[CROSS] Dlaczego teoria o głosowaniu dopiero w II turze na "mniejsze zło" to utopia?

Data: 2010-06-16 21:23:38
Autor: Bartosz Feński aka fEnIo
[CROSS] Dlaczego teoria o głosowaniu dopiero w II turze na "mniejsze zło" to utopia?
W artykule Kudłaty Konservateesta napisał(a):

Dlaczego teoria o głosowaniu dopiero w II turze na "mniejsze zło", a w pierwszej na "swojego" to utopia?

Zakładamy, że mam następujące poglądy: jestem za Markiem Jurkiem, w ostateczności za Kaczyńskim, byleby Prezydentem nie został Komor ani Napieralski. I tu udowodnię, ze teoria jest utopijna. Dlaczego? Bo żeby działała, to wszyscy, albo przynajmniej znaczna większość musiałaby głosować dopiero w II turze na "mniejsze zło", a w I na "swojego". A co, jeśli ja zagłosuję na swojego (Marek Jurek), a elektorat lewicowy oleje ciepłym moczem takie teorie i zamiast na swojego kandydata (Napieralskiego) zagłosuje już w I turze na "mniejsze zło", czyli na Komorowskiego? W prawdziwym, a nie teoretycznym świecie, jako wyborca Marka Jurka, głosując na "swojego" uprawdopodabniam zwycięstwo Komorowskiego, a pogrążam swoją alternatywę, jaką jest Jarosław Kaczyński.

POMYŚLCIE I NIE DAJCIE SOBIE ROBIĆ WODY Z MÓZGU!!!

Weź kurwa głosuj na tego co uważasz i sam sobie nie daj robić wody z mózgu.

Mimo że np. Marek Jurek jest doskonałym kandydatem na Prezydenta, nie pozwólcie ścierwu komorowi wygrać i głosujcie na Jarka Kaczyńskiego!

Dopiero w drugiej turze ;P

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

[CROSS] Dlaczego teoria o głosowaniu dopiero w II turze na "mniejsze zło" to utopia?