Dlaczego rewolucje zrobiono w Rosji

Data: 2009-06-25 20:05:14
Autor: abc
Dlaczego rewolucje zrobiono w Rosji
Czterech Żydów spotyka się na giełdzie w Kijowie. Po przywitaniu
rozpoczynają się przechwalać:
- Ja wczoraj rozmawiałem z policmajstrem.
- Policmajster... policmajster! Też mi dygnitarz! - lekceważąco krzywi się
drugi - Ja gościłem naczelnika powiatu.
- Co tam naczelnik powiatu! - mówi trzeci - Ja byłem w gabinecie
rzeczywistego radcy stanu.
- To wszystko nic! - powiada czwarty - Ja dzisiaj rano rozmawiałem z samym
gubernatorem, grafem Ignatiewem.
Trzej pozostali słuchacze nie mogą wyjść z podziwu:
- Aj, aj, aj! Z samym grafem Ignatiewem! I co on ci powiedział?
- A co miał powiedzieć? "Paszoł won, jewrej!"

Data: 2009-06-25 20:08:20
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

:-D