Dlaczego sojusznicza Ameryka nie ujawni prawdy o Katyniu-2 ?

Data: 2010-04-19 20:51:59
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego sojusznicza Ameryka nie ujawni prawdy o Katyniu-2 ?
Historia sie powtarza.
Nasi sojusznicy trzymaja zawsze z naszymi wrogami, ktorymi
sa nasi... przyjaciele.
A prawda o tym "wypadku" znajduje sie wlasnie w Ameryce.

Widzielismy wszyscy na filmie *DEJA VU* , ze Ameryka dysponuje najnowoczesniejszym sprzetem umozliwiajacym jej wejrzenie
w przeszlosc na pare dni.
Maja wiec cala dokumentacje, a jednak.. (my bysmy zaraz)
nie pokazuja ja i nie zdecydowali sie wyslac jakiegos goscia z Waszyngtonu zeby nas ostrzegl i zapobiegl tragedii , czy nawet zamknal ten islandzki wulkan.

KoL

Data: 2010-04-19 20:09:53
Autor: rAzor
Dlaczego sojusznicza Ameryka nie ujawni prawdy o Katyniu-2 ?
Użytkownik... he he - ColgatesBilly raczył napisać:
[...]

Mela Gibsona mieli wysłać? Przecież wiesz, że im nie wypada.