Dlaczego skoczkowie spadochronowi mają lepiej?

Data: 2010-05-10 15:37:30
Autor: Grzegorz Krzyśka
Dlaczego skoczkowie spadochronowi mają lepiej?
Data: 2010-05-10 13:48:03
Autor: neuro
Dlaczego skoczkowie spadochronowi mają lepiej?
On 10 Maj, 15:37, "Grzegorz KrzyÂśka" <llib...@wp.pl> wrote:
;-Dhttp://www.m2film.dk/fleggaard/trailer2.swf

   Heheheh, to był skok HI-LO ;D

pozdr,
p.

Data: 2010-05-11 08:26:16
Autor: radar
W dniu 2010-05-10 15:37, Grzegorz Krzyśka pisze:
;-D
http://www.m2film.dk/fleggaard/trailer2.swf

mogli chociaż zadbać o realizm, jedna ze skaczących nie ma zapiętych taśm udowych (więc normalnie wypadłaby z uprzęży) a większość nie ma zapiętej taśmy piersiowej (też niebezpieczne). pomijam inne mniejsze niedociągnięcia...

--
radar

Data: 2010-05-11 01:07:26
Autor: neuro
On May 11, 8:26 am, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
> [...]

taśm udowych (więc normalnie wypadłaby z uprzęży) a większość nie ma
zapiętej taśmy piersiowej (też niebezpieczne). pomijam inne mniejsze

   Eee tam, zdarzyło mi się zapomnieć zapiąć taśmę piersiową i jakoś
żyję :p

p.

Data: 2010-05-12 15:36:44
Autor: radar
W dniu 2010-05-11 10:07, neuro pisze:
    Eee tam, zdarzyło mi się zapomnieć zapiąć taśmę piersiową i jakoś
żyję :p

nie napisałem, że śmiertelne ;)

p.s. ostatnio nam się uczeń "otworzył" na 317m :)

--
radar

Data: 2010-05-12 07:26:12
Autor: neuro
On May 12, 3:36 pm, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

p.s. ostatnio nam się uczeń "otworzył" na 317m :)

    No, ja dawno temu na kursie zrobilem podobny numer Wilkowi, bo
mnie kręciło mocno ;]
Potem już nie chciał ze mną skakać - Cypres wystrzelił mu w momencie
otwierania głównego i lądował na obu w środku N.Targu...

pozdr,
p.

Data: 2010-05-13 11:19:50
Autor: radar
W dniu 2010-05-12 16:26, neuro pisze:
     No, ja dawno temu na kursie zrobilem podobny numer Wilkowi, bo
mnie kręciło mocno ;]

Rekordu nie pobił - 304m bez aktywacji automatu :)))

--
radar

Data: 2010-05-11 09:08:05
Autor: WW
W dniu 2010-05-11 08:26, radar pisze:
[...]

Wyluzuj i obejrzyj jeszcze raz.  :-P
Naprawdę chciałbyś przesłaniać TAKIE piersi  :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-11 08:46:16
Autor:
Dlaczego skoczkowie spadochronowi mają lepiej?
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
NaprawdÄ&#65533; chciaĹ&#65533;byĹ&#65533; przesĹ&#65533;aniaÄ&#65533; TAKIE piersi  :-P

Chirurdzy plastyczni dobrze wykonali swoją pracę gratulacje.
Fajny nalot sylikantów.

pozdrawiam rc

--

Dlaczego skoczkowie spadochronowi mają lepiej?