Data: 2012-08-08 10:04:27 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Dlaczego supersamochody są ciężkie | |
Powitanko, Gdzieś przy okazji czytania jakiejś notatki na temat Lamborghini Aventador Volvo v70 - 1600kg, silnik v5, 2,5 litra Hondzia Civic - 1400kg, silniczek v4, 1,4 litra Nie widze nic dziwnego, ze Lambo tyle wazy, kawal silnika, skrzynia, ktora musi przeniesc niemaly moment, hamulce zdolne wyhamowac te bestie, zawieszenie, szerokie kolka, w razie kolizji musi byc cos, co sie moze pogniesc. W sumie tyle co Volvo. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-08-08 08:09:15 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Dlaczego supersamochody są ciężkie | |
Dnia (Wed, 08 Aug 2012 10:04:27 +0200) ktos podajacy sie za Pawel "O'Pajak"
wyklawiaturowal co nastepuje: Gdzieś przy okazji czytania jakiejś notatki na temat Lamborghini Aventador Bolid F1 waży około 700kg a osiągi są jeszcze większe. Zakładam, że koszty w przypadku tego Lambo nie mają większego znaczenia. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Citroen C5 2.0HDI `02 |
|
Data: 2012-08-08 08:24:25 | |
Autor: | |
Dlaczego supersamochody są ciężkie | |
Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał(a): ...
Bolid F1 waży około 700kg a osiągi są jeszcze większe. Zakładam, że kosztyTylko, że on nie ma nadwozia. To sama rama z silnikiem i kołami i kilkoma drobiazgami do prowadzenia. Poza tym Lambo wcale nie jest bezkompromisowe... Elise w najlżejszej wersji ważył 750kg. Nie miał nic z udogodnien (klimy, wspomagania, poduszek, elektryki w ogóle). Wszystko przyklejane, żadnych dodatkowych śrub do mocowan. Dodaj ze 200kg. na te rzeczy. Trzy razy większy silnik i skrzynię. Ten z Elise to około 120kg. Wieksze koła, opony i hamulce, większe całe nadwozie... Nazbiera się. Pozdrawiam. Sebastian http://speedyelise.fora.pl http://tunery.tv -- |
|
Data: 2012-08-08 22:43:48 | |
Autor: __Maciek | |
Dlaczego supersamochody są ciężkie | |
Wed, 08 Aug 2012 10:04:27 +0200 "Pawel \"O'Pajak\""
<opajak1@gazeta.pl> napisał: Volvo v70 - 1600kg To istnieją silniki widlaste o nieparzystej liczbie cylindrów? Hondzia Civic - 1400kg O, to tak jak w Zaporożcu :-) |
|
Data: 2012-08-08 23:30:58 | |
Autor: J.F. | |
Dlaczego supersamochody są ciężkie | |
Dnia Wed, 08 Aug 2012 22:43:48 +0200, __Maciek napisał(a):
Wed, 08 Aug 2012 10:04:27 +0200 "Pawel \"O'Pajak\"" Istnialy silniki o 3 rzedach cylindrow, tez niby "widlaste" (ale juz nie V). No i byl np dosc popularny V5 2.3 w VW. J. |
|
Data: 2012-08-09 00:00:38 | |
Autor: __Maciek | |
Dlaczego supersamochody są ciężkie | |
Wed, 8 Aug 2012 23:30:58 +0200 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
napisał: No i byl np dosc popularny V5 2.3 w VW. Poguglałem. Faktycznie, są silniki widlaste o nieparzystej liczbie cylindrów. |
|
Data: 2012-08-09 22:06:24 | |
Autor: Grzegorz PrÄdki | |
Dlaczego supersamochody sÄ ciÄĹźkie | |
W dniu 2012-08-08 23:30, J.F. pisze:
Dnia Wed, 08 Aug 2012 22:43:48 +0200, __Maciek napisaĹ(a): Napewno nie w zadnym Volvo. |
|
Data: 2012-08-09 16:49:52 | |
Autor: robot | |
Dlaczego supersamochody są ciężkie | |
On Wed, 08 Aug 2012 10:04:27 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko, To moja toyota avensis 2.0 bardziej sportowa - 1245 kg. Lambo się chowa. -- pozdro |