Dlaczego teoria o g³osowaniu dopiero w II turze na "mniejsze z³o" to utopia?

Data: 2010-06-16 12:24:12
Autor: Bart Ogryczak
Dlaczego teoria o g³osowaniu dopiero w II turze na "mniejsze z³o" to utopia?
On Jun 16, 9:19 pm, Kud³aty Konservateesta <n...@podam.com.pl> wrote:
Dlaczego teoria o g³osowaniu dopiero w II turze na "mniejsze z³o", a w
pierwszej na "swojego" to utopia?

Zak³adamy, ¿e mam nastêpuj±ce pogl±dy: jestem za Markiem Jurkiem, w
ostateczno¶ci za Kaczyñskim, byleby Prezydentem nie zosta³ Komor ani
Napieralski. I tu udowodniê, ze teoria jest utopijna. Dlaczego? Bo ¿eby
dzia³a³a, to wszyscy, albo przynajmniej znaczna wiêkszo¶æ musia³aby
g³osowaæ dopiero w II turze na "mniejsze z³o", a w I na "swojego". A co,
je¶li ja zag³osujê na swojego (Marek Jurek), a elektorat lewicowy oleje
ciep³ym moczem takie teorie i zamiast na swojego kandydata
(Napieralskiego) zag³osuje ju¿ w I turze na "mniejsze z³o", czyli na
Komorowskiego? W prawdziwym, a nie teoretycznym ¶wiecie, jako wyborca
Marka Jurka, g³osuj±c na "swojego" uprawdopodabniam zwyciêstwo
Komorowskiego, a pogr±¿am swoj± alternatywê, jak± jest Jaros³aw Kaczyñski.

PiS-logika na ca³ego...

Dlaczego teoria o g³osowaniu dopiero w II turze na "mniejsze z³o" to utopia?