Dlaczego strajkują rezydenci?

Data: 2017-10-10 22:33:24
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego strajkują rezydenci?
Ktos wie? Może ktos z PiS wypowie się w temacie?

CL

Data: 2017-10-10 13:57:29
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
Wychodzi na to ze o pokoj na Ziemi gloduja. O kase nie bo jak szli na studia to wiedzieli ze lekarze zanim sie nie naucza na zywych organizmach zbyt duzo nie zarabiaja. Kase moga zarabiac zakladajac prywatna praktyke. Powinni podac nazwiska glodujacych zeby nikt nigdy u nich sie nie leczyl bo co to za lekarz co szkodzi wlasnemu zdrowiu. Jak komus nie zalezy na wlasnym zdrowiu i zyciu to czy bedzie dbal o cudze? Watpie. Lekarze to jedna z nielicznych grup zawodowych domagajaca sie kapitalizmu do wszystkich z wyjatkiem ich. Dla siebie wybieraja socjalizm.

Data: 2017-10-10 15:53:29
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
Ale to nie jest oczyszczajaca tylko postulatowa. A tak ogolnie jak im praca w zyciu szkodzi niech rzuca robote. Z lapanki na lekarzy nie biora. Dawno temu jezdzilem przez pol roku jako kierowca w pogotowiu. Sanitariusz z piecio letnim stazem szybciej i trafniej stawial diagnozy niz lekarz po studiach.

Data: 2017-10-11 00:56:44
Autor: u2
Dlaczego strajkują rezydenci?
Ale to nie jest oczyszczajaca tylko postulatowa.

oczywiście raczkujący lekarze nie wiedzą, że głodówka to nie forma protestu to życiowa konieczność, by dłużej się żyło, a im starsi lekarze tym głupsi i nie wiedzą dlaczego się tak szybko starzeją:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-10-10 18:36:09
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
Jak budzet bedzie mial kase z reparacji to jestem za tym zeby im troche dolozyc. Bo kazdemu wtedy doloza. Ale teraz nie ma kasy. Spoleczenstwa, w tym i nasze, skladaja sie przede wszystkim z ludzi biednych i takich co maja troche wiecej niz biedni. W tej chwili biedni ludzie zapierdalajacy na trzy zmiany za 12,50 na godzine nie sa w stanie wypracowac tyle kasy zeby wystarczylo na zachcianki lekarzy, nauczycieli, urzednikow, policjantow, zolnierzy, politykow i innych zyjacych z budzetu. Lekarze na panstwowych etatach nie dokladaja sie swoja praca do budzetu tylko go uszczuplaja. Moze w ramach rownowagi rzad zlikwiduje odpowiedzialnosc pacjenta za to co z nim zrobia w szpitalu, wystarczy zabronic podpisywania kwitu ze np. operacja bedzie zrobiona na ryzyko pacjenta. Ale cwane lekarskie gapy na takie cos nie pojda. Mlodzi lekarze chca dla siebie w zarobkach socjalizmu pelna geba. Wsrod nich sa miernoty i przyszli wybitni specjalisci. Dlaczego 6 tysiecy ma dostac taki co ledwo ciagnie a lekarzem zostal dlatego ze rodzice sa lekarzami i taki co zawsze byl najlepszy i ma jakas wizje ktora chcialby zrealizowac. Mlodzi dentysci i mlodzi weterynarze nie protestuja. Oni koncza studia, zaczynaja zarabiac i dokladaja sie do budzetu. Jak im polski system i polskie zarobki nie odpowiadaja niech jada do usa. Tam lekarz zarabia nie do wiary. Ale najpierw sam placi za studia a potem sam placi za zrobienie specjalizacji, doktoratu, profesury. Jak chca zarabiac to prywatna praktyka i zarabiaja. Tylko to ma byc uczciwa praktyka a nie taka za za wizyte placi sie od 50 wzwyz a pacjent jest praktycznie leczony we wspolnej sluzbie zdrowia na zasadzie tekstu ze na nastepna wizyte na ktorej zrobimy badania prosze przyjsc do mnie na dyzur do szpitala. Nie moze byc rowniez sytuacji jak ta z Lodzi ze profesor i docent "wypozyczyli" drogi sprzet diagnostyczny kupiony przez Owsiaka i uzywali go w prywatnym gabinecie za stosowna oplata. 500 zlotych mozna im dolozyc, jesli rzad bedzie mial taki nawis inflacyjny. Tysiaca nie bo jest w Polsce duzo ludzi ktorzy maja tysiac emerytury i wszystkie budzetowe podwyzki o tysiac nalezy traktowac jako dranstwo.

Data: 2017-10-10 20:32:54
Autor: japanizer
On Wednesday, October 11, 2017 at 10:36:10 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jak budzet bedzie mial kase z reparacji to jestem za tym zeby im troche dolozyc. Bo kazdemu wtedy doloza. Ale teraz nie ma kasy.

Święte słowa!

Już niedługo bilionowe reparacje za wojnę od Niemiec, a niedługo potem jeszcze większe reparacje za kilkudziesięcioletnią okupację od Rosji, za potop szwedzki od Szwecji i za najazdy Mongołów od Mongolii! To pewne! Już za sześć miesięcy, najdalej za rok!

Teraz niestety kasy nie ma, więc kilkudziesięciotysięczne pensje pobierają tylko nominaci dobrej zmiany i ich kuzyni. Prawo jest ustalane po to, żeby bogaci nominaci dobrej zmiany i ich kuzyni mogli być jeszcze bogatsi. Trzeba to uszanować, taka była wola suwerena.

Ale jak już te reparacje będą - bo że się nam należą, o tym wiemy z bardzo wysokim stopniem pewności, dostaniemy je najdalej za dwa lata, to każdy obywatel Polski, powtórzę: każdy obywatel Polski, dostanie to, na co zasłużył, najdalej za cztery lata!

Data: 2017-10-11 06:19:30
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:d65a55e4-3d63-447e-b51e-099cbb703999googlegroups.com...
[...]

A potem się obudzi ;-)))

Mamienie społeczeństwa manną z nieba skończy się tak jak za Gierka. Taczki czekają!

CL

Data: 2017-10-11 11:45:21
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Już niedługo bilionowe reparacje za wojnę od Niemiec, a niedługo potem jeszcze większe reparacje za kilkudziesięcioletnią okupację od Rosji, za potop szwedzki od Szwecji i za najazdy Mongołów od Mongolii! To pewne! Już za sześć miesięcy, najdalej za rok!

Ja proponuję że pisuary i ich wszyscy pociotkowie ulokowani w spółkach zrzekli
się pensji do czasu wywalczenia reparacji.
Nie wywalczą to na bruk i bez pensji :DDDDDDDDDDDDDDd
Zenuś-kapuś co ty na to? :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-11 14:01:48
Autor: Presidente de San Escobar
Dlaczego strajkują rezydenci?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Teraz wystarczy nam ze szesc bilionow dolarow od niemcow.

Kapuś!! Tabletki!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-12 00:10:04
Autor: u2
Dlaczego strajkują rezydenci?
W dniu 11.10.2017 o 14:01, Presidente de San Escobar pisze:
Kapuś!! Tabletki!!!!!

to twoja kuracja piździak ?:)

Data: 2017-10-12 09:18:26
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 11.10.2017 o 14:01, Presidente de San Escobar pisze:
> Kapuś!! Tabletki!!!!!

to twoja kuracja piździak ?:)

Nie, znowu Trefny Doldowy Podwójniaku zapomniałeś wziąć :DDDDDDDDDDDDDDd
Albo jak mówi profesor Krysia - twoja pani i władczyni - "wziąść" :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-12 11:03:45
Autor: u2
W dniu 12.10.2017 o 09:18, Presidente de San Escobar pisze:
Nie, znowu Trefny Doldowy Podwójniaku zapomniałeś wziąć

znowu masz urojenia piździak:)))))))))))))

Data: 2017-10-11 19:02:04
Autor: japanizer
Dlaczego strajkują rezydenci?
On Wednesday, October 11, 2017 at 8:14:56 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Niestety nie bedzie reparacji za potop szwedzki. Za Pierwsza Wojne Swiatowa tez nie bedzie. Miedzynarodowe prawo regulujace odszkodowania za straty wojenne powstalo po II Wojnie Swiatowej.

Bzdury gadasz PiSdziak. Zbrodnie się nie przedawniają. Więc dostaniemy i od Niemiec, i od Rosji, i od Szwecji, i od Mongolii. Najdalej za 2 lata. Obiecane przez Wałęsę 100 milionów dla każdego w końcu się ziści! Brawo, Panie Prezesie, brawo!

Data: 2017-10-13 08:00:59
Autor: Budzik
Dlaczego strajkują rezydenci?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

byly by magazynami czesci zamiennych dla nich.

Widze ze podoba ci sie temat - obejrzyj "Nie opuszczaj mnie" na podstawie ksiazki tegorocznego noblisty.

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2017-10-14 05:48:59
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
Potrafisz na podstawie tego co robili w wojne udowodnic albo chociaz przedstawic nawet slaba teze ze gdyby niemcy wygrali wojne to Polacy nie byli by teraz niewolnikami i nie byli hodowani na czesci zamienne dla rasy panow? I wlasnie dlatego ze nie potrafisz wykazac tego o co spytalem maja nam oddac cala kase za straty jakie spowodowali. A my duza czesc tej kasy mamy przeznaczyc na zbrojenia zeby nigdy wiecej nie odwazyli sie nas zaatakowac. Reszte mamy przeznaczyc na rozwoj gospodarki i pomoc dla biednych dokad gospodarka nie stanie na nogi i nie bedzie biednych. Oczywiscie mozesz miec inne zdanie ale oznacza to ze jestes niemcem albo folksdojczem i odebranie od niemcow kasy uderza bezposrednio w ciebie.

Data: 2017-10-14 15:00:55
Autor: Budzik
[...]

Zenku, niepotrzebnie sie uniosłes, mnie sie po prostu skojarzył temat ktory poruszyłes z filmem ktory własnie obejrzałem i szczerze polecam.

Co do zadanych pytan - oczywiście ze nie jestem w stanie udowodnic tak samo jak Ty nie jestes w stanie udowodnic tezy przeciwnej.

Dwie rzeczy na ten moment sa pewne (IMO oczywiście):
- nic nie wskazuje na to zebysmy jakakolwiek kase dostali (na dzis dzien)
- planowanie dzis tego na co ja wydamy jest cokolwiek smieszne i dziecinne.

No i po raz kolejny grzecznie prosze o to czy mogłbys wskazac wiadomosc w ktorej odpowiedziałes mi na moje pytanie o Twoje oczekiwania dotyczace reparacji (kwota, termin) bo za china ludowe nie moge znaleźć odpowiedzi a chetnie pociągnałbym dyskusje na ten temat.

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2017-10-14 11:00:03
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
Odszkodowanie sklada sie z kilku glownych pozycji. Pierwsza to straty w ludziach. Sa bezsporne i wynosza 6 milionow 28 tysiecy. Po przemnozeniu przez zryczaltowana stawke jaka ustalil ONZ wynoszaca obecnie jeden milion dolarow amerykanskich za czlowieka daje to kwote 6 bilionow 28 miliardow dolarow amerykanskich. Kwota jest bezsporna i nie podlega negocjacjom. Ilosc zabitych przez okupanta jest odnotowana w ONZ. Jak zabili wiecej jestesmy w plecy jak mniej w plecy sa niemcy. Kwota za zabitych nie zalezy od zmian granic. Wystarczy ze ktos mial polskie obywatelstwo, nie musial mieszkac w Polsce. Drugi skladnik rowniez niezalezny od terytorium to odszkodowanie za niewolnicza prace przymusowa. Przy nim niemcy moga sie chciec targowac. Trzeci rowniez nie majacy nic wspolnego z granicami ustalonymi nie przez nas to odszkodowanie za straty materialne w kampani wrzesniowej i koszt prowadzenia wojny jako koalicjant wielkiej trojki. Z obliczeniem nie powinno byc problemu, kwoty sa znane bo rzad w Londynie zaciagal pozyczki na prowadzenie wojny. Wartosc ksiegowa tego co mialo wojsko w dniu wybuchu wojny tez powinna byc znana. Wystarczy urealnic do dzisiejszych cen. Kolejny skladnik to straty majatku narodowego czyli drog, mostow, kradziez dziel sztuki, zniszczenie infrastruktury cywilnej. O ile po przegraniu we wrzesniu duza czesc infrastruktury zostala odbudowana a nawet troche niemcy dobudowali to uleglo to zniszczeniu w czasie wyzwalania Polski. Przykladem skrajnej dewastacji jest Warszawa. Obliczenie tej czesci strat bedzie trudne i szwaby beda sie czepiali kazdego centa. Straty zwiazane ze zmiana granic wbrew pozorom sa latwe do ogarniecia. Na wschodzie ubylo nam duzo taniej ziemi ornej w zamian dostalismy zagospodarowane zurbanizowane tereny na zachodzie. I w tym ostatnim przypadku moze sie okazac ze troche zarobilismy. Ale to jakies drobne beda. Nikt nie jest w stanie zakwestionowac ilosci zabitych. I w pierwszej kolejnosci powinnismy wystawic rachunek za zabitych i za koszt prowadzenia wojny. Bo kwoty sa znane w obydwu przypadkach i nie wymagaja lat pracy na policzenie. Twierdzisz ze niemcy nam nie zaplaca. Oni nie maja wyjscia bo sprawe reparacji reguluje prawo miedzynarodowe a nie ichnie. W tym prawie jest miedzy innymi napisane ze zrzec reparacji moze sie tylko panstwo nie bedace pod wplywem innego czy innych panstw. Nawet gdyby niemcy udowodnili to co jest niemozliwe do udowodnienia, ze zrzeklismy sie odszkodowania to jesli zrzeczenie bylo pomiedzy 1945 a 1990 to nie bedzie nic warte. Na dniach ma zostac powolany przy Sejmie zespol majacy na powaznie zajac sie wystawieniem niemcom rachunkow za wojne. Mozna uznac ze proces odzyskiwania odszkodowania jest juz w toku.

Data: 2017-10-14 18:24:52
Autor: Budzik
[...]

Ok, czyli kwota minimum to jakies 7 bilionów dolarów (+- 80 obecnych budzetów)

Twierdzisz ze niemcy nam nie zaplaca.

Twierdze ze nic na to nie wskazuje

[...]
Zajmie się na powaznie? Czyli ze Twoim zdaniem dotychczas było niepowaznie?

Ale ok, okreslilismy twoje oczekiwania minimalne co do kwoty. A termin?
kiedy pierwsza transza? Kiedy całosc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-10-14 13:52:56
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
Juz pisalem ze pierwsza transza najszybciej jak to mozliwe i ani dnia dluzej. Do tej pory bylo niepowaznie i powaznie. Dzieki burdelarzom komunistom Polska nie zrzekla sie odszkodowania, to ulatwia sprawe. Byla uchwala sejmu w sprawie odszkodowania. Ale Borowski upierdolil sprawie glowe. W konsekwencji tego nie mozna wykluczyc ze niemcy rozbili tupolewa zeby zabic Prezydenta Kaczynskiego, bo to on glosno zaczynal mowic o reparacjach. Przy okazji zabili innych zeby zastraszyc reszte. Jesli z tupolewem nie byl wypadek to byl to akt niemieckiego terroru. Tylko oni maja interes zeby Polska nie dostala odszkodowania.

Data: 2017-10-15 09:01:07
Autor: Budzik
Dlaczego strajkują rezydenci?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Juz pisalem ze pierwsza transza najszybciej jak to mozliwe i ani
dnia dluzej.

To nie jest konkretna data.
Kiedy uznasz, ze jednak coś jest nie tak...?

OMG...

--
Pozdrawia... Budzik
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

Data: 2017-10-14 14:37:24
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
Mozesz napisac na podstawie czego uwazasz ze nie zaplaca.

Data: 2017-10-15 09:01:06
Autor: Budzik
Dlaczego strajkują rezydenci?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Mozesz napisac na podstawie czego uwazasz ze nie zaplaca.

Na ten moment z dwóch powodów:
- bo kwota o ktorej mowisz to 20-letni budzet Niemiec.
- bo nikt tego tematu obecnie powaznie nie traktuje. Ani oni, ani my.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-10-15 07:14:17
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
mein Wecker.
Uzywasz odwiecznych argumentow niemcow ktorzy przegrali kolejna wojne. Nie mamy pieniedzy napisales. To trzeba bylo myslec i zamordowac nie 6 milionow Polakow a trzy miliony. Wtedy odszkodowanie bylo by na poziomie dziesiecio letniego budzetu twojego panstwa wielkich niemiec. Mogliscie nie isc na wojne z Polska wtedy nic byscie nie musieli placic. Wybraliscie inna droge to teraz musicie nam zaplacic tyle ile wyjdzie z podliczenia strat. Odszkodowania sa rozkladane na sto lat. Jesli tak sie dogadamy to stopa zyciowa u ciebie spadnie o 20%. I tak bedzie wyzsza niz teraz jest u nas. My wasza obnizona osiagiemy po trzech czterech latach od wyplacenia pierwszej raty. Czy odebranie pieniedzy za wojne jest smieszne? Powiedz to na mogilach szesciu milionow Polakow.

Data: 2017-10-15 14:49:58
Autor: Budzik
Dlaczego strajkują rezydenci?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

mein Wecker.

???

[...]

Znizajac sie do poziomu dyskusji polegajacej na tym ze teraz mnie bedziesz wyzywał od "niepolaka" obrazasz własna inteligencje.

Jezeli twoim zdaniem stawianie żądania przez NASZ rzad w stosunku do rzadu niemieckiego pod tytułem: oczekujemy oddania 20 krotnosci waszego budzetu i to juz ma jakikolwiek sens i jakiekolwiek szanse na powodzenie to niestety dzieciak jestes i tyle.
To jest polityka an ie gra pod tytułem: na złosc rodzicom odmroze sobie uszy.

I jeszcze jedno - wiem ze słyszysz to co chcesz słyszec ale ja sie słowem nie wypowiedziałem o tym ,co byłoby sprawiedliwe, moralne etc.
Mowie tylko i wyłącznie o tym, co oceniam jako mozliwe i realizowalne!

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2017-10-15 08:19:26
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
mein Wecker.
Jesli reprezentujesz opcje niemiecka to musisz byc przygotowany na to ze bedziesz traktowany jak niemiec albo folsdojcz. Kweste moralna po wojnie rozwiazali niemcy roztaczajac parasol ochronny nad nazistami. Dwa dni temu byl francuski dokument o niejakim Lischke, szefie gestapo w Paryzu. W RFN aresztowano kobiete ktora ujawnila kim byl Lischke a nie jego. Dopiero po wielu latach ichni sejm pod naciskiem opinii miedzynarodowej zmienil prawo umozliwiajace karanie nazistow. Za wiele tysiecy ludzi jacy z rozkazu Lischke zostali zamordowani dostal 10 lat wiezienia, wyszedl po pieciu latach. Jak sprawy moralne mamy omowione to przejdzmy do finansowych. Jestescie Wecker winni nam ogromna kase, minimum 7 bilionow dolarow. Wysokosc kwoty nie moze stanowic powodu dla ktorego mozecie nam pieniedzy nie oddac. Mieliscie Wecker wyjscie. Mogliscie nie podpisac aktu bezwarunkowej kapitulacji. Niemcy przestaly by w takiej sytuacji istniec i nie bylo by od kogo domagac sie zwrotu kasy.

Data: 2017-10-15 17:00:50
Autor: Budzik
[...]

Nawet ty rozumiesz, ze uprawiasz mierna manipulacje starajac sie sprowadzic rozmowe z argumentów na tego typu przytyki ad personam.
Szkoda, to ponizej pewnego poziomu, a co gorsza, nie daje ci szansy zobaczyc ze sam jestes obiektem manipulacji.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2017-10-16 21:11:51
Autor: Presidente de San Escobar
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

- bo kwota o ktorej mowisz to 20-letni budzet Niemiec.
- bo nikt tego tematu obecnie powaznie nie traktuje. Ani oni, ani my.

Ale Zenuś tak :DDDDDDDDDd
Zenuś co będzie jak nie zapłacą? :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-15 13:13:59
Autor: t-1
Dlaczego strajkują rezydenci?
Reszte mamy przeznaczyc na rozwoj gospodarki i pomoc dla biednych dokad gospodarka nie stanie na nogi i nie bedzie biednych.
Nie będzie biednych?
Wśród miliarderów milioner jest biedny.
Wolni ludzie mają prawo także być biedni.
Na siłę będziesz uszczęśliwiał?

Data: 2017-10-11 12:00:39
Autor: u2
[...]

skoro im Owsiak pozwolił:)))))))))))))))))))

Data: 2017-10-13 08:00:58
Autor: Budzik
Dlaczego strajkują rezydenci?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jak budzet bedzie mial kase z reparacji to jestem za tym zeby im
troche dolozyc.

To juz nawet nie jest smieszne...

Bo kazdemu wtedy doloza.

Temu miliardzik, temu złotówke...

Ale teraz nie ma kasy.

Mowia ze jest pełno...!

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2017-10-13 10:10:33
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA80D5F4C6AB64budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wystarczy odkopać "złoty pociąg" albo zmusić młodych Niemców by zapłacili odszkodowanie za II WS. Pytanie tylko komu mieliby zapłacić? No i co z takimi miastami jak Breslau czy Danzing? Trzcinka ma dwa końce!

CL

CL

Data: 2017-10-11 06:25:52
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59dd502a$0$5149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

LOL!!! Nobel z medycyny pewny! @;-)

CL

Data: 2017-10-10 23:00:23
Autor: u2
Dlaczego strajkują rezydenci?
Powinni podac nazwiska glodujacych zeby nikt nigdy u nich sie nie leczyl bo co to za lekarz co szkodzi wlasnemu zdrowiu.

bzdury piszesz, głodówki oczyszczające tylko służą zdrowiu:)

Data: 2017-10-12 11:35:19
Autor: z
W dniu 2017-10-10 o 23:00, u2 pisze:
bzdury piszesz, głodówki oczyszczające tylko służą zdrowiu:)

Ale bez przerw na rozmowy z premierzycą.
Tak to można i rok głodować :-)

Data: 2017-10-12 03:54:04
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego strajkują rezydenci?
za to z przerwami na jedzenie. To moze byc taki nowoczesny strajk glodowy, z przerwami na posilki.

Data: 2017-10-12 13:50:30
Autor: Presidente de San Escobar
Dlaczego strajkują rezydenci?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

za to z przerwami na jedzenie. To moze byc taki nowoczesny strajk glodowy, z przerwami na posilki.

To skandal że lekarze mają zarabiać 20% pensji Hołeckiej :DDDDDDDDD
Jak w każdym SB-ckim systemie funkcjonariusze SB-Pis jak Hołecka powinni
zarabiać kilka razy więcej niż lekarze :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-12 14:06:17
Autor: z
Dlaczego strajkują rezydenci?
Warakomska ta walcząca nimfomanka WRÓĆ feministka ;-) przypier...ła się do nagród dla reprezentacji za awans.
Niech się przypier... do swojego kosztu uzyskania przychodu.
Jak się martwi o pensje lekarzy K... ją mać :-)

Data: 2017-10-11 11:43:11
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Ktos wie? Może ktos z PiS wypowie się w temacie?

Żądają spełnienia żądań Radziwiłła z 2016 :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-11 11:45:57
Autor: u2
W dniu 11.10.2017 o 11:43, Presidente de San Escobar pisze:
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Ktos wie? Może ktos z PiS wypowie się w temacie?

Żądają spełnienia żądań Radziwiłła z 2016 :DDDDDDDD

te piździak to ty z PiS ?:)))))))))

Data: 2017-10-11 14:02:38
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Typowo Trefno-Sondażowa Doldowa Podwójniacka głupota od ciebie bije :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-11 15:09:45
Autor: Totalna Opozycja
psikutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59dde855$0$5148$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jestem zradkim cwokiem z podsuwalskiej wiochy mówią na mnie inszynier
chociaz jestem po kursach na plebanii zawsze byłem durniem i takim zdechnę!

jestem piździak z PiS ?:)))))))))

Data: 2017-10-11 15:07:59
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:kqprtc5rk51t21ibejrd9punf737ammnre4ax.com...
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Ktos wie? Może ktos z PiS wypowie się w temacie?

Żądają spełnienia żądań Radziwiłła z 2016 :DDDDDDDD

--

Włascielka broszki powiedziała przed TVN24, że nie rozumie dlaczego, a z Radziwiłem to oni już nie chcą gadać. Może jednak ktos z PiS oswieci zbłąkanego? ;-))))

CL

Data: 2017-10-17 00:12:54
Autor: Grzesio
W dniu 10.10.2017 o 22:33, Totalna Opozycja pisze:
Ktos wie? Może ktos z PiS wypowie się w temacie?

CL
Dlatego że wy polaczki to nieroby. Jak wróci PO to takich jak wy będziemy pałami napierdalać jak kiedyś waszych śmierdzieli górników. Nasza Angela przyśle wam z powrotem Donalda to zobaczycie jak trzeba przypierdalać i to  za misskę zupy. Wy polaczki i tak nas w końcu wybierzecie, boście debile, za miskę zupy od Angeli to byście wspaniałym Niemcom rowa wylizali. Zawsze tacy byliście, odkąd tylko z szałasów wyszliście, a więc nie mamy się czego bać, i tak uw as przewaga polnerów frajerów, rządziliśmy wami przed wojną, ostatnie 30 lat, to znów nasz wybierzecie. Najśmieszniejsze jest to że nawet jak wam to powiem to i tak wygramy, bo wam polaczkom się szczy w oczy to wy i tak jesteście tak głupi, że nadal pierdolicie że deszcz pada. Po prostu jesteście frajerzy.

Data: 2017-10-17 07:34:17
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego strajkują rezydenci?
W O N  kacapska świnio !!!

Data: 2017-10-17 08:46:15
Autor: Grzesio
W dniu 17.10.2017 o 07:34, Totalna Opozycja pisze:
[...]

Polaczku kacapy to was rozleniwili, my was polaczki nauczymy z powrotem jak trzeba przypierdalać i gdzie wasze miejsce. Nasz Donald już się szykuje na powrót, tym razem przestaniemy się z wami patyczkować.

Data: 2017-10-17 13:15:42
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego strajkują rezydenci?
WON kacapska świnio!