Dlaczego potrzebne są państwa katolickie

Data: 2009-12-09 16:07:53
Autor: abc
Dlaczego potrzebne są państwa katolickie
Wiadomość o kilku anarchistach pobitych przez policję trafia na pierwsze
strony gazet, a potem przez wiele dni jest analizowana i komentowana w
mediach elektronicznych.

Informacje o rzeziach chrześcijan - a tylko w ubiegłym roku zginęło ich z
powodów religijnych 170 tysięcy - nie są tematem godnym podobnego
zainteresowania. Artykuły na ten temat większość pism wstydliwie chowa na
dalekich stronach.

Filmów poświęconych męczeństwu chrześcijan robi się niewiele. A nawet te,
które powstają, są pomijane. Nie zna żadnego takiego filmu nawet dyrektor
warszawskiego festiwalu filmowego poświęconego prawom człowieka, działacz
Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka.

Cóż - żyjemy w czasach, w których chrześcijanie kreowani są na
nietolerancyjnych despotów dążących do narzucenia innym swojej wiary i
filozofii. Za narzędzie chrześcijańskiej dominacji Europejski Trybunał Praw
Człowieka ostatnio uznał krzyż wiszący na szkolnej ścianie we Włoszech.

A w Polsce usiłowano nam wmówić, że przejawem nietolerancji jest wliczanie
stopnia z religii do średniej ocen na maturze. A skoro chrześcijanie są tak
niebezpiecznym agresorem, to czy rzeczywiście zasługują na obronę?

Rozmaite organizacje i fundacje, sądy i trybunały problemu nie dostrzegają.
Niestety, to także wina samych chrześcijan, coraz bardziej skłonnych do
przyznawania racji swoim wrogom - dla świętego spokoju.

Większość Kościołów, z katolickim na czele, uznała, że ważniejszy jest
kompromis niż publiczne dawanie świadectwa, ważniejszy dialog niż obrona
wiary.

Chrześcijaństwo - jak mówi nam dziś prof. Andrzej Zoll - przeszło do
defensywy. Stało się wygodnym chłopcem do bicia i powoli traci zdolność do
obrony swoich wartości.

Więcej
http://blog.rp.pl/blog/2009/12/09/dominik-zdort-czy-chrzescijanie-zasluguja-na-obrone/

Data: 2009-12-09 09:49:40
Autor: J-23
On 9 Gru, 16:07, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Nie prawda, nie sa potrzebne takie panstwa.

J-23 itede...

Data: 2009-12-09 18:59:44
Autor: sofu
Dlaczego potrzebne są państwa katolickie

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- --

--

E... komus sa potrzebne widać?!
Lepiej sie bedzie strzyc owieczki. Beda pasterze pozyskiwac runo razem ze

sofu

Data: 2009-12-09 19:31:43
Autor: abc
Dlaczego potrzebne są państwa katolickie
Nie prawda, nie sa potrzebne takie panstwa.

Są potrzebne, żeby bronić chrześcijan przed prześladowaniami.

Data: 2009-12-09 22:07:17
Autor: J-23
On 9 Gru, 19:31, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Nie prawda, nie sa potrzebne takie panstwa.

Są potrzebne, żeby bronić chrześcijan przed prześladowaniami.

O tu mi podsunales mysl.
Nalezy otworzyc areny.
I rzucac chrzescjan lwom na pozarcie.
Albo, mozna ich rozszarpywac konmi.
Albo, niec walcza z gladiatorami.
To lepsze od pilki noznej.

J-23 itede...

Data: 2009-12-09 18:27:02
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kiedys jeszcze za komomuny dałbym sie pokroic za Kosciół Rzymsko-Katolicki,
a dzis po wielu doświadczeniach z nim, życze mu aby go ch..... strzelił!
Być moze takich doświadczonych przez KRK jest wiecej na swiecie i nie chca
aby sie ta zaraza rozprzestrzeniała stad te "prześladowania"?
Kiedys KRK przesladował innych ktorzy sie bronic nieumieli, dzis widac
przyszedł czas na niego w skali świata?!

sofu

Data: 2009-12-09 18:37:19
Autor: u2
sofu pisze:

[...]

CO za głupoty znowu piszesz. Kiedyś dałbyś się pokroić za, ale wcześniej
KK to dało czadu, a teraz to chciałbyś. Alboś głupi, albo prowokator.
Stawiam na pierwszy wariant.

Data: 2009-12-09 18:50:56
Autor: abc
[...]

Katolicy nie używają skrótu KRK, tak robią heretycy.

Data: 2009-12-09 18:52:39
Autor: u2
abc pisze:

[...]

Ty mi też wyglądasz na heretyka-prowokatora.

Data: 2009-12-09 19:23:12
Autor: abc
Dlaczego potrzebne są państwa katolickie
Katolicy nie używają skrótu KRK, tak robią heretycy.

Ty mi też wyglądasz na heretyka-prowokatora.

Jestem katolikiem przyjmującym doktrynę katolickiej wiary całościowo,
integralnie. Wiarę można tylko albo przyjąć w całości, albo ją odrzucić. Nie
ma żadnych  stanów pośrednich.

Kto wybiera sobie coś z objawionej wiary i nie chce przyjąć wszystkiego, ten
stawia Bogu zaporę, dając swemu własnemu rozumowi ostateczną rację. Taki
ktoś nie ma już więc Boskiej, nadprzyrodzonej wiary, nawet jeśli jeszcze w
wielu punktach się z nią zgadza.

Kto zaprzecza  c h o ć b y   j e d n e m u   jedynemu dogmatowi, ten stracił
c a ł ą   wiarę, gdyż nie uznaje Objawienia Bożego czyniąc siebie sędzią
tego, w co należy wierzyć.  Taki ktoś jest  h e r e t y k i e m  nawet jeśli
formalnie nadal przynależy do Kościoła katolickiego.

Wiara opiera się nie na naszym własnym zdaniu, ale na autorytecie
objawiającego się Boga, który nie może ani sam się mylić, ani innych w błąd
wprowadzać.

Dlatego trzeba przyjąć wszystko, co Bóg objawił, nie można tylko wyszukiwać
to, co komuś jest przyjemne.

Data: 2009-12-09 19:50:11
Autor: sofu

> [...]

błąd
wprowadzać.

Dlatego trzeba przyjąć wszystko, co Bóg objawił, nie można tylko

Wszystko fajnie ABC tylko ze ty jestes jedna tylko z frakcji i to
najbardzije zatwardziałą. Tacy na swiecie sie juz koncza.
Kosciół albo przetrwa jesli zwycieża noweczesnie myslacy, albo zginie jesli
tacy jak ty.
To tylko kwestia czasu. Zamordyzm moze zwyciezyc tylko na krotka chwile.
A w ogóle przyszłośc nalezy do muzułmanów. Oni beda rzadzili światem chyba,
ze zmiecie ich z powierzchni ziemi jakas wielka wojna.
A katolickie panstwo poza katabasami nie jest nikomu do niczego potrzebne.

sofu

Data: 2009-12-09 19:58:43
Autor: abc

Data: 2009-12-09 18:54:00
Autor: sofu

sofu pisze:

> [...]

CO za głupoty znowu piszesz. Kiedyś dałbyś się pokroić za, ale wcześniej
KK to dało czadu, a teraz to chciałbyś. Alboś głupi, albo prowokator.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co ty rozumiesz z tego co ja napisałem "mądrusiu kolejowy"?

Data: 2009-12-09 20:35:09
Autor: Jadrys
Dlaczego potrzebne są państwa katolic kie
abc pisze:

Pytanie powinno brzmieć: do czego są potrzebne państwa katolickie?

Data: 2009-12-09 20:58:39
Autor: abc
Dlaczego potrzebne są państwa katolickie
Pytanie powinno brzmieć: do czego są potrzebne państwa katolickie?

Do obrony katolików, katolicy muszą mieć własne państwa.

Data: 2009-12-09 22:02:08
Autor: J-23
On 9 Gru, 20:58, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Pytanie powinno brzmieć: do czego są potrzebne państwa katolickie?

Do obrony katolików, katolicy muszą mieć własne państwa.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Maja Watykan.
A jak sie tam nie zmieszcza, to na Marsa....

J-23 itede...

Data: 2009-12-09 22:45:27
Autor: Jadrys
abc pisze:
Pytanie powinno brzmieć: do czego są potrzebne państwa katolickie?

Do obrony katolików, katolicy muszą mieć własne państwa.

No tak, są prześladowani, nie pozwala im na kultywowanie swojej wiary. Oj biedni ci katolicy.

Dlaczego potrzebne są państwa katolickie