Data: 2011-09-21 08:10:17 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o? | |
Oderwanie fragmentu skrzyd³a samolotu Tu-154M przez 30-40-centymetrow± brzozê jest oczywiste, ale przy za³o¿eniu, ¿e konstrukcja samolotu by³a wcze¶niej naruszona. Pe³nowarto¶ciowa, wzmocniona struktura p³ata nie powinna ulec takiemu zniszczeniu. Lotnictwo zna przypadki, w których skrzyd³a samolotów ¶cina³y s³upy energetyczne jak zapa³ki i wychodzi³y z tych kolizji bez wiêkszego szwanku.
wiêcej: http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110921&typ=po&id=po25.txt ========================================================== W tekscie s± opisy ³amania s³upów energetycznych przez samoloty. Tutaj jest film z odwrotnej akcji, a nie go³os³owne twierdzenia: http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA -- J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼" |
|
Data: 2011-09-21 17:01:21 | |
Autor: He®Sk | |
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o? | |
On Wed, 21 Sep 2011 08:10:17 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote: Oderwanie fragmentu skrzyd³a samolotu Tu-154M przez 30-40-centymetrow± brzozê jest oczywiste, ale przy za³o¿eniu, ¿e konstrukcja samolotu by³a wcze¶niej naruszona. Pe³nowarto¶ciowa, wzmocniona struktura p³ata nie powinna ulec takiemu zniszczeniu. Lotnictwo zna przypadki, w których skrzyd³a samolotów ¶cina³y s³upy energetyczne jak zapa³ki i wychodzi³y z tych kolizji bez wiêkszego szwanku. zalozmy, ze skrzydlo samolotu scielo ta brzoze i za chwile samolot gruchnal o ziemie daleko od pasa. wciaz rodzi sie pytanie: kto do cholery kazal ladowac we mgle? kto kazal pilotom ladowac mimo, ze z 50 m nie widzieli ziemi? kazdy kto kiedykolwiek lecial samolotem w chmurach wie, ze tylko na najnowoczesniej wyposazonych lotniskach mozliwe jest ladowanie przy widocznosci bliskiej zerowej. lotnisko, a wlasciwie kawal boiska z wybetonowanymi pasami startowymi dla samolotow wojskowych nie posiadal minimalnego wyposazenia pozwalajacego na ladowanie przy tak zlych warunkach atmosferycznych. czy nasi piloci byli az tak naiwni sadzac, ze wieza naprowadzi ich na pas bedac sama slepa i glucha? czy az byli tak nawni sadzac, ze zobacza nagle pas i wyladuja wazacym wiele ton samolotem? przy takiej predkosci nie mieli szans na jakikolwiek manewr jezeli nie znajdowali sie nad pasem? na co liczyli, na szczescie? kazdy kto kiedykolwiek podrozowal samolotem wie, ze procedura podejscia do ladowania/znizania zaczyna sie bardzo daleko od lotniska. kto wiec zmusil pilotow by mimo to ladowali? ruscy? zaloazmy, ze tak. w takim razie nasi piloci byli az tak naiwni itd itp? kto wiec zmusil pilotow do ladowania? odpowiedz wydaje sie byc tylko jedna i oczywista. jedna z 3 osob decydujacych o locie do katynia. przypominam, ze s.p. prezydent nie mial zwyczaju brac udzial w uroczystosciach katynskich ale tym razem zblizaly sie wybory i musial tam byc. byla to jego wlasna inicjatywa? -- Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://www.drogizaufania.pl/ http://dadrl.pl/ |
|
Data: 2011-09-22 00:14:33 | |
Autor: Janusz Sceptyk | |
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o? | |
Zrozum, niepe³nosprytny d¿entelmenie, ¿e samolot nie l±dowa³, tylko szed³ po ¶cie¿ce wyznaczonej mu przez "budê kontroln±" na badziwnym ruskim lotnisku. Zrobi³ rundê i ma odej¶æ na zapasowe lotnisko - ale zosta³ sprowadzony na glebê.
AZ |
|
Data: 2011-09-21 22:21:16 | |
Autor: MH | |
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o? | |
Janusz Sceptyk <tmr.pwsz@gmail.com> napisa³(a):
Zrozum, niepe³nosprytny d¿entelmenie, ¿e samolot nie l±dowa³, tylko szed³ po ¶cie¿ce wyznaczonej mu przez "budê kontroln±" na badziwnym ruskim lotnisku. Zrobi³ rundê i ma odej¶æ na zapasowe lotnisko - ale zosta³ sprowadzony na glebê.==================== Aby wyja¶niæ ow± katastrofê , mo¿na dokonaæ jeszcze jednego eksperymentu na koszt podatnika.. Do pozosta³ego bli¼niaczego TU-154 zapakowaæ bli¼niaczego prezydenta , rozpyliæ hel , sztuczn± mg³ê , znale¼æ zagajnik brzozowy , napierdalaæ 8m/s w dó³ i zrobiæ odej¶cie na automacie pocz±wszy od wysoko¶ci 80-100m... A potem i tak znajd± siê 'profesory' i 'doktory in¿yniery' ......... Aha !! , i jego ekscelencja Ksi±dz Doktor Dyrektor !!! MH -- |
|
Data: 2011-09-23 20:02:42 | |
Autor: pluton | |
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o? | |
Zrobi³ rundê i ma odej¶æ na zapasowe lotnisko - ale zosta³ sprowadzony na Robienie rund we mgle w czasie transportu VIPów to jakaœ standardowa procedura lotnicza ? -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |