Dlaczego tak nalega?

Data: 2012-09-04 04:17:52
Autor: Majka
Dlaczego tak nalega?
Mam prosbe-pytanie:
Staram sie o kredyt z pomoca doradcy z Expandera.
Jeszcze nie dostałam kredytu, i jest to dla mnie priorytetem, ale na każdym spotkaniu doradca wciąż nalega na odkładanie u nich, w expanderze oszczędności co miesiąc.
Dlaczego tak na to nalega? Nie mogę nad tym (nad nim) zapanować, wciąż mówi, by oszczędzać u nich minimum 5 lat.
Ja oszczedzam sama, regularnie, ale profil moich oszczednosci to lokaty - czytając grupę kieruję gotówke tam, gdzie korzystniej, a dzięki temu ze to lokaty jestem bezpieczna z oszczędnościami - tym bardziej , że nie znam się na innym lokowaniu i nie chcę ryzykować.
Doradca namawia do oszczedzania i lokowania pieniedzy za pośrednictwem Expandera i wg ich wskazówek. Oczywiscie obiecuje więcej niż na lokacie, bo nawet 10-12%, ale zapytany o gwarancje - unika tematu. Wypłacić nie wolno przed upływem 5 lat, gwarancji nie ma, są tylko mgliste obietnice zysków z akcji, funduszy, jakiś tajemiczych platform.
Ktoś korzysta z usług Expandera w tym zakresie?
ja myslę, ze jak mam tylko wizję 10%, ale bez gwarancji, to wolę 6~7% minus belka na lokacie ale z gwarancją i przewidywalnością.
Dziękuję za wszelkie sugestie, porady i dyskusję.
Majka

Data: 2012-09-04 07:11:51
Autor: witek
Dlaczego tak nalega?
Majka wrote:
Dlaczego tak na to nalega?

bo ma z tego kase, a jak nie złapie dziennie co najmniej jednego frajera to mu szef obetnie premie.

Data: 2012-09-04 14:25:26
Autor: z
Dlaczego tak nalega?
W dniu 2012-09-04 14:11, witek pisze:
bo ma z tego kase, a jak nie złapie dziennie co najmniej jednego frajera
to mu szef obetnie premie.

i piramida finansowa nie będzie prosperować jak należy ;-)

Data: 2012-09-04 13:24:27
Autor: Kamil Jońca
Dlaczego tak nalega?
Majka <zbyszko.janke@gmail.com> writes:

[...]

Bo ma z tego prowizję.

KJ

The typewriting machine, when played with expression, is no more
annoying than the piano when played by a sister or near relation.
-- Oscar Wilde

Data: 2012-09-04 14:18:08
Autor: SQLwiel
Dlaczego tak nalega?
W dniu 2012-09-04 13:24, Kamil Jońca pisze:
[...]

Dodam: wtedy zapłacisz mu jego pensję. Jak sądzisz, po co on tam siedzi?

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-04 16:08:22
Autor: m
Dlaczego tak nalega?
W dniu 04.09.2012 13:17, Majka pisze:
[...]

Próbowałaś mu zwrócić uwage na to, że to że tak namawia i namawia budzi podejrzenia że to jakiś szwindel?

p. m.

Data: 2012-09-04 22:48:02
Autor: RobertS
Dlaczego tak nalega?

ja myslę, ze jak mam tylko wizję 10%, ale bez gwarancji, to wolę 6~7% minus belka na lokacie ale z gwarancją i przewidywalnością.
Dziękuję za wszelkie sugestie, porady i dyskusję.
Majka

jeżeli chcesz się kolesia pozbyć to powiedz mu, że weźmiesz taki program, ale dopiero jak się kredyt uruchomi, nawet możesz podpisać umowę, ale...nie opłacisz żadnej składki i PSO nie ruszy

w ten sposób DF będzie myślał, że już Cię ma i nie będzie co chwilę do tematu wracał + zadba o to, aby kredyt jak najszybciej uruchomić
RobertS

Data: 2012-09-05 06:09:45
Autor: Michal Tyrala
Dlaczego tak nalega?
On Tue, 04 Sep 2012 22:48:02 +0200, RobertS wrote:
 jeżeli chcesz się kolesia pozbyć to powiedz mu, że weźmiesz taki  program, ale dopiero jak się kredyt uruchomi,

Ja tam nie jestem na biezaco z technikami tresury sprzedawcow, ale czy
propozycja, ze jak jeszcze raz wspomni o PSO pojde po kredyt gdzie
indziej nie zadziala?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-09-05 21:36:03
Autor: Grzexs
Dlaczego tak nalega?
[...]

Zależy z czego gość ma większy profit, albo z czego leży mu plan.
--
Grzexs

Data: 2012-09-12 07:53:55
Autor: Michal Tyrala
Dlaczego tak nalega?
On Wed, 05 Sep 2012 21:36:03 +0200, Grzexs wrote:
> [...]
> indziej nie zadziala?

 Zależy z czego gość ma większy profit, albo z czego leży mu plan.

Czyli woli miec zero prowizji (bo jak juz obiecam ze sobie pojde, to
pojde), niz sama za hipo?

Tresowani sprzedawcy coraz bardziej mnie fascynuja :-)

Data: 2012-09-12 11:19:54
Autor: Joossef
Dlaczego tak nalega?
W dniu 12.09.2012 o 09:53 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> pisze:

Czyli woli miec zero prowizji (bo jak juz obiecam ze sobie pojde, to
pojde), niz sama za hipo?

Tresowani sprzedawcy coraz bardziej mnie fascynuja :-)

Być moĹźe prowizję ma wypłacaną w zaleĹźności od wykonania pozostałych  składowych planu.
Niezbadany jest tok myślenia korporacyjnych decydentów.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-09-06 22:27:52
Autor: T.F.
Dlaczego tak nalega?
"Majka" ...
Dziękuję za wszelkie sugestie, porady i dyskusję.

To przekret.
Cos w stylu http://polakcan.blogspot.com/2012/07/wrobieni-w-getin-czyli-prawdziwe.html

--
T.F.