Dlaczego rzad nie przejmuje sledztwa?

Data: 2010-04-23 08:40:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Dlaczego rzad nie przejmuje sledztwa?
Strona polska od poczatku mogla samodzielnie badac przyczyny katastrofy
prezydenckiego samolotu pod Katyniem - wskazuja prawnicy. Zaznaczaja, ze
jest to trudne, ale mozliwe. Podstawy prawne stwarza ku temu zarówno
konwencja chicagowska o ruchu lotniczym, jak i polskie wewnetrzne przepisy
dopuszczajace prace komisji badajacej wypadki lotnicze poza granicami kraju.

Wiecej:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100423&typ=po&id=po01.txt

(ar)

Data: 2010-04-23 05:46:39
Autor: zbig
Dlaczego rzad nie przejmuje sledztwa?
On 23 Kwi, 08:40, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Sami piszą , ze byłoby to trudne, wymagałoby umowy dwustronnej, której
nie ma.Tego wbrew temu co piszą nie załatwia się ad hoc, ci ludzie nie
wiedzą o czym mówią albo celowo jątrzą. A do tego czasu co miałoby sie
dziać? Kto zabezpieczałby dowody, przesłuchiwałby świadków. Już widze
te komentarze, że prokuratorskie postępowanie jest celowo przeciągane..
Zresztą jak niedawno na pokazach rozbił sie białoruski samolot na
pokazach całe śledztwo prowadziła polska prokuratura i nikt nie
protestował. Białoruś odebrała wyniki i je utajniła i tyle.

Data: 2010-04-23 08:47:13
Autor: Panslavista

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:bcb89$4bd140c3$54702a04$31921news.chello.at...
[...]

Bo i tak jest - na kogo wypadnie, na tego bec - czyli na Tusklego i Komórkiewicza, mimo prób scedowania na Rosje...

Data: 2010-04-23 08:49:15
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Bo i tak jest - na kogo wypadnie, na tego bec - czyli na Tusklego i
Komórkiewicza, mimo prób scedowania na Rosje...

Znasz rosyjski, Panslavisto?

Data: 2010-04-23 09:17:16
Autor: Neko
Dlaczego rzad nie przejmuje sledztwa?
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w

Znasz rosyjski, Panslavisto?

Tez pytanie. 22 lata na placowce z ramienia sluzb robi swoje.

Data: 2010-04-23 14:22:02
Autor: Panslavista

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:7d279$4bd142ed$54702a04$32131news.chello.at...

> [...]

Bo i tak jest - na kogo wypadnie, na tego bec - czyli na Tusklego i
Komórkiewicza, mimo prób scedowania na Rosje...

Czto nibut' ili niemnożko.... ;-))

Data: 2010-04-23 14:25:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> "Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> przepisy

Czto nibut' ili niemnożko.... ;-))

Zatelefonuj wiec do mnie.  Moj aktualny numer telefonu zna Piotr Rymsza.

Data: 2010-04-23 14:32:31
Autor: Panslavista

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:e493d$4bd191c6$54702a04$30639news.chello.at...

> [...]

> przepisy

Czto nibut' ili niemnożko.... ;-))

Zatelefonuj wiec do mnie.  Moj aktualny numer telefonu zna Piotr Rymsza.

Za cziem? Mnie interesuje tylko jedna kobieta na świecie - z moim dzieckiem.
No i dzieci z wnukami, a reszta - w kibit' matieri.

Data: 2010-04-23 14:36:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

dzieckiem.
No i dzieci z wnukami, a reszta - w kibit' matieri.

Twoja wola, pacanie.  :-)

Data: 2010-04-23 14:46:49
Autor: ColgatesBilly
[...]

Bo rzad bral w tym udzial i jest morderco

Data: 2010-04-23 14:37:47
Autor: cirrus
Dlaczego rzad nie przejmuje sledztwa?
Uzytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisal w wiadomosci news:VMfAn.105$if1.15uutiset.elisa.fi...
[...]

Morderco jezyka polskiego bierzesz udzial w kazdym kretynstwie.

--
stevep

Dlaczego rzad nie przejmuje sledztwa?