|
Data: 2011-07-21 13:42:10 |
Autor: Antenka |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich |
On 21 Lip, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
..piepszykoskich, bombelków .. jednym słowem durniów i proplatfonskich
wymóżdżeńców?http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,113717432,,Matematyka_to_nie_wyscig...
(o maturze)
-"15-procentowa niezdawalność to dobry wynik, chociaż ja bym wolał 20
procent. Ale nie ma oczywiście powodów do dumy - rzeczywisty poziom
wiedzy tych uczniów musi być bardzo słaby, skoro trzeba było im dać
tak proste zadania, żeby 85 procent zdało.
Czemu ma służyć 20 procent niezdanych matur?
- Tworzeniu motywacji do nauki. Nie każdy musi mieć maturę.
[...] co mnie naprawdę boli, to formuła tego egzaminu - maraton z 34
pytaniami. [...] matematyka to jest poważna sprawa, a nie wyścigi.
Matematyka powinna być nauką koncentracji na prawdziwym zadaniu, a nie
wyścigiem w zakreślanie prawidłowych odpowiedzi.[...] - Matematyka
jest nam potrzebna, żeby nauczyć się prowadzić dyskurs. Jest
najlepszym wzorcem prowadzenia sporu, jaki zna nasza cywilizacja. Uczy
nas rozumowania, odróżniania prawdy od nieprawdy, argumentowania.
[...] Oni (uczniowie) boją się wysiłku umysłowego. Są w stanie nauczyć
się czegoś na pamięć. Przepiszą, czasem ściągną i w ten sposób mogą
przebrnąć przez lekcje przedmiotów, które nie wymagają takiego
zaangażowania intelektualnego, jak prawdziwa informatyka, matematyka
czy fizyka. [...]W szkołach uczy się wszystkiego, tylko nie myślenia.
Uczniowie robią kanapki, malują absurdalne obrazki albo wkuwają
wierszyki o Unii Europejskiej. A potem przychodzą do domu po siedmiu
godzinach zajęć i są zbyt zmęczeni, żeby się czegoś wreszcie nauczyć
Jak pod tym względem wypadamy w porównaniu ze szkołami na zachodzie
Europy?
- Wiem tyle, ile wynika z raportów na temat nauczania. My nawet na tle
Europy jesteśmy słabi, ale Europa zasadniczo ustępuje wschodniej Azji.
[...] Amerykańskie uczelnie wyższe jeszcze jakiś czas będą najlepsze
na świecie dzięki temu, że rekrutują studentów z Dalekiego Wschodu.
Ale jeśli my, Europejczycy, bardzo szybko nie zrobimy czegoś z utratą
motywacji do nauki u młodzieży, to koniec naszej cywilizacji będzie
nieuchronny[...]"
O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy..
J-23
Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
- /
Antenka
Antenka
|
|
|
Data: 2011-07-22 02:01:14 |
Autor: stevep |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckic h |
Dnia 21-07-2011 o 22:42:10 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 21 Lip, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
..piepszykoskich, bombelków .. jednym słowem durniów i proplatfonskich
wymóżdżeńców?http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,113717432,,Matematyka_to_nie_wyscig...
(o maturze)
-"15-procentowa niezdawalność to dobry wynik, chociaż ja bym wolał 20
procent. Ale nie ma oczywiście powodów do dumy - rzeczywisty poziom
wiedzy tych uczniów musi być bardzo słaby, skoro trzeba było im dać
tak proste zadania, żeby 85 procent zdało.
Czemu ma służyć 20 procent niezdanych matur?
- Tworzeniu motywacji do nauki. Nie każdy musi mieć maturę.
[...] co mnie naprawdę boli, to formuła tego egzaminu - maraton z 34
pytaniami. [...] matematyka to jest poważna sprawa, a nie wyścigi..
Matematyka powinna być nauką koncentracji na prawdziwym zadaniu, a nie
wyścigiem w zakreślanie prawidłowych odpowiedzi.[...] - Matematyka
jest nam potrzebna, żeby nauczyć się prowadzić dyskurs. Jest
najlepszym wzorcem prowadzenia sporu, jaki zna nasza cywilizacja. Uczy
nas rozumowania, odróżniania prawdy od nieprawdy, argumentowania.
[...] Oni (uczniowie) boją się wysiłku umysłowego. Są w stanie nauczyć
się czegoś na pamięć. Przepiszą, czasem ściągną i w ten sposób mogą
przebrnąć przez lekcje przedmiotów, które nie wymagają takiego
zaangażowania intelektualnego, jak prawdziwa informatyka, matematyka
czy fizyka. [...]W szkołach uczy się wszystkiego, tylko nie myślenia.
Uczniowie robią kanapki, malują absurdalne obrazki albo wkuwają
wierszyki o Unii Europejskiej. A potem przychodzą do domu po siedmiu
godzinach zajęć i są zbyt zmęczeni, żeby się czegoś wreszcie nauczyć
Jak pod tym względem wypadamy w porównaniu ze szkołami na zachodzie
Europy?
- Wiem tyle, ile wynika z raportów na temat nauczania. My nawet na tle
Europy jesteśmy słabi, ale Europa zasadniczo ustępuje wschodniej Azji.
[...] Amerykańskie uczelnie wyższe jeszcze jakiś czas będą najlepsze
na świecie dzięki temu, że rekrutują studentów z Dalekiego Wschodu.
Ale jeśli my, Europejczycy, bardzo szybko nie zrobimy czegoś z utratą
motywacji do nauki u młodzieży, to koniec naszej cywilizacji będzie
nieuchronny[...]"
O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
J-23
Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
- /
Antenka
Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|
|
|
Data: 2011-07-21 20:57:50 |
Autor: HaMMeR |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich |
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 21-07-2011 o 22:42:10 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):
> On 21 Lip, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
>> ..piepszykoskich, bombelków .. jednym słowem durniów i proplatfonskich
>> wymóżdżeńców?http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,113717432,,Matematyka_to_nie_wyscig...
>> (o maturze)
>> -"15-procentowa niezdawalność to dobry wynik, chociaż ja bym wolał 20
>> procent. Ale nie ma oczywiście powodów do dumy - rzeczywisty poziom
>> wiedzy tych uczniów musi być bardzo słaby, skoro trzeba było im dać
>> tak proste zadania, żeby 85 procent zdało.
>> Czemu ma służyć 20 procent niezdanych matur?
>> - Tworzeniu motywacji do nauki. Nie każdy musi mieć maturę.
>> [...] co mnie naprawdę boli, to formuła tego egzaminu - maraton z 34
>> pytaniami. [...] matematyka to jest poważna sprawa, a nie wyścigi.
>> Matematyka powinna być nauką koncentracji na prawdziwym zadaniu, a nie
>> wyścigiem w zakreślanie prawidłowych odpowiedzi.[...] - Matematyka
>> jest nam potrzebna, żeby nauczyć się prowadzić dyskurs. Jest
>> najlepszym wzorcem prowadzenia sporu, jaki zna nasza cywilizacja. Uczy
>> nas rozumowania, odróżniania prawdy od nieprawdy, argumentowania.
>> [...] Oni (uczniowie) boją się wysiłku umysłowego. Są w stanie nauczyć
>> się czegoś na pamięć. Przepiszą, czasem ściągną i w ten sposób mogą
>> przebrnąć przez lekcje przedmiotów, które nie wymagają takiego
>> zaangażowania intelektualnego, jak prawdziwa informatyka, matematyka
>> czy fizyka. [...]W szkołach uczy się wszystkiego, tylko nie myślenia.
>> Uczniowie robią kanapki, malują absurdalne obrazki albo wkuwają
>> wierszyki o Unii Europejskiej. A potem przychodzą do domu po siedmiu
>> godzinach zajęć i są zbyt zmęczeni, żeby się czegoś wreszcie nauczyć
>> Jak pod tym względem wypadamy w porównaniu ze szkołami na zachodzie
>> Europy?
>> - Wiem tyle, ile wynika z raportów na temat nauczania. My nawet na tle
>> Europy jesteśmy słabi, ale Europa zasadniczo ustępuje wschodniej Azji.
>> [...] Amerykańskie uczelnie wyższe jeszcze jakiś czas będą najlepsze
>> na świecie dzięki temu, że rekrutują studentów z Dalekiego Wschodu.
>> Ale jeśli my, Europejczycy, bardzo szybko nie zrobimy czegoś z utratą
>> motywacji do nauki u młodzieży, to koniec naszej cywilizacji będzie
>> nieuchronny[...]"
>> O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
>> Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
>> przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
>> fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
>> cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
>> J-23
> Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
> czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
> Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
> - /
> Antenka
> Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/
Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
jedyna prace jaka wykonujesz.., tzn jako agent-propagandysta
pracowicie pastujesz goowno popuszczane co chwila przez twojego
dysponenta
tj. przez Gaz Wybroczna...
H
|
|
|
Data: 2011-07-22 13:55:34 |
Autor: raff |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich |
>> O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
>> Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
>> przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
>> fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
>> cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
>> J-23
> Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
> czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
> Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
> - /
> Antenka
> Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/
Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
On inzynieruniu ? Toz to matura, a i to z trudem, pewnie za kope jajek.
R.
|
|
|
Data: 2011-07-22 14:00:28 |
Autor: Leprechaun |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich |
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j0bofu$t64$1news.onet.pl...
>> O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
>> Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
>> przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
>> fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
>> cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
>> J-23
> Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
> czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
> Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
> - /
> Antenka
> Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/
Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
On inzynieruniu ? Toz to matura, a i to z trudem, pewnie za kope jajek.
R.
Rafałku, nie masz tytułu inżyniera. Jesteś niedoukiem!
BomBel
|
|
|
Data: 2011-07-22 14:32:51 |
Autor: stevep |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckic h |
Dnia 22-07-2011 o 13:55:34 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
>> O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
>> Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
>> przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
>> fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
>> cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
>> J-23
> Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
> czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
> Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
> - /
> Antenka
> Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/
Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
On inzynieruniu ? Toz to matura, a i to z trudem, pewnie za kope jajek..
R.
Zdecydowanie prezentujesz poziom siłą przepchniętego prze podstawówkę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|
|
Data: 2011-07-22 14:31:35 |
Autor: stevep |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckic h |
Dnia 22-07-2011 o 05:57:50 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 21-07-2011 o 22:42:10 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):
> On 21 Lip, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
>> ..piepszykoskich, bombelków .. jednym słowem durniów i proplatfonskich
>> wymóżdżeńców?http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,113717432,,Matematyka_to_nie_wyscig...
>> (o maturze)
>> -"15-procentowa niezdawalność to dobry wynik, chociaż ja bym wolał 20
>> procent. Ale nie ma oczywiście powodów do dumy - rzeczywisty poziom
>> wiedzy tych uczniów musi być bardzo słaby, skoro trzeba było im dać
>> tak proste zadania, żeby 85 procent zdało.
>> Czemu ma służyć 20 procent niezdanych matur?
>> - Tworzeniu motywacji do nauki. Nie każdy musi mieć maturę.
>> [...] co mnie naprawdę boli, to formuła tego egzaminu - maraton z 34
>> pytaniami. [...] matematyka to jest poważna sprawa, a nie wyścigi.
>> Matematyka powinna być nauką koncentracji na prawdziwym zadaniu, a nie
>> wyścigiem w zakreślanie prawidłowych odpowiedzi.[...] - Matematyka
>> jest nam potrzebna, żeby nauczyć się prowadzić dyskurs. Jest
>> najlepszym wzorcem prowadzenia sporu, jaki zna nasza cywilizacja. Uczy
>> nas rozumowania, odróżniania prawdy od nieprawdy, argumentowania.
>> [...] Oni (uczniowie) boją się wysiłku umysłowego. Są w stanie nauczyć
>> się czegoś na pamięć. Przepiszą, czasem ściągną i w ten sposób mogą
>> przebrnąć przez lekcje przedmiotów, które nie wymagają takiego
>> zaangażowania intelektualnego, jak prawdziwa informatyka, matematyka
>> czy fizyka. [...]W szkołach uczy się wszystkiego, tylko nie myślenia.
>> Uczniowie robią kanapki, malują absurdalne obrazki albo wkuwają
>> wierszyki o Unii Europejskiej. A potem przychodzą do domu po siedmiu
>> godzinach zajęć i są zbyt zmęczeni, żeby się czegoś wreszcie nauczyć
>> Jak pod tym względem wypadamy w porównaniu ze szkołami na zachodzie
>> Europy?
>> - Wiem tyle, ile wynika z raportów na temat nauczania. My nawet na tle
>> Europy jesteśmy słabi, ale Europa zasadniczo ustępuje wschodniej Azji.
>> [...] Amerykańskie uczelnie wyższe jeszcze jakiś czas będą najlepsze
>> na świecie dzięki temu, że rekrutują studentów z Dalekiego Wschodu.
>> Ale jeśli my, Europejczycy, bardzo szybko nie zrobimy czegoś z utratą
>> motywacji do nauki u młodzieży, to koniec naszej cywilizacji będzie
>> nieuchronny[...]"
>> O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
>> Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
>> przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
>> fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
>> cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
>> J-23
> Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
> czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
> Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
> - /
> Antenka
> Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/
Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
jedyna prace jaka wykonujesz.., tzn jako agent-propagandysta
pracowicie pastujesz goowno popuszczane co chwila przez twojego
dysponenta
tj. przez Gaz Wybroczna...
H
Ciołku, ja musiałem do południa pracować, a po południu studiować i to nie tak jak ty na WUML-u.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|
|
Data: 2011-07-22 16:16:50 |
Autor: raff |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich |
"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vy0s2x1iv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 22-07-2011 o 05:57:50 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 21-07-2011 o 22:42:10 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):
> On 21 Lip, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
>> ..piepszykoskich, bombelków .. jednym słowem durniów i proplatfonskich
>> wymóżdżeńców?http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,113717432,,Matematyka_to_nie_wyscig...
>> (o maturze)
>> -"15-procentowa niezdawalność to dobry wynik, chociaż ja bym wolał 20
>> procent. Ale nie ma oczywiście powodów do dumy - rzeczywisty poziom
>> wiedzy tych uczniów musi być bardzo słaby, skoro trzeba było im dać
>> tak proste zadania, żeby 85 procent zdało.
>> Czemu ma służyć 20 procent niezdanych matur?
>> - Tworzeniu motywacji do nauki. Nie każdy musi mieć maturę.
>> [...] co mnie naprawdę boli, to formuła tego egzaminu - maraton z 34
>> pytaniami. [...] matematyka to jest poważna sprawa, a nie wyścigi.
>> Matematyka powinna być nauką koncentracji na prawdziwym zadaniu, a nie
>> wyścigiem w zakreślanie prawidłowych odpowiedzi.[...] - Matematyka
>> jest nam potrzebna, żeby nauczyć się prowadzić dyskurs. Jest
>> najlepszym wzorcem prowadzenia sporu, jaki zna nasza cywilizacja. Uczy
>> nas rozumowania, odróżniania prawdy od nieprawdy, argumentowania.
>> [...] Oni (uczniowie) boją się wysiłku umysłowego. Są w stanie nauczyć
>> się czegoś na pamięć. Przepiszą, czasem ściągną i w ten sposób mogą
>> przebrnąć przez lekcje przedmiotów, które nie wymagają takiego
>> zaangażowania intelektualnego, jak prawdziwa informatyka, matematyka
>> czy fizyka. [...]W szkołach uczy się wszystkiego, tylko nie myślenia.
>> Uczniowie robią kanapki, malują absurdalne obrazki albo wkuwają
>> wierszyki o Unii Europejskiej. A potem przychodzą do domu po siedmiu
>> godzinach zajęć i są zbyt zmęczeni, żeby się czegoś wreszcie nauczyć
>> Jak pod tym względem wypadamy w porównaniu ze szkołami na zachodzie
>> Europy?
>> - Wiem tyle, ile wynika z raportów na temat nauczania. My nawet na tle
>> Europy jesteśmy słabi, ale Europa zasadniczo ustępuje wschodniej Azji.
>> [...] Amerykańskie uczelnie wyższe jeszcze jakiś czas będą najlepsze
>> na świecie dzięki temu, że rekrutują studentów z Dalekiego Wschodu.
>> Ale jeśli my, Europejczycy, bardzo szybko nie zrobimy czegoś z utratą
>> motywacji do nauki u młodzieży, to koniec naszej cywilizacji będzie
>> nieuchronny[...]"
>> O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
>> Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
>> przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
>> fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
>> cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej swołoczy.
>> J-23
> Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
> czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
> Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
> - /
> Antenka
> Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/
Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
jedyna prace jaka wykonujesz.., tzn jako agent-propagandysta
pracowicie pastujesz goowno popuszczane co chwila przez twojego
dysponenta
tj. przez Gaz Wybroczna...
H
Ciołku, ja musiałem do południa pracować, a po południu studiować i to nie tak jak ty na WUML-u.
Ty i studiowac ? Chyba na Akademii Rolniczej.
R.
|
|
|
Data: 2011-07-22 17:31:36 |
Autor: stevep |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckic h |
Dnia 22-07-2011 o 16:16:50 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vy0s2x1iv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 22-07-2011 o 05:57:50 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 21-07-2011 o 22:42:10 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):
> On 21 Lip, 21:40, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
>> ..piepszykoskich, bombelków .. jednym słowem durniów i
proplatfonskich
>>
wymóżdżeńców?http://forum.gazeta.pl/forum/w,72,113717432,,Matematyka_to_nie_wyscig...
>> (o maturze)
>> -"15-procentowa niezdawalność to dobry wynik, chociaż ja bym wolał 20
>> procent. Ale nie ma oczywiście powodów do dumy - rzeczywisty poziom
>> wiedzy tych uczniów musi być bardzo słaby, skoro trzeba było im dać
>> tak proste zadania, żeby 85 procent zdało.
>> Czemu ma służyć 20 procent niezdanych matur?
>> - Tworzeniu motywacji do nauki. Nie każdy musi mieć maturę.
>> [...] co mnie naprawdę boli, to formuła tego egzaminu - maraton z 34
>> pytaniami. [...] matematyka to jest poważna sprawa, a nie wyścigi.
>> Matematyka powinna być nauką koncentracji na prawdziwym zadaniu, a
nie
>> wyścigiem w zakreślanie prawidłowych odpowiedzi.[...] - Matematyka
>> jest nam potrzebna, żeby nauczyć się prowadzić dyskurs. Jest
>> najlepszym wzorcem prowadzenia sporu, jaki zna nasza cywilizacja.
Uczy
>> nas rozumowania, odróżniania prawdy od nieprawdy, argumentowania.
>> [...] Oni (uczniowie) boją się wysiłku umysłowego. Są w stanie
nauczyć
>> się czegoś na pamięć. Przepiszą, czasem ściągną i w ten sposób mogą
>> przebrnąć przez lekcje przedmiotów, które nie wymagają takiego
>> zaangażowania intelektualnego, jak prawdziwa informatyka, matematyka
>> czy fizyka. [...]W szkołach uczy się wszystkiego, tylko nie myślenia.
>> Uczniowie robią kanapki, malują absurdalne obrazki albo wkuwają
>> wierszyki o Unii Europejskiej. A potem przychodzą do domu po siedmiu
>> godzinach zajęć i są zbyt zmęczeni, żeby się czegoś wreszcie nauczyć
>> Jak pod tym względem wypadamy w porównaniu ze szkołami na zachodzie
>> Europy?
>> - Wiem tyle, ile wynika z raportów na temat nauczania. My nawet na
tle
>> Europy jesteśmy słabi, ale Europa zasadniczo ustępuje wschodniej
Azji.
>> [...] Amerykańskie uczelnie wyższe jeszcze jakiś czas będą najlepsze
>> na świecie dzięki temu, że rekrutują studentów z Dalekiego Wschodu.
>> Ale jeśli my, Europejczycy, bardzo szybko nie zrobimy czegoś z utratą
>> motywacji do nauki u młodzieży, to koniec naszej cywilizacji będzie
>> nieuchronny[...]"
>> O autorze:http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/omnie.phtml
>> Oczywiscie profesor Marcinkowski jest, jak każdy rozsądny i
>> przyzwoity człowiek" "sfrustrowanym, biednym i niewykształconym
>> fundamentalistą religijnym ze wsi" czyli, tlumacząc na polski, nie
>> cierpi platfonstwa, tuskodoństwa i wszelkiej innej czerwonej
swołoczy.
>> J-23
> Polak to współczesny niewolniki, biały murzyn w jewrokołchozie, to do
> czego mu zdolność logicznego myślenia? Do podcierania tyłków starym
> Niemcom, do zmywaka i do zamiatania matematyk nie jest potrzebna :
> - /
> Antenka
> Antenka
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/
Tobie, inzynieruniu 'za dwa wieprzki i ciolka', to studia 'umozliwily'
jedyna prace jaka wykonujesz.., tzn jako agent-propagandysta
pracowicie pastujesz goowno popuszczane co chwila przez twojego
dysponenta
tj. przez Gaz Wybroczna...
H
Ciołku, ja musiałem do południa pracować, a po południu studiować i to nie
tak jak ty na WUML-u.
Ty i studiowac ? Chyba na Akademii Rolniczej.
R.
Ty byś się nawet do dojenia byków nie nadawał, świniopas pasuje ci idealnie.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|
|
|
Data: 2011-07-22 00:53:23 |
Autor: Antenka |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckich |
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.<
Ćwok z wiochy i to w najgorszym wydaniu, się odezwał he he he
Antenka
|
|
Data: 2011-07-22 14:33:49 |
Autor: stevep |
Dlaczego polskie szkoły produkują kałeckic h |
Dnia 22-07-2011 o 09:53:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 22 Lip, 02:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Zdecydowanie, podałaś własną charakterystykę.<
Ćwok z wiochy i to w najgorszym wydaniu, się odezwał he he he
Antenka
Uderz w stół, a antenka się odezwie.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|
|