Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?

Data: 2009-11-10 11:40:04
Autor: abc
Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?
Podobnie nękano Romana Kluskę. W spektakularny sposób został on aresztowany pod zarzutem wyłudzenia przez Optimus 30 mln zł podatku VAT. Wolność odzyskał po wpłaceniu kaucji w wysokości 8 mln zł, odebrano mu jednak paszport, a jako dodatkowe zabezpieczenie majątkowe zajęto jego posiadłość.
W styczniu 2003 r. sprawa została umorzona przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu. W listopadzie 2003 roku NSA uchylił wszystkie zaskarżone decyzje i zarządził od organów podatkowych zwrot kosztów. Ostatecznie sąd przyznał Klusce 5 tys. złotych odszkodowania za niesłuszne zatrzymanie.

Data: 2009-11-10 18:11:38
Autor: Roger Perejro
Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Podobnie nękano Romana Kluskę. W spektakularny sposób....

Porównywanie Kluski do Rydzyka, to jak porównywanie barwy na kurierze, do kurwy na barierze.

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-10 18:18:27
Autor: abc
Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?
Porównywanie Kluski do Rydzyka, to jak porównywanie barwy na kurierze, do
kurwy na barierze.

Kluska też jest porządnym człowiekiem i dlatego był nękany przy pomocy
Urzędu Skarbowego.

Data: 2009-11-10 18:30:00
Autor: Roger Perejro
Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Kluska też jest porządnym człowiekiem i dlatego był nękany przy pomocy
Urzędu Skarbowego.

Kawalarz się znalazł: "też". Że niby kto miałby byc tym drugim?

Przemek

Data: 2009-11-10 21:00:01
Autor: pluton
[...]

Rydzyk aresztowany ? Zabrali mu paszport ? Zajeli mu Maybacha ? Super!

Nullification

Data: 2009-11-10 21:21:10
Autor: abc
Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?
Rydzyk aresztowany ?

Ojciec Rydzyk, a nie Rydzyk.

W odniesieniu do zakonnika, który ukończył wyższe studia teologiczne używa
się określenia 'ojciec'. Określenie 'brat' oznacza zakonnika bez ukończonych
wyższych studiów teologicznych.

Taka jest norma językowa, zresztą nie tylko w języku polskim.  Kto się do
niej nie stosuje, ten jest nieuk i cham.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-11-10 21:25:19
Autor: pluton
> [...]

W odniesieniu do zakonnika, który ukończył wyższe studia teologiczne używa
się określenia 'ojciec'. Określenie 'brat' oznacza zakonnika bez

My tu na niego mowimy 'oszust' albo 'naciagacz'.

Nullification

Data: 2009-11-10 21:27:14
Autor: abc
Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?
My tu na niego mowimy 'oszust' albo 'naciagacz'.

Czyli szkalujecie przyzwoitego człowieka.

Data: 2009-11-10 22:35:01
Autor: pluton
Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?
> My tu na niego mowimy 'oszust' albo 'naciagacz'.

Czyli szkalujecie przyzwoitego człowieka.

Jezeli nieplacenie podatkow, wyciaganie pieniedzy z kieszeni
tych, ktorym ledwo wystarcza na jedzenie, a czesto brakuje na leki,
opluwanie wszystkich dookola (w tym prezydenta kraju) jest przyzwoite,
to masz racje: szkalulemy przyzwoitego czlowieka.

Nullification

Data: 2009-11-11 07:38:55
Autor: abc
[...]

Ojciec Rydzyk niczego takiego nie robi. Szkalujecie przyzwoitego człowieka.

Data: 2009-11-11 18:22:00
Autor: pluton
> [...]
> to masz racje: szkalulemy przyzwoitego czlowieka.

Ojciec Rydzyk niczego takiego nie robi. Szkalujecie przyzwoitego

Aaa, to ja nie wiedzialem. W takim razie bardzo przepraszam.

Nullification

Dlaczego szkalujesz niewinnych ludzi?