Dlaczego sąd mnie poinformował?

Data: 2010-06-09 12:15:44
Autor: Zbynek Ltd.
Dlaczego sąd mnie poinformował?
Witam

Sąd d/s nieletnich informuje mnie, że przeciwko jakiemuś nieletniemu
Janowi Kowalskiemu wszczęto postępowanie wyjaśniające z art.286 par.
1 KK i dołączono do łącznego rozpoznania w innej sprawie.

Ani nazwisko tej osoby, ani czyn nic mi nie mówią. Nie przypominam
też sobie, żeby ostatnio jakiś nieletni naraził mnie na straty.
Dlaczego sąd mnie poinformował? Może złapano go i wyjaśniła się
jakaś dawno już przeze mnie zapomniana sprawa?

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-09 12:18:25
Autor: Johnson
Zbynek Ltd. pisze:

Dlaczego sąd mnie poinformował?

Wróżka pracuje w sekretariacie tego sądu.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-09 14:38:02
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunpld$q6s$1news.onet.pl...
[...]

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że wykryto sprawcę jakiegoś przestępstwa na Twoją szkodę, który Tobie nie jest znany.

Data: 2010-06-09 16:13:59
Autor: Zbynek Ltd.

Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

Też tak pomyślałem, ale tu nie może chodzić o zwykłą kradzież,
zniszczenie mienia. Raczej coś z tzw. oszustwa.
art.286:
"Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub
niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania"

Nie chce mi się iść do sądu, żeby się choćby dowiedzieć, że mi nie
powiedzą o co chodzi:-)

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-09 09:21:12
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Dlaczego sąd mnie poinformował?
On Jun 9, 3:13 pm, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam

Robert Tomasik napisał(a) :

> [...]

niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania"

Nie chce mi się iść do sądu, żeby się choćby dowiedzieć, że mi nie

allegro?

Data: 2010-06-09 20:52:27
Autor: teszekul
Dlaczego sąd mnie poinformował?
allegro?

miałem apropos kiedyś wezswanie na komende, gdzie wypytano mnie co pamiętam o kupionym pasku do spodni za 20 plm na allegro 4 lata wcześniej (kto mi sprzedał, jak płaciłem itp) bo basek miał podobno byś bossa a był "bossa" i czy chcem być pokrzywdzoną w sprawie

Data: 2010-06-09 16:21:22
Autor: Robert Tomasik
Dlaczego sąd mnie poinformował?

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huo7k5$4jb$1news.onet.pl...
Witam

Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

Niekoniecznie w praktyce. Moze przeciwko gościowi wszczęto to z 286, zaś dołączono inne kwalifikacje, a sekretariat sądu powysyłał do wszystkich jednakowe ogłoszneie, bo to idzie seryjnie. Ja się już z tym spotkałem kilka razy, że w zawiadomieniu nioe wypisują wszystkich kwalifikacji, tylko pierwszą.

Nie chce mi się iść do sądu, żeby się choćby dowiedzieć, że mi nie
powiedzą o co chodzi:-)

Jeśli dostałeś zawiadomienie, to jesteś przez sąd traktowana jako strona i nie tylko powiedzą o co chodzi, ale i akta na prośbę udostępnią. Mając sygnaturę akt, jak przez telefon się uwiarygodnisz podając treść tego pisma, to czasem w sekretariacie i przez telefon coś podpowiedzą.

Data: 2010-06-25 16:51:05
Autor: Zbynek Ltd.

Zbynek Ltd. napisał(a) :
[...]

He, a jednak - 2,5 roku temu zniszczono mi lusterko boczne. Nieznany
sprawca, więc umorzono po jakimś czasie. Teraz wychodzi, że już
znany. Tylko jak go złapano? Czy hurtem mu przypisano różne czyny?
Kiedyś może się dowiem.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-09 18:26:40
Autor: qwerty
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hunpld$q6s$1@news.onet.pl...
Ani nazwisko tej osoby, ani czyn nic mi nie mówią.

Sprawdź na NK.

Data: 2010-06-09 21:14:20
Autor: Zbynek Ltd.

qwerty napisał(a) :
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hunpld$q6s$1@news.onet.pl...
Ani nazwisko tej osoby, ani czyn nic mi nie mówią.

Sprawdź na NK.

A myślisz, że co ja pierwszego zrobiłem? :-D Gogle też nie pomogły.

Może to być rzeczywiście związane z Alledrogo, ale osoba podana w
piśmie nie występuje w treści posiadanych przeze mnie maili.
Jak znajdę czas, to może w przyszłym tygodniu z ciekawości zajrzę do
sądu.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-09 21:46:02
Autor: qwerty
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:huop79$pal$1@news.onet.pl...
[...]

W styczniu dostałem wezwanie na komisariat jako świadek. Udało mi wcześniej otrzymać imię i nazwisko, który poinformował, że niby jestem świadkiem. Okazało się, że pewna osoba miała imię i nazwisko do mojego. Może być podobnie do ciebie. Przypadek sprawił, że zostałeś wezwany.

Data: 2010-06-09 14:47:27
Autor: witek
qwerty wrote:
 Przypadek sprawił, że zostałeś wezwany.

Ale i tak pójdzie siedzieć za paserstwo.

Data: 2010-06-09 22:02:06
Autor: Zbynek Ltd.
qwerty napisał(a) :
[...]

Poinformowany. Na razie jeszcze nie wezwany.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-09 22:15:37
Autor: Stokrotka
Dlaczego sąd mnie poinformował?

Poinformowany. Na razie jeszcze nie wezwany.
Testowanie twego adresu?

Data: 2010-06-09 21:18:44
Autor: Stokrotka
Dlaczego sąd mnie poinformował?
Może po prostu jakiś nieletni pszyznał się do czegoś pod naciskiem,
co nie musi być prawdą.
Celem może być zajęcie ci czasu.

Dlaczego sąd mnie poinformował?