Dlaczego sąd mnie poinformował?

Data: 2010-06-09 18:26:40
Autor: qwerty
Dlaczego sąd mnie poinformował?
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hunpld$q6s$1@news.onet.pl...
Ani nazwisko tej osoby, ani czyn nic mi nie mówią.

Sprawdź na NK.

Data: 2010-06-09 21:14:20
Autor: Zbynek Ltd.
Dlaczego sąd mnie poinformował?
Witam

qwerty napisał(a) :
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hunpld$q6s$1@news.onet.pl...
Ani nazwisko tej osoby, ani czyn nic mi nie mówią.

Sprawdź na NK.

A myślisz, że co ja pierwszego zrobiłem? :-D Gogle też nie pomogły.

Może to być rzeczywiście związane z Alledrogo, ale osoba podana w
piśmie nie występuje w treści posiadanych przeze mnie maili.
Jak znajdę czas, to może w przyszłym tygodniu z ciekawości zajrzę do
sądu.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-09 21:46:02
Autor: qwerty
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:huop79$pal$1@news.onet.pl...
[...]

W styczniu dostałem wezwanie na komisariat jako świadek. Udało mi wcześniej otrzymać imię i nazwisko, który poinformował, że niby jestem świadkiem. Okazało się, że pewna osoba miała imię i nazwisko do mojego. Może być podobnie do ciebie. Przypadek sprawił, że zostałeś wezwany.

Data: 2010-06-09 14:47:27
Autor: witek
qwerty wrote:
 Przypadek sprawił, że zostałeś wezwany.

Ale i tak pójdzie siedzieć za paserstwo.

Data: 2010-06-09 22:02:06
Autor: Zbynek Ltd.
qwerty napisał(a) :
[...]

Poinformowany. Na razie jeszcze nie wezwany.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-09 22:15:37
Autor: Stokrotka
Dlaczego sąd mnie poinformował?

Poinformowany. Na razie jeszcze nie wezwany.
Testowanie twego adresu?

Dlaczego sąd mnie poinformował?