Dlaczego tak to spieprzyliście?

Data: 2012-04-06 06:59:37
Autor: stevep
Dlaczego tak to spieprzyliście?
# W rocznicę Smoleńska chcielibyśmy na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie  poczuć tę samą atmosferę co przed dwoma laty - powiedział poseł PiS Maciej  Łopiński.

  Pamiętacie Państwo, jaka to była atmosfera? Pamiętacie te tłumy  wstrząśniętych obywateli w milczeniu gromadzące się przed pałacem  prezydenckim? Pobladłe twarze i zaczerwienione oczy. Łamiące się głosy  prezenterów telewizyjnych. Morze zniczy na chodniku. Pamiętacie to  wszystko? Na pewno, bo przecież tam byliście. I wy, i wasi przyjaciele. I  przeciwnicy. Wszyscy byli i wszyscy przeżywali to samo - starzy i młodzi,  zdrowi i chorzy, prawicowcy i lewicowcy.

  Ja też. Pisałem wtedy: "W tej chwili uświadamiamy sobie, jak pozorne i  drugorzędne są nasze codzienne kłótnie i polityczne podziały. Jak bliscy  są nam także nasi oponenci, z którymi spieramy się o kształt polskich  spraw. Jak bardzo będzie nam brakować tych, na których nie oddawaliśmy  głosu w wyborach, ale którzy razem z nami są częścią tej samej wspólnoty".

  Dziś Maciej Łopiński tęskni do tamtej atmosfery, mówiąc: "Chcielibyśmy  znowu poczuć się jednym narodem, wspólnotą".

  Świetnie. Tylko w takim razie - pytam polityków PiS - dlaczego to  spieprzyliście? Straszliwie i nieodwracalnie. Dlaczego przekształciliście  naszą wspólną żałobę w obłędny seans wrogości? Spuściliście z łańcucha  agresywnych nawiedzeńców bredzących coś o bombach i zamachach, samolotach  obezwładnionych 15 metrów nad ziemią, o Rosjanach mszczących się za  Gruzję, o zdradzie polskiego rządu i polskiego prezydenta.

  Jeśli tak bardzo wam zależy na wspólnocie, to po co maszerujecie z  pochodniami, miotacie nikczemne oskarżenia i obrażacie ludzi, którzy nie  podzielają waszych poglądów politycznych? Jeśli marzy się wam jedność, to  po co dzielicie? Jeśli dziś zapraszacie na Krakowskie Przedmieście, to  czemu wcześniej odpychaliście?

  Po tym wszystkim mam tylko jedną odpowiedź na apel Macieja Łopińskiego:  mnie tam na pewno nie będzie, bo nie chcę już mieć z wami nic wspólnego.  Sami sobie organizujcie swoje polityczno-żałobne festyny. Sami sobie  słuchajcie rymowanek Pietrzaka, deklamacji Rymkiewicza, mądrości  Pospieszalskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpdzn

--
stevep

Data: 2012-04-06 19:20:23
Autor: pluton
[...]

My tez, my tez! Prezes, jebnij w brzoze, please.

Nullification