Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?

Data: 2009-11-15 12:39:48
Autor: topek
Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?
Witam,
moze niektorzy z was pamietaja jak pytalem o hak do przerzutek, ktory powodowal, ze lancuch i przerzutki wchodzily w szprychy.

Teraz zalatwilem prosty hak, zalozylem przerzutki, ale kompletnie nie wiem jak to wszystko poustawiac.
Mam rowniez wrazenie, ze przerzutki sa jakos nisko/zbyt zlozone niz normlanie.
Ale kompletnie nie wiem jak zrobic zeby bardziej "wstaly".
Napewno lancuch dobrze przelozylem bo wszystko dziala. Od biedy mozna jezdzic takim rowerem. Ale szelesci w trakcie pedalowania.

Zna ktos jakis manual bogaty w fotki albo filmiki gdzie wyjasnione jest krok po kroku jak sie ustawia przerzutki?
No i czy mozna to zrobic w domowych warunkach? Czy jednak trzeba miec jakis specjalny sprzet?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2009-11-15 12:43:13
Autor: topek
[FOTO] Re: Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?
topek pisze:
Witam,
CUT

Acha, tak to wyglada u mnie w tej chwili:
http://img252.imageshack.us/img252/3465/p1070698.jpg
http://img121.imageshack.us/img121/8812/p1070699.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/4954/p1070700.jpg

Data: 2009-11-15 12:27:07
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-11-15, topek wrote:
topek pisze:
[...]

Na haku jest taki wystający dzyndzel. Ten dzyndzel ma zaskoczyć o
odpowiadający mu dzyndzel na przerzutce, do którego masz jeszcze śrubkę
regulacyjnÄ….

Anyway, może to wina zdjęcia, ale jak dla mnie, to dalej masz coś
krzywo. Wyżej opisany "błąd dzyndzlowy" nie powinien tu mieć nic do
rzeczy.

Data: 2009-11-15 21:24:10
Autor: topek
Jan Srzednicki pisze:
Na haku jest taki wystający dzyndzel. Ten dzyndzel ma zaskoczyć o
odpowiadający mu dzyndzel na przerzutce, do którego masz jeszcze śrubkę
regulacyjnÄ….
I to ma wplyw na to czy przerzutka stoi ladnie/jest zlozona?

Anyway, może to wina zdjęcia, ale jak dla mnie, to dalej masz coś
krzywo. Wyżej opisany "błąd dzyndzlowy" nie powinien tu mieć nic do
rzeczy.
Tez tak to widze.

Data: 2009-11-15 20:27:35
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-11-15, topek wrote:
Jan Srzednicki pisze:
[...]

Załóż dobrze i przekonaj się sam, jako praca domowa.

Data: 2009-11-16 10:42:16
Autor: topek
[FOTO] Re: Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa³(a):
On 2009-11-15, topek wrote:
> I to ma wplyw na to czy przerzutka stoi ladnie/jest zlozona?

ZaÅ&#65533;óż dobrze i przekonaj siÄ&#65533; sam, jako praca domowa.
Ale jaka jest zaleznosc miedzy jednym a drugim?
:) po co mam samodzielnie ameryke odkrywac.

Data: 2009-11-16 11:40:16
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-11-15, topek wrote:
> I to ma wplyw na to czy przerzutka stoi ladnie/jest zlozona?

ZaĹ&#65533;óş dobrze i przekonaj siÄ&#65533; sam, jako praca domowa.
Ale jaka jest zaleznosc miedzy jednym a drugim?
:) po co mam samodzielnie ameryke odkrywac.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Do roboty, leniu.

Data: 2009-11-17 22:15:57
Autor: topek
Jan Srzednicki pisze:
Jan Srzednicki pisze:
[...]

Dlaczego od razu z epitetami?
Wole myslec godzine i robic 5 min niz na odwrot.
Co zlego jest w precyzyjnym dowiedzeniu sie o co chodzi?
To nie o to chodzi, czy jestem/nie jestem leniwy tylko prosba o maksymalnie mozliwe wyjasnienie. Cos co dla Ciebie jest oczywiste, nie musi byc takie dla innych.

A dzieki twojej popowiedz zrobilem. Faktycznie to bylo przyczyna. mala srubka, w miejcu gdzie przerzutka laczy sie z hakiem musi wejsc w taka dziurke i sie zablokowac. Najlatwiej to zrobic najpierw przykrecajac hak do przerzutki a potem calosc dopiero do ramy, bo jak juz hak jes przykrecony do ramy to bardzo trudno i ciezko jest to wszystko ponaciagac.

I taka odpowiedz, dajaca jakis tam "algorytm" na naprawe jest pomocna.
Ale i tak dzieki za wskazowke. Bez tego bym nie ruszyl

Data: 2009-11-15 12:48:44
Autor: Wojtek B
[FOTO] Re: Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?

U¿ytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisa³ w wiadomo¶ci news:4affe956$1news.home.net.pl...

wed³ug mnie masz za d³ugi ³añcuch

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4600 (20091112) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-11-15 14:10:00
Autor: Jacek Maciejewski
[FOTO] Re: Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?
Dnia Sun, 15 Nov 2009 12:48:44 +0100, Wojtek B napisa³(a):

wed³ug mnie masz za d³ugi ³añcuch

IMO te¿. Ale dobrze by by³o gdyby¶ pokaza³ zdjêcie w ujêciu analogocznym do
pierwszego ale z ³añcuchem na najwiêkszej zêbatce (i  je¶li masz z przodu
wiêcej ni¿ jedn± zêbatkê to z przodu na najwiêkszej).
--
Jacek

Data: 2009-11-15 21:23:31
Autor: topek

topek pisze:
[...]

Ale lancuch jest oryginalny, ten co zawsze byl :-/

Data: 2009-11-16 10:21:46
Autor: Jan Cytawa
[FOTO] Re: Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?
Wojtek B napisa³:

wed³ug mnie masz za d³ugi ³añcuch

Wedlug mnie za slaba jest sprezyna w glowce przerzutki. Jesli jest
srubka regulacyjna to mozesz sprobowac wkrecic ja do konca.

Jan Cytawa

Data: 2009-11-16 11:40:03
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-11-16, Jan Cytawa wrote:
Wojtek B napisał:

według mnie masz za długi łańcuch

Wedlug mnie za slaba jest sprezyna w glowce przerzutki. Jesli jest
srubka regulacyjna to mozesz sprobowac wkrecic ja do konca.

Ale zobacz - przecież jemu ta sprężyna w ogóle nie zaskoczyła, bo
zamontował ją za dzyndzlem na haku - więc nie ma się o co oprzeć.

Dlaczego te przerzutki sa tak nisko?