Dlaczego socjalizm został zniszczony

Data: 2013-01-26 10:25:01
Autor: Joschi
Dlaczego socjalizm został zniszczony
Dlaczego socjalizm został zniszczony i to w tak wczesnym swoim stadium? Ano dlatego, że stał się niebezpieczny dla kapitalistów. Ponieważ socjalizm zaczynał być już na początku swojego istnienia konkurencyjnym systemem dla wielosetletniego kapitalizmu, wywodzącego się z feudalizmu, kaptaliści rzucili swoje całe wielosetletnie nagromadzone kapitały, by zwalczyć socjalizm. Ponieważ po zlikwidowaniu ledwo co istniejącego socjalizmu kapitaliści nie mieli już potrzeby konkurować i wystawiać się przed społeczeństwami, zaczęli oni na nowo łupić bez opanowania zniewolone społeczeństwa i grabić dobra socjalizmu, by odzyskać poziom swoich kapitałów i jeszcze je wzbogacić. Kapitalizm nie może istnieć bez rabowania społeczeństw, teraz, kiedy okradli kilkudziesięcioletnie majątki narodowe wyprodukowane przez społeczeństwa socjalisyczne, nie mają sę uż praktycznie czym żywić i na kim żerować, dlatego ostatnią ich deską ratunku jest więcie na celownik takich państw jak Białoruś. Ale to się dzieje kosztem zubożania nas, zniewolonych społeczeństw w tym kurewskim kapitaliźmie...

Kapitalizm zdechnie wcześniej czy później, a im bardziej będą nas gnębić i okradać, tym krwawsza będzie rewolucja wyzwoleńcza... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-26 12:15:47
Autor: MT
W dniu 2013-01-26 10:25, Joschi pisze:
[...]

Przyglupie upadl nie socjalizm bo ten ma sie dobrze w szwecji francji czy niemczech ale upadl kraj zwany polska.

Niemcy sa narodem ktory ma zapewnione dobra socjalne w kazdej postaci tzn darmowe mieszkania opieka medyczna i wiele innych na ktorych nie stac polaka.

Przestan piedolic bzdury glupi mazowiecki chuju co to w dupie byl i gowno wie

Data: 2013-01-26 12:51:10
Autor: No pasaran
"MT" <mt@wedkuje.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke0dsv$gth$1speranza.aioe.org...
[...]

Nic samo nie upadło, tylko socjalizm został zlikwidowany przez krwiożerczych kapitalistów. Kapitalizm istnieje jeszcze dzięki temu, że istniał na krótko socjalizm. Jak tylko został socjalizm zlikwidowany w Europie Wschodniej i jego dobra narodowe zagrabione, tak i zaczęto powoli likwidować przywileje socjalizmu na zachodzie, tudzież w Szwecji i Niemczech. Najlepiej miał się socjalizm w tych krajach w latach 70-80, teraz jest coraz gorze i tm z przywilejami socjalizmu... Nie ma się wcale dobrze, bo kapitaliści są nienażarci..., likwiduje się wszystko co państwowe  czyli grabi w złodziejskie kapitalistyczne ręce i ogranicza wolności...

Data: 2013-01-26 14:47:58
Autor: MT
[...]

No niby tak ale niemcy i tak maja za darmo mieszkania socjalne Hartz IV i wiele innych przywilejow o ktorych polak moze tylko pomazyc. Co tu duzo mowic bele kozojebca na socjalu niemieckim ma duzo lepiej niz polak w swoim ojczystym kraju.

Data: 2013-01-26 16:00:57
Autor: No pasaran
"MT" <mt@wedkuje.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke0mq9$6s9$1speranza.aioe.org...

[...]

To już jest tragedia, mieszkań socjalnych praktycznie nie ma, zmusza ię ludzi pod różnymi pozorami, żeby stare takie mieszkania opuszczali i wynajmowali na nowych zasadach drogie mieszkania... Hartz IV tonic innego jak socjal, czyli jałmużna i obwarowana takimi restrykcjami, że ludzie muszą liście zamiatać w Stadtzie,,,

Data: 2013-01-26 16:02:09
Autor: andal
On Sat, 26 Jan 2013 14:47:58 +0100, MT wrote:

[...]

dlatego trzeba wszystkich zydow pogonic najpierw od zloba apotem z Polski
a zatrudnic do tego wszystkich szabesgojow, zyd na taczkach, szabesgoj przy taczkach

Data: 2013-01-26 15:16:32
Autor: Trybun
Dlaczego socjalizm został zniszczony
W dniu 2013-01-26 10:25, Joschi pisze:

Kapitalizm zdechnie wcześniej czy później, a im bardziej będą nas gnębić i okradać, tym krwawsza będzie rewolucja wyzwoleńcza...

Ze zdechnie to już wiadomo nie od dzisiaj, ale raczej nie obalony siłą - sam wyewoluuje wcześniej czy później w jedynym możliwym kierunku.

Data: 2013-01-26 16:01:54
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke0ofu$hnc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Będą za to płacić, jaruzelskie pachołki...

Data: 2013-01-27 09:40:30
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-26 16:01, No pasaran pisze:
[...]

Raczej pachołki Elektryka i wielkiego kapitału zapłacą za swoja bezmyślność.

Data: 2013-01-27 09:53:15
Autor: Marek Woydak
On Sun, 27 Jan 2013 09:40:30 +0100, Trybun wrote:

[...]

Komunizm padł ci na łeb.

MW

Data: 2013-01-27 13:08:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 09:53, Marek Woydak pisze:

Raczej pachołki Elektryka i wielkiego kapitału zapłacą za swoja
bezmyślność.
Komunizm padł ci na łeb.

MW

To raczej tobie - kapitalizm. Szczęściem dla ciebie stało się czyszczenie butów swojemu panu.

Data: 2013-01-27 10:05:43
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke2p6m$e54$3node2.news.atman.pl...
[...]

Elektryk jest sam pachołkiem, jaruzela...

Data: 2013-01-27 10:15:15
Autor: Marek Woydak
On Sun, 27 Jan 2013 10:05:43 +0100, No pasaran wrote:

[...]

Czyim pachołpkiem jest J.Kaczyński? Moim zdaniem Rydzyka.

MW

Data: 2013-01-27 13:14:38
Autor: No pasaran
"Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:1v1f1c3lqrwrs$.132b4j7fb6n2p.dlg40tude.net...
[...]

Tak jak Tusk, sanhedrynu...

Data: 2013-01-27 13:07:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 10:05, No pasaran pisze:

Będą za to płacić, jaruzelskie pachołki...

Raczej pachołki Elektryka i wielkiego kapitału zapłacą za swoja bezmyślność.

Elektryk jest sam pachołkiem, jaruzela...

Tak, ale tylko gdyby ten "jaruzel" wydawał polecenia z za oceanu.

Data: 2013-01-27 13:16:04
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke35ak$tnh$4node1.news.atman.pl...
[...]

Jego rala była, wysyłać agenturę na szkolenia za ocean...

Data: 2013-01-27 22:09:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 13:16, No pasaran pisze:

[...]

Juz całkowicie odleciałeś w tych swoich fantazjach...

Data: 2013-01-27 22:33:01
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke454i$uhi$2node1.news.atman.pl...
[...]

Albo udajesz idiotę, albo jesteś prymitywny talmudysta. Nawet udajesz, że nbie rozumiesz komentowanego przez ciebie tekstu w wątku kowalskiego "A cyklu W.Lysiak...", cieszysz się jak głupi do sera, kiomentujesz, że iby nie trzeba kogoś czytać żeby wiedzieć o całym tym q*twie które dzieje się w kraju?

A przecież tam pisze o kurestwie właśnie Jaruzelskiego i jego agentury, która sprzedała ten nasz biedny kraj syjonistom imperialistycznym...

Data: 2013-01-26 17:37:29
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 26 Jan 2013 15:16:32 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Czyżbyś przywidywał, że na naszej planecie zapanuje najwspanialszy z
ustrojów na wzór Korei Północnej?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-27 01:49:18
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:ke10p9$vf9$1dont-email.me...

| Czyżbyś przywidywał, że na naszej planecie zapanuje najwspanialszy z
| ustrojów na wzór Korei Północnej?

tyś Razor -hau hau?

| -- |

Data: 2013-01-27 09:40:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-26 17:37, Przemysław M. pisze:

[...]

Nie ma od tego ucieczki. Czasy gdy chłop przyoruje na polu kilka hektarów cebuli, bo mu się nie opłaca jej zebrać, skazane są na niebyt.. Przyszłość należeć będzie do gospodarki planowej.

Data: 2013-01-27 10:01:31
Autor: Marek Woydak
On Sun, 27 Jan 2013 09:40:42 +0100, Trybun wrote:

[...]

Zastanawiałeś się dlaczego mu sie nie opłaca? Bo nienażarte komusze ryje,
nieroby społeczne chcieliby dostać tą cebulę za darmochę. Najlepiej
dostarczoną pod żsiniały nos. Masz chyba sklerozę albo klapki plażowe na
oczach i nie widzisz jakie osiągnięcia ma gospodarka planowa. Tacy jak ty
zaplanują że chłop na posadzić hektar cebuli, zebrać ją i dostarczyć do
socjalistycznego sklepu po ustalonych przez takich jak ty cenach. Nie jest
ważne, że koszty będą przewyższały przychody. Nie jest ważne, że w miejscu
gdzie ten chłop posadził cebulę mógł z zyskiem posadzić np. paprykę. Takich
jak ty nienażartych komuszych ryjów nie intersuje to, że chłop będzie
wypruwał sobie  żyły pomstując nad waszą durnotą. Ważne są plany wg
komuszego widzimisię jakiegos komunistycznego idioty, który w chorym łbie
stworzył sobie teorię gospodarki planowej. Jedź do Korei Północnej i tak
sobie testuj swoje bałwańskie teorie.

MW

Data: 2013-01-27 13:07:39
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 10:01, Marek Woydak pisze:
[...]

Dlatego, bo on swoje dopłaty i tak dostanie, a emeryt na cebule możne tylko popatrzeć przez szybę sklepową. Tak  - przyszłość to PGR, Kibuce czy jak to tam zwą. Tam produkcja żywności nie opiera się na pazerności chłopa.

Data: 2013-01-27 19:32:20
Autor: andal
On Sun, 27 Jan 2013 13:07:39 +0100, Trybun wrote:

[...]

komuszych ryjĂłw nie intersuje to, Ĺźe chłop będzie wypruwał sobie  Ĺźyły
[...]

w kibutzach produkcja opiera sie na pazernosci plemienia, w socjalizmie panowaly/ja koneksje towarzysko-wladcze tak samo jak w kapitalizmie

Data: 2013-01-27 22:10:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 20:32, andal pisze:

[...]

Mimo niezbyt sprzyjających ziemi pod uprawę rolną Izrael jest w stanie zapewnić sobie samowystarczalność żywnościową.. I jej ceny nie będą takie że emeryt z Jerozolimy możne sobie na nią tylko popatrzeć, jak to się dzieje w wielu przypadkach w Warszawie. W jednym masz rację - w PRLu prowadzono błędną politykę rolną, tzn. PGRy nie były prowadzone przez kompetentnych fachowców, a osoby z partyjnego nadania, często nie mający bladego pojęcia o rolnictwie i zarządzaniu.

Data: 2013-01-27 22:35:12
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke454j$uhi$3node1.news.atman.pl...
[...]

Bez pomocy całego wyzyskiwanego świata, tudzieĹź zniewolonej Polski? Bez banksterĂłw międzynarodowych?  Nie!

Data: 2013-01-27 19:29:57
Autor: andal
On Sun, 27 Jan 2013 10:01:31 +0100, Marek Woydak wrote:

On Sun, 27 Jan 2013 09:40:42 +0100, Trybun wrote:

W dniu 2013-01-26 17:37, Przemysław M. pisze:

Ze zdechnie to juĹź wiadomo nie od dzisiaj, ale raczej nie obalony
[...]

intersuje to, Ĺźe chłop będzie wypruwał sobie  Ĺźyły pomstując nad waszą
[...]

w chwili obecnej nie ma bardziej planowej gospodarki niz kapitalistyczna,
wszystko jest zaplanowane do najdrobniejszych szczegolow wlacznie z propaganda i monopolizacja wszystkich galezi produkcji

Data: 2013-01-27 19:22:41
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke2p6m$e54$2node2.news.atman.pl...

| Nie ma od tego ucieczki.

Jak to nie ma?
Sa ludzie, ktorzy stamtad uciekli.

Data: 2013-01-27 22:10:32
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 19:22, jr pisze:

| Nie ma od tego ucieczki.

Jak to nie ma?
Sa ludzie, ktorzy stamtad uciekli.

Spotkałeś tych uciekinierów osobiście? A swoja drogą pokaż kraj skąd nikt nie "ucieka"/nie "uciekał"?

Data: 2013-01-27 22:48:49
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke454j$uhi$4node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-27 19:22, jr pisze:
| > |

| Spotkałeś tych uciekinierów osobiście? A swoja drogą pokaż kraj skąd
| nikt nie "ucieka"/nie "uciekał"?

Z normalnego kraju sie po prostu wyjezdza. Z KRL-d nie mozna wyjechac, wiec ludzie uciekaja.

Data: 2013-01-27 02:15:18
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke0ofu$hnc$1node2.news.atman.pl...

| Ze zdechnie to już wiadomo nie od dzisiaj, ale raczej nie obalony siłą

 pedcie lepiej trybunie, co mozliwie sie obali - wasze kjerunki, czy tak ogolnie wasza ewolucja?

 -

Data: 2013-01-27 09:40:24
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 02:15, miś z okienka pisze:

  pedcie lepiej trybunie, co mozliwie sie obali - wasze kjerunki, czy tak
ogolnie wasza ewolucja?

Dla jednych wszystko - kapitalizm zdechnie. Nie będzie można wyżerać innym z ich misek, a niektórzy tylko dla tego żyją. Najbardziej mi żal ich niewolników, tych którzy widzą sens swojego życia w podsuwaniu swoich misek wiecznie nienażartym ryjom..

Data: 2013-01-27 09:52:37
Autor: Marek Woydak
On Sun, 27 Jan 2013 09:40:24 +0100, Trybun wrote:

[...]

W kapitaliźmie (własności prywatnej srodków produkcji) nikt nikomu nie
wyżera z michy. W komuniźmie tak przez ciebie ukochanym wielu wyżera z
cudzych misek uparcioe twierdząc, że to im sie nalezy. Kupa nierobów
używając haseł o sprawiedliwości społecznej żyje na koszt innych. Komusze,
wiecznie głodne ryje wciąż żądają przywilejów i darmowego żarcia. Strajki w
PL są tego najlepszym przykładem. MW

Data: 2013-01-27 10:08:27
Autor: No pasaran
"Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:1i5jc91fv0xr8.1k0scwr6ldka2$.dlg40tude.net...
[...]

Co, rodzą im się pieniądze na drzewach?  Żeby jeden miał więcej, miliony musi na niego tyrać, stą się bierze ten kurewski kapitalizm. Najgorsze to to, że takie matołectwo same siebie zniewala i klepie co mu telewizornia do łba nawciskała...

Data: 2013-01-27 10:20:20
Autor: Marek Woydak
On Sun, 27 Jan 2013 10:08:27 +0100, No pasaran wrote:

[...]

Chciałbyś za darmo? No to popracuj za darmo. Będziesz mieć swój komunizm w
najczystszej postaci. Pieniądze nie rosną na drzewach. By je mieć trzeba
zaperdalać, a nie 7-15 i wisi mi. Ten tyran kapitalistyczny daje szansę
twoim nierobom na godne życie. Bez stworzenia miejsc pracy przez tego
kapistalistycznego nienażartego ryja do dziś siedzielibyście z maczugami w
jaskiniach modląc sie do jakiegoś mzimu by na waszej drodze pojawił się
ktoś kogo możecie złupić!

MW

Data: 2013-01-27 13:18:43
Autor: No pasaran
"Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:h5ktnwqr373b.1vx8pgq6lb3ca.dlg40tude.net...
[...]

Co znaczy za darmo? Każdy musi na swój chleb zapracować, tylko kurwy kapitaliści nie!  I te kurwy łupią i ciemieżą zniewolone narody... To narody wypracowują kapitał, to narody wypracowują technologie, to narody dźwigają gospodarki, które niszczą i rozkradają kapitaliści i banksterzy i Tuski orają do gołej ziemi...

Data: 2013-01-27 19:43:01
Autor: andal
On Sun, 27 Jan 2013 13:18:43 +0100, No pasaran wrote:

[...]

podsuwaniu swoich misek wiecznie nienaĹźartym ryjom..

W kapitaliźmie (własności prywatnej srodków produkcji) nikt nikomu
nie wyĹźera z michy.

Co, rodzą im się pieniądze na drzewach?  Ĺťeby jeden miał więcej,
[...]

to co mowisz dotyczy tylko i wylacznie uprzywilejowanych do tworzenia kredytu/pieniadza, trzeba zmienic caly system a nie pozwalac na taki przywilej jedynie wybranym, czytaj: zydom

Data: 2013-01-27 13:07:21
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 09:52, Marek Woydak pisze:

[...]

Ja o tych którzy wyżerają innym ich zasoby. Zawłaszczają zasoby naturalne, ograniczają przestrzeń życiową poprzez wykupywanie (od kogo???) lasów i zasobów wodnych na własność.. Albo żyją z pracy innych, a nie o terającym od świtu do nocy rzemieślniku który sobie potrafi odłożyć na Merca S klasse.

Data: 2013-01-27 19:38:29
Autor: andal
On Sun, 27 Jan 2013 09:52:37 +0100, Marek Woydak wrote:

[...]

wyĹźera z michy. W komuniĹşmie tak przez ciebie ukochanym wielu wyĹźera z
[...]

strajki byly i zawsze beda srodkiem do przywrocenia wzglednej rownowagi,
ludziom nalezy sie godziwa zaplata i godziwe warunki zycia za godziwa prace

Data: 2013-01-27 19:35:03
Autor: andal
[...]

tak jak w Polsce przy wladzy trzymaja sie potomkowie oprawcow,
jak kapitalizm zacznie zdychac to zmienia szyld na socjalizm i bedzie to samo, jak marchewka nie pomoze w utrzymaniu pospolstwa w posluszenstwie to siegna po kij

Data: 2013-01-27 22:10:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-27 20:35, andal pisze:
[...]

No cóż, błędne koło całkiem prawdopodobne. Ale nie wolno rezygnować z pro zniesienia prawa w którym można wyżerać innym z ich talerza w biały dzień, czyli zniesienia systemu który to umożliwia.

Data: 2013-01-27 22:50:38
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke454i$uhi$1node1.news.atman.pl...

| No cóż, błędne koło całkiem prawdopodobne. Ale nie wolno rezygnować z
| pro zniesienia prawa w którym można wyżerać innym z ich talerza w biały
| dzień, czyli zniesienia systemu który to umożliwia.

Coz to Trubunie? Przemawiacie do siebie? (a kto wam karteczki odwraca?)

Data: 2013-01-28 02:53:04
Autor: andal
On Sun, 27 Jan 2013 22:10:38 +0100, Trybun wrote:

[...]

podstawa sprawiedliwego systemu moze byc tylko i wylacznie  stanowienie wlasnej waluty, tworzenie kredytu/pieniadza przez narodowa instytucje powierzona ludziom bez jakiejkolwiek skazy korupstwa, mozna do tego zatrudnic nawet zyda (oni wiedz jak to powinno byc robione) pod rygorem utraty glowy jesli bedzie dzialal na szkode kraju.

W chwili obecnej kredyt/pieniadz jest tworzony przez uprzywilejowane elity zydowskie ktore systematycznie dzialaja na szkode Polski poglebiajac ja w coraz trudniejszych warunkach ekonomiczno-finansowych.
Te same elity przekupily rzadzacych i wszystko co bylo w polskich rekach zostalo wyprzedane i to za psi grosz. Ci poslowie i inni ktorzy w tym pomagali powinni zawisnac na suchej galezi chyba ze wykaza sie zydowskim pochodzeniem. Wtedy nalezy ich powiesic za jaja na menorze.

Data: 2013-01-27 01:42:52
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:ke07lo$2gbs$1adenine.netfront.net...
| Dlaczego socjalizm został zniszczony i to w tak wczesnym swoim stadium? Ano
| dlatego, że stał się niebezpieczny dla kapitalistów. Ponieważ socjalizm

Jaki  'socjalizm'?
Widzial ty jaki  -izm?

Data: 2013-01-27 19:19:35
Autor: jr
Dlaczego socjalizm został zniszczony

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:ke07lo$2gbs$1adenine.netfront.net...
| Dlaczego socjalizm został zniszczony i to w tak wczesnym swoim stadium?

A kiedy on sie w ogole rozpoczal? Pokaz mi jakies 'socjalistyczne' panstwo' - rewolucja bolszewikow byla powrotem do niewolnictwa.

Data: 2013-01-27 19:24:21
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke3r3s$fa7$1node2.news.atman.pl...

> [...]

A kiedy on sie w ogole rozpoczal? Pokaz mi jakies 'socjalistyczne'
panstwo' - rewolucja bolszewikow byla powrotem do niewolnictwa.

A kiedy to niewolnictwo się skończyło?

Was powinni jebać i o suchym chlebie i o wodzie trzymać...

Data: 2013-01-27 19:45:59
Autor: andal
On Sun, 27 Jan 2013 19:24:21 +0100, No pasaran wrote:

> [...]

A kiedy to niewolnictwo się skończyło?

Was powinni jebać i o suchym chlebie i o wodzie trzymać...

juz to robia, gdyby mogli to by wszytstkich unicestwili ale kto by na nich wtedy pracowal, kto by im sluzyl ? ale o planach depopulacji slyszales ?

przeciez goj to tylko bydle w ludzkiej skorze zydowi sluzace

Dlaczego socjalizm został zniszczony