Dlaczego tak oszczędnie na psp o "latający ch bobrach" pisowcy?

Data: 2012-01-25 05:35:46
Autor: stevep
Dlaczego tak oszczędnie na psp o "latający ch bobrach" pisowcy?
# No i co tam ? Nie mając dostępu do telewizora w tej chwili , czytam  tylko w TNV 24 :

Już na początku spotkania Macierwicz poprosił o odczytanie pisma od płk.  Szeląga, który ze względu "na ważne czynności związane ze śledztwem ws.  katastrofy smoleńskiej" nie mógł stawić się w Sejmie. Poseł PiS zaznaczył,  że wszystkie raporty z prac jego zespołu zostaną przekazane do  prokuratorów, jednak "wyraził żal", że w prokuraturze nie znaleziono ani  jednej osoby, która mogłaby osobiście stawić się na spotkaniu.

Czyli jesli chodzi o pliki wejsciowe Pan minister ciagle manipuluje i je  ukrywa ,od wrzesnia wysyła te materialy, by w  grudniu dopiero wyslać   Szelagowi - kreskówke . Gdy Szeląg mówił, ze to nie przydatne ,  Macierewicz obiecał uzupelnic informacje w Telemoscie .A , pomyslec, że  wystarczyło je we wrzesniu wysłać  tylko , tak po prostu, pocztą za  dowodem doręczenia, ten  dysk z badaniami i opracowaniem

Czy Binienda zająl sie samobójstwem brzozy, skoro  w jego badaniach  samolot przeleciał dużo wyżej ? Na razie najwazniejszą hipotezą  wyjasniającą przełamania brzozy jest hipoteza latających bobrów, ktore ją   przegryzły  zaraz po katastrofie  no i wbiły w nią kawałki aluminium, jak  pokazują zdjecia robione po katastrofie .  Profesor Wywczas jest  bowiem  swiatowym autorytetem od latających bobrów   i nikt, zupelnie nikt,  nie  potrafi podwazyć  jego symulacji lotu bobrów z jaru do brzozy i jej  przegryżniecia lub przegryzienia albo rozszarpania . Tym bardziej, ze  Profesor Wywczas ma tylko kreskówke oraz  dobre "gadane"   i nie pokazuje  nikomu jak to naprawde zrobił. Udowodnijcie Profesorowi , że nie ma  racji... #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjnvn

--
stevep

Data: 2012-01-25 09:24:05
Autor: MH
Dlaczego tak oszczędnie na psp o
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):

przegryz=B3y  zaraz po katastrofie  no i wbi=B3y w ni=B1 kawa=B3ki alumi=
nium, jak  =

pokazuj=B1 zdjecia robione po katastrofie .

Znajdą się tacy na psp , którzy urzyją w swoim mniemaniu magicznego słowa :
DEZINFORMACJA !!

Profesor Wywczas jest  bowi=
em  =

swiatowym autorytetem od lataj=B1cych bobr=F3w   i nikt, zupelnie nikt, =
 nie  =

potrafi podwazy=E6  jego symulacji lotu bobr=F3w z jaru do brzozy i jej =
 =

przegry=BFniecia lub przegryzienia albo rozszarpania . Tym bardziej, ze =
 =

Hah , był też autorytet na RydzykTube (doktorat z nauk ścisłych) , który
twierdził , że Einstein dostał Nobla za odkrycie jakichś tam promieni ,
których w zasadzie nie ma. Jak kto zainteresowany , łatwo można ową rewelację
wygooglać w oryginalnej wersji dźwiękowej.

Profesor Wywczas ma tylko kresk=F3wke oraz  dobre "gadane"   i nie pokaz=
uje  =

nikomu jak to naprawde zrobi=B3. Udowodnijcie Profesorowi , =BFe nie ma =
 =

racji... #

Stara Wiara !!  Jakieś tam publikacje też popełniłem.. I zawsze trza było
buraka-"autoryteta" dopisać jako głównego autora.

Ze strony:
http://tiny.pl/hjnvn

Data: 2012-01-25 10:23:19
Autor: T.
[...]

A wystarczyło poddać brzozę badaniom, choćby na obecność śladów mikroskopijnych ze skrzydła. A tu Rosjanie drzewo zaraz wycieli ijak to u nich - "ni ma". Wystarczyło poddać wrak badaniom i nie byłoby żadnych wątpliwości. Tym bardziej takich  -skoro samolot brzozy nie zaczepił, to jakim cudem była złamana? I komu zależało na natychmiastowym wycięciu tego drzewa? Pewnie Antek Policmajster po nocy ją spiłował...
T.

Data: 2012-01-25 10:47:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f1fca99$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

A wystarczyło poddać brzozę badaniom, choćby na obecność śladów mikroskopijnych ze skrzydła. A tu Rosjanie drzewo zaraz wycieli ijak to u nich - "ni ma". Wystarczyło poddać wrak badaniom i nie byłoby żadnych wątpliwości. Tym bardziej takich  -skoro samolot brzozy nie zaczepił, to jakim cudem była złamana? I komu zależało na natychmiastowym wycięciu tego drzewa? Pewnie Antek Policmajster po nocy ją spiłował...

Pieprzysz. Brzoza stoi do dziś i będzie chyba stać tam do końca świata, albo jeden dzień dłużej, Tylko nie mów, że Rosjanie podstawili spreparowanego sobowtóra brzozy, bo nie uwierzę!

Data: 2012-01-25 10:29:38
Autor: A. Filip
Dlaczego tak oszczędnie na psp o "latających bobrach (PO)" pisowcy?
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
[...]
Czy Binienda zająl sie samobĂłjstwem brzozy, skoro  w jego badaniach
[...]
Wywczas jest  bowiem  swiatowym autorytetem od latających bobrĂłw   i
nikt, zupelnie nikt,  nie  potrafi podwazyć  jego symulacji lotu
bobrĂłw z jaru do brzozy i jej  przegryĹźniecia lub przegryzienia albo
rozszarpania . Tym bardziej, ze  Profesor Wywczas ma tylko kreskĂłwke
oraz  dobre "gadane"   i nie pokazuje  nikomu jak to naprawde
zrobił. Udowodnijcie Profesorowi , Ĺźe nie ma  racji... #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjnvn
[ http://wywczas.salon24.pl/384524,konferencja-biniendy-i-macierewicza-w-tvn-24 ]

Ależ teorię "latających bobrów (PO)" należy propagować jak najszerzej ze wskazaniem pełowskiego źródła :-)

Dlaczego tak oszczędnie na psp o "latający ch bobrach" pisowcy?