Dlaczego skype na symbiana nie dla wszystkich.

Data: 2010-04-22 03:57:36
Autor: ShrekPl
Dlaczego skype na symbiana nie dla wszystkich.
Witam.

Proszę o wyjaśnienie dlaczego, mimo że na E61i jest i symbian i pełna
obsługa netu, skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej serii E?
Czego im brakuje?

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-22 13:01:07
Autor: Tomek
Dlaczego skype na symbiana nie dla wszystkich.

Użytkownik "ShrekPl" <berdyczoow@gmail.com> napisał

Czego im brakuje?

Zapewne Fring`a. Niezawodny do Skype i wielu innych, np SIP

Data: 2010-04-22 04:06:06
Autor: ShrekPl
On 22 Kwi, 13:01, "Tomek" <toma...@wytnijtowp.pl> wrote:
U ytkownik "ShrekPl" <berdycz...@gmail.com> napisa

> Czego im brakuje?

Zapewne Fring`a. Niezawodny do Skype i wielu innych, np SIP

Właśnie go ściągnąłem żonie i będziemy testować ale ciekawi mnie
dlaczego sam skype stroi fochy, czego mu brakuje?

Data: 2010-04-22 14:49:02
Autor: qwerty
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqpa9n$6ja$1@news.onet.pl...

Użytkownik "ShrekPl" <berdyczoow@gmail.com> napisał

Czego im brakuje?

Zapewne Fring`a. Niezawodny do Skype i wielu innych, np SIP

Fring ma (miał) kiepską jakość dźwięku.

Data: 2010-04-22 14:11:23
Autor: Piotr K.

Użytkownik "ShrekPl" <berdyczoow@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2bfc919-7cd4-443c-bb1f-3f576272f509c36g2000yqm.googlegroups.com...
Witam.

Proszę o wyjaśnienie dlaczego, mimo że na E61i jest i symbian i pełna
obsługa netu, skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej serii E?
Czego im brakuje?

Mi tam Skype działa na E51 bez problemu...
Korzystam przez WiFi.

dziejek7

Data: 2010-04-22 15:19:38
Autor: Tomek
Dlaczego skype na symbiana nie dla wszystkich.

Użytkownik "Piotr K." <dziejek7@wp.pl> napisał

Mi tam Skype działa na E51 bez problemu...

A ktoś pytał o e51, czy tradycyjnie lubisz sobie potrollować?

Data: 2010-04-22 15:48:17
Autor: Piotr K.

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:hqpidd$5jr$1news.onet.pl...

Użytkownik "Piotr K." <dziejek7@wp.pl> napisał

Mi tam Skype działa na E51 bez problemu...

A ktoś pytał o e51, czy tradycyjnie lubisz sobie potrollować?

Cytat z pierwszego postu: "skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej serii E?"
Mi tam Skype działa na E51 bez problemu...

Data: 2010-04-22 19:44:21
Autor: dwr
W dniu 2010-04-22 15:19, Tomek pisze:

Użytkownik "Piotr K." <dziejek7@wp.pl> napisał

Mi tam Skype działa na E51 bez problemu...

A ktoś pytał o e51, czy tradycyjnie lubisz sobie potrollować?

Kolega odpowiedział na pytanie o serie E
Sam używam Skype na e51 i działa doskonale.

Data: 2010-04-25 12:36:37
Autor: ShrekPl
On 22 Kwi, 12:57, ShrekPl <berdycz...@gmail.com> wrote:
Witam.

Proszę o wyjaśnienie dlaczego, mimo że na E61i jest i symbian i pełna
obsługa netu, skype nie obsługuje tego modelu i podobno całej serii E?
Czego im brakuje?

Dobra Panowie Czy Wy nie potraficie jasno odpowiedzieć na pytanie z
czego wynika ograniczenie programu Skype for symbian dla telefonu
Nokia E61i? Telefon z symbianem, z wieloma udogodnieniami i dzong...

Data: 2010-04-25 22:28:10
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-04-25 21:36, ShrekPl wrote:

Dobra Panowie Czy Wy nie potraficie jasno odpowiedzieć na pytanie z
czego wynika ograniczenie programu Skype for symbian dla telefonu
Nokia E61i? Telefon z symbianem, z wieloma udogodnieniami i dzong...

Starsza wersja Symbiana? Słabiutki procesor?

Dlaczego skype na symbiana nie dla wszystkich.