Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?

Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?

Data: 2011-09-21 08:10:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?
Oderwanie fragmentu skrzyd³a samolotu Tu-154M przez 30-40-centymetrow± brzozê jest oczywiste, ale przy za³o¿eniu, ¿e konstrukcja samolotu by³a wcze¶niej naruszona. Pe³nowarto¶ciowa, wzmocniona struktura p³ata nie powinna ulec takiemu zniszczeniu. Lotnictwo zna przypadki, w których skrzyd³a samolotów ¶cina³y s³upy energetyczne jak zapa³ki i wychodzi³y z tych kolizji bez wiêkszego szwanku.
wiêcej:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110921&typ=po&id=po25.txt


==========================================================

W tekscie s± opisy ³amania s³upów energetycznych przez samoloty.
Tutaj jest film z odwrotnej akcji, a nie go³os³owne twierdzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-09-21 17:01:21
Autor: He®Sk
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?
On Wed, 21 Sep 2011 08:10:17 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Oderwanie fragmentu skrzyd³a samolotu Tu-154M przez 30-40-centymetrow± brzozê jest oczywiste, ale przy za³o¿eniu, ¿e konstrukcja samolotu by³a wcze¶niej naruszona. Pe³nowarto¶ciowa, wzmocniona struktura p³ata nie powinna ulec takiemu zniszczeniu. Lotnictwo zna przypadki, w których skrzyd³a samolotów ¶cina³y s³upy energetyczne jak zapa³ki i wychodzi³y z tych kolizji bez wiêkszego szwanku.
wiêcej:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110921&typ=po&id=po25.txt


==========================================================

W tekscie s± opisy ³amania s³upów energetycznych przez samoloty.
Tutaj jest film z odwrotnej akcji, a nie go³os³owne twierdzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA

 zalozmy, ze skrzydlo samolotu scielo ta brzoze i za chwile samolot
 gruchnal o ziemie daleko od pasa. wciaz rodzi sie pytanie: kto do
 cholery kazal ladowac we mgle? kto kazal pilotom ladowac mimo, ze
 z 50 m nie widzieli ziemi? kazdy kto kiedykolwiek lecial samolotem
 w chmurach wie, ze tylko na najnowoczesniej wyposazonych lotniskach
 mozliwe jest ladowanie przy widocznosci bliskiej zerowej. lotnisko,
 a wlasciwie kawal boiska z wybetonowanymi pasami startowymi dla  samolotow wojskowych nie posiadal minimalnego wyposazenia
 pozwalajacego na ladowanie przy tak zlych warunkach atmosferycznych.
 czy nasi piloci byli az tak naiwni sadzac, ze wieza naprowadzi ich
 na pas bedac sama slepa i glucha? czy az byli tak nawni sadzac, ze
 zobacza nagle pas i wyladuja wazacym wiele ton samolotem? przy  takiej predkosci nie mieli szans na jakikolwiek manewr jezeli  nie znajdowali sie nad pasem? na co liczyli, na szczescie?
 kazdy kto kiedykolwiek podrozowal samolotem wie, ze procedura
 podejscia do ladowania/znizania zaczyna sie bardzo daleko od
 lotniska. kto wiec zmusil pilotow by mimo to ladowali? ruscy?
 zaloazmy, ze tak. w takim razie nasi piloci byli az tak naiwni
 itd itp? kto wiec zmusil pilotow do ladowania? odpowiedz wydaje
 sie byc tylko jedna i oczywista. jedna z 3 osob decydujacych
 o locie do katynia. przypominam, ze s.p. prezydent nie mial
 zwyczaju brac udzial w uroczystosciach katynskich ale tym  razem zblizaly sie wybory i musial tam byc. byla to jego  wlasna inicjatywa? --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-22 00:14:33
Autor: Janusz Sceptyk
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?
Zrozum, niepe³nosprytny d¿entelmenie, ¿e samolot nie l±dowa³, tylko szed³ po ¶cie¿ce wyznaczonej mu przez "budê kontroln±" na badziwnym ruskim lotnisku. Zrobi³ rundê i ma odej¶æ na zapasowe lotnisko - ale zosta³ sprowadzony na glebê.
AZ

Data: 2011-09-21 22:21:16
Autor: MH
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?
Janusz Sceptyk <tmr.pwsz@gmail.com> napisa³(a):
Zrozum, niepe³nosprytny d¿entelmenie, ¿e samolot nie l±dowa³, tylko szed³ po ¶cie¿ce wyznaczonej mu przez "budê kontroln±" na badziwnym ruskim lotnisku. Zrobi³ rundê i ma odej¶æ na zapasowe lotnisko - ale zosta³ sprowadzony na glebê.
AZ
====================

Aby wyja¶niæ ow± katastrofê , mo¿na
dokonaæ jeszcze jednego eksperymentu na koszt podatnika..  Do pozosta³ego
bli¼niaczego TU-154 zapakowaæ bli¼niaczego prezydenta , rozpyliæ hel ,
sztuczn± mg³ê , znale¼æ zagajnik brzozowy , napierdalaæ 8m/s w dó³ i zrobiæ
odej¶cie na automacie pocz±wszy od wysoko¶ci 80-100m...

A potem i tak znajd± siê 'profesory' i 'doktory in¿yniery' .........
Aha !! , i jego ekscelencja Ksi±dz Doktor Dyrektor !!!

MH


--


Data: 2011-09-23 20:02:42
Autor: pluton
Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?
Zrobi³ rundê i ma odej¶æ na zapasowe lotnisko - ale zosta³ sprowadzony na
glebê.


Robienie rund we mgle w czasie transportu VIPów to jakaœ standardowa
procedura lotnicza ?

--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Dlaczego skrzyd³o nie wytrzyma³o?

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona