Dlaczego rodziny ofiar chcą kasy od polskiego rządu ?!?!?

Data: 2011-01-21 19:36:37
Autor: Eulalia Browarek
Dlaczego rodziny ofiar chcą kasy od polskiego rządu ?!?!?
Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

Zennon

Data: 2011-01-21 18:47:45
Autor: wasabi
On Fri, 21 Jan 2011 19:36:37 +0100, Eulalia Browarek wrote:

Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

Zennon

jak byś miał tyle kredytów co każdy polityk to by ci włosy na głowie zjeżyły :D

U nas każdy polityk musi być dziadem, bo jak już coś ma to zaraz PiS z niego złodzieja zrobi :D

Data: 2011-01-21 19:53:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-21 19:47, wasabi pisze:

U nas każdy polityk musi być dziadem, bo jak już coś ma to zaraz PiS z
niego złodzieja zrobi :D

Nie myl dziadostwa z uczciwością.

Data: 2011-01-21 19:40:35
Autor: abc
Dlaczego rodziny ofiar chcą kasy od polskiego rządu ?!?!?
Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

Właśnie dlatego nie chcą się przyznać.

Data: 2011-01-21 19:43:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-21 19:36, Eulalia Browarek pisze:
Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

Zennon

Od rządu, ale  z naszej kieszeni.  A na dodatek kacap może nas obciążyć kosztami prowadzonego śledztwa i zniszczenia terenu przez TU-154.  Biednemu zawsze wiatr w oczy.. Wiwat kapitalizm - tfu..

Data: 2011-01-22 17:45:41
Autor: Zalek Bloom
On Jan 21, 1:43 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

kosztami prowadzonego śledztwa i zniszczenia terenu przez TU-154.
Biednemu zawsze wiatr w oczy.. Wiwat kapitalizm - tfu..

jadrys,

Widze ze nie chcesz walczyc z kapitalizmem, uzywasz Windowz:
Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7 Hamster/2.1.0.11"

Zalek
Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7 Hamster/2.1.0.11

Data: 2011-01-21 19:50:31
Autor: A. Filip
"Eulalia Browarek": Dlaczego rodziny ofiar chcą kasy od polskiego rządu ?!?!?
"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> pisze:
Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

Zennon

Polski rząd oczywiście podziela twoje zdanie i wesprze rządania
odszkodowania od Rosji ? ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Aby jelenia upolować, trzeba go wprzódy ujrzeć.

Data: 2011-01-21 19:51:45
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 19:50, A. Filip pisze:
[...]

Rząd rząda. To oczywiste.

Data: 2011-01-21 19:52:09
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:wqpd3uk9go+B1L@franklin.huge.strangled.net...
[...]

A co ma do tego rząd? Ruscy kontrolerzy odpowiadają za rozbicie Tupolewa, więc niech wystąpią z roszczeniem cywilnym.

Zennon

Data: 2011-01-21 21:29:09
Autor: 954

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ihcjp9$auc$1news.net.icm.edu.pl...
Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

Zennon

Niemcy palili żydow w piecach a inni zydzi chca pieniedzy od Polakow.

Data: 2011-01-21 23:41:34
Autor: mi
On 21.01.2011 19:36, Eulalia Browarek wrote:
Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

Propagandowa mendo

Otóż nie chcą kasy i tylko takie mendy próbują je dezawuować przypisując rzeczy niemające podstaw.

mi

Data: 2011-01-22 09:41:42
Autor: !heÂŽsk!
<tyskie@browar.pl> wrote:

Przecież to ruskie zestrzeliły tego tupolewa i to oni powinni płacić.

 nie chca kasy. te 250 tys to prztyczek w nos prezesowi pis.  mam nadzieje, ze pisowskie wdowy ktore tak gardluja w tvp  odmowia przyjecia tej "jalmuzny" i wystapia do putina  o znacznie wieksze odszkodowanie. wg ich teorii to on  jest winien tej katastrofy. ciekawa sytacja bedzie kiedy
 okaze sie, ze winni sa kaczynscy. wtedy srebra rodowe  pojda na licytacje, a prezes przeniesie sie do mieszkania
 komunalnego, jednego z 3 mln ktore obiecal wybudowac.

Data: 2011-01-23 00:24:28
Autor: Kaczysta
[...]

Rzecz w tym, że rodziny tej forsy nie chcą, a Tusk koniecznie chce ją im dać. Jak myslisz: dlaczego tak się śpieszy i to tak nagłaśnia?
AZ

Data: 2011-01-23 10:51:44
Autor: cyc

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d3b672f$0$2507$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie chca ? .
O czym Ty piszeszz ? . A jak sie nazywaja przedstawiciele grupy tzw. rodzin smolenskich , ktory w ich imieniu  mowia o " zenujaco , skandalicznie niskiej kwocie zadoscuczynienia " ? . Ulatwiajac odpowiedz dodam , ze reprezentuja tzw rodziny z grupy zwiazanej z PiSem .

cyc

Data: 2011-01-23 10:52:58
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Jesteś pewny, że nie chcą?

Data: 2011-01-23 13:04:59
Autor: MH
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
Rzecz w tym, że rodziny tej forsy nie chcą, a Tusk koniecznie chce ją im dać. Jak myslisz: dlaczego tak się śpieszy i to tak nagłaśnia?
AZ
===================

Ty jesteś naprawdę tak GŁUPI , czy tylko takiego tu rżniesz ?? O niejakim
Rogalskim nie słyszałeś??  O żenująco niskiej kwocie też nie ??  Pierdolisz
jak twój zafajdany guru-warjat i nikt ci nie wmówi , że białe jest białe , a
czarne jest czarne !!

Najgorsze wyrazy współczucia ,

MH

Data: 2011-01-23 13:27:07
Autor: złodziej podatków.
> [...]

Rzecz w tym, że rodziny tej forsy nie chcą, a Tusk koniecznie chce ją im

dać. Jak myslisz: dlaczego tak się śpieszy i to tak nagłaśnia?

Czy nie chcą to się okaże kiedy ją wezmą. Łykną jak gęś kluskę i będą się sądzić o więcej. Niektórzy już wzięli i to nie 250 tysięcy. Ideologia jest dobra ale z niej nie da się dostatnio żyć a do takiego życia niestety bardzo łatwo jest przywyknąć.

AZ

Data: 2011-01-23 13:43:12
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-23 00:24, Kaczysta pisze:

[...]

Pani Kaczynska zdolala juz wydac 3 mln. Chyba jednak chca. ja tego nei pietnuje - kasa im sie nalezy, ale dziewic niech nie udaja. Taka pani Wasserman chcialaby wojny dyplomatycznej z rosja za ktora zaplaca najbiedniejsi a ona w rezultacie od tego problemu sie ewakuuje kasa z odszkodowania.

--
the_foe

Data: 2011-01-23 14:24:44
Autor: złodziej podatków
Dlaczego rodziny ofiar chcą kasy od polskiego rządu ?!?!?
W dniu 2011-01-23 00:24, Kaczysta pisze:

 - kasa im sie nalezy, a z jakiej racji ? Jeżeli byli ubezpieczeni to jedynie od ubezpieczyciela. Czy jeżeli Ty lub ja zginiemy w wypadku to nasi krewni też dostaną po 250 kafli na łeb ?

--

the_foe

Data: 2011-01-23 17:49:21
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-23 14:24, złodziej podatków pisze:
[...]

wszytko zalezy od pzrewoznika, wychodzi na to ze fundator wycieczek pt. Polska jest w stanie placic wiecej niz PKS

Dlaczego rodziny ofiar chcą kasy od polskiego rządu ?!?!?