Dlaczego usb stick jest taki wolny?

Data: 2011-02-12 18:19:29
Autor: alex
Dlaczego usb stick jest taki wolny?
SKopoiowanie na tego pendrivea 1GB trwa 3-4min
Niezaleznie od kompa.
Ja mam tez pqi, tyle ze normalnych rozmiarow, 1GB i tam takie dane
kopiuja sie w 30 sekund.

Ma ktos pomysl? :-(

coś nie tak, ten model ma mieć zapis 15MB/s czyli w sprzyjających warunkach ma 1GB zapisać w tą minutę góra półtorej

Data: 2011-02-12 22:07:49
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-02-12 18:19, Użytkownik alex napisał:
[...]

Gdyby tak było to sprzedający wpisał by tę prędkość zapisu
w opisie na aukcji, ale widać nie maił się czym pochwalić.
Kolejna sprawa taka pojemność za taką cenę oznacza bardzo
niską prędkość zapisu.

Pozdrawiam

Dlaczego usb stick jest taki wolny?