .. jednym słowem durniów i proplatfonskich
wymóżdżeńców?
http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,113717432,,Matematyka_to_nie_wyscigi_ale_obcowanie_z_pieknem.html

(o maturze)
-"15-procentowa niezdawalność to dobry wynik, chociaż ja bym wolał 20
procent. Ale nie ma oczywiście powodów do dumy - rzeczywisty poziom
wiedzy tych uczniów musi być bardzo słaby, skoro trzeba było im dać
tak proste zadania, żeby 85 procent zdało.
Czemu ma służyć 20 procent niezdanych matur?
- Tworzeniu motywacji do nauki. Nie każdy musi mieć maturę.
[...] co mnie naprawdę boli, to formuła tego egzaminu - maraton z 34
pytaniami. [...] matematyka to jest poważna sprawa, a nie wyścigi.
Matematyka powinna być nauką koncentracji na prawdziwym zadaniu, a nie
wyścigiem w zakreślanie prawidłowych odpowiedzi.[...] - Matematyka
jest nam potrzebna, żeby nauczyć się prowadzić dyskurs. Jest
najlepszym wzorcem prowadzenia sporu, jaki zna nasza cywilizacja. Uczy
nas rozumowania, odróżniania prawdy od nieprawdy, argumentowania.
[...] Oni (uczniowie) boją się wysiłku umysłowego. Są w stanie nauczyć
się czegoś na pamięć. Przepiszą, czasem ściągną i w ten sposób mogą
przebrnąć przez lekcje przedmiotów, które nie wymagają takiego
zaangażowania intelektualnego, jak prawdziwa informatyka, matematyka
czy fizyka. [...]W szkołach uczy się wszystkiego, tylko nie myślenia.
Uczniowie robią kanapki, malują absurdalne obrazki albo wkuwają
wierszyki o Unii Europejskiej. A potem przychodzą do domu po siedmiu
godzinach zajęć i są zbyt zmęczeni, żeby się czegoś wreszcie nauczyć
Jak pod tym względem wypadamy w porównaniu ze szkołami na zachodzie
Europy?
- Wiem tyle, ile wynika z raportów na temat nauczania. My nawet na tle
Europy jesteśmy słabi, ale Europa zasadniczo ustępuje wschodniej Azji..
[...] Amerykańskie uczelnie wyższe jeszcze jakiś czas będą najlepsze
na świecie dzięki temu, że rekrutują studentów z Dalekiego Wschodu.
Ale jeśli my, Europejczycy, bardzo szybko nie zrobimy czegoś z utratą
motywacji do nauki u młodzieży, to koniec naszej cywilizacji będzie
nieuchronny[...]"

O autorze: http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
Oczywiscie  profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
przyzwoity człowiek"  "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
J-23

Data: 2011-07-21 13:42:10
Autor: Antenka
On 21 Lip, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Polak to  współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
czego mu zdolność logicznego myślenia?  Do podcierania tyłków starym
Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest  potrzebna :
- /

Antenka

Antenka

Data: 2011-07-22 02:01:14
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 22:42:10 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.

--
stevep

Data: 2011-07-21 20:57:50
Autor: HaMMeR
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 21-07-2011 o 22:42:10 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Antenka

> Antenka

Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
jedyna prace jaka wykonujesz.., tzn jako agent-propagandysta
pracowicie pastujesz goowno popuszczane co chwila przez twojego
dysponenta
tj. przez Gaz Wybroczna...

Data: 2011-07-22 13:55:34
Autor: raff
> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'

On inzynieruniu ? Toz to matura, a i to z trudem, pewnie za kope jajek.

R.

Data: 2011-07-22 14:00:28
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j0bofu$t64$1news.onet.pl...

> [...]

Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'

On inzynieruniu ? Toz to matura, a i to z trudem, pewnie za kope jajek.

Rafałku, nie masz tytułu inżyniera. Jesteś niedoukiem!

BomBel

Data: 2011-07-22 14:32:51
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 13:55:34 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'

On inzynieruniu ? Toz to matura, a i to z trudem, pewnie za kope jajek..

Zdecydowanie prezentujesz poziom siłą przepchniętego prze podstawówkę.

--
stevep

Data: 2011-07-22 14:31:35
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 05:57:50 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

jedyna prace jaka wykonujesz.., tzn jako agent-propagandysta
pracowicie pastujesz goowno popuszczane co chwila przez twojego

Ciołku, ja musiałem do południa pracować, a po południu studiować i to nie  tak jak ty na WUML-u.

--
stevep

Data: 2011-07-22 16:16:50
Autor: raff

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vy0s2x1iv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

tj. przez Gaz Wybroczna...

Ciołku, ja musiałem do południa pracować, a po południu studiować i to nie  tak jak ty na WUML-u.

Ty i studiowac ? Chyba na Akademii Rolniczej.

R.

Data: 2011-07-22 17:31:36
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 16:16:50 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

> [...]

tak jak ty na WUML-u.

Ty i studiowac ? Chyba na Akademii Rolniczej.

Ty byś się nawet do dojenia byków nie nadawał, świniopas pasuje ci  idealnie.

--
stevep

Data: 2011-07-22 00:53:23
Autor: Antenka
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.<

Ćwok z wiochy i to w najgorszym wydaniu, się odezwał he he he

Antenka

Data: 2011-07-22 14:33:49
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 09:53:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.<

Ćwok z wiochy i to w najgorszym wydaniu, się odezwał he he he

Antenka
Uderz w stół, a antenka się odezwie.

--
stevep

Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich