Dlaczego w CBA wyczyszczono bazę rejestratorów GPS?

Data: 2011-01-06 08:45:58
Autor: Azor jest pedałem
Dlaczego w CBA wyczyszczono bazę rejestratorów GPS?
- Jestem zaskoczony, dziwna decyzja - tak opozycyjni śledczy z sejmowej komisji badającej aferę hazardową komentują umorzenie śledztwa w sprawie przecieku. - A mnie to nie dziw - mówi śledczy z PO.
Beata Kempa (PiS): Będzie wniosek o spotkanie z prokuratorami

Dziwna decyzja prokuratury, bo z naszych dokumentów i interpretacji ciągu przyczynowo-skutkowego układa się logiczna całość, którą opisaliśmy w zdaniu odrębnym do raportu z prac komisji śledczej. (Posłowie PiS wskazują w nim, że przeciek mógł być z Kancelarii Premiera - red.) A przecież prokuratura zapewne miała większy dostęp do dokumentów, niż my. Dlatego na następnym posiedzeniu Sejmu złożymy wniosek o powołanie nadzwyczajnego posiedzenia sejmowej komisji sprawiedliwości i praw człowieka, poświęconego aferze hazardowej. Chcemy, by prokuratorzy opowiedzieli na nim na jakim etapie są inne postępowania w tej sprawie. I kiedy szacują, że mogą się zakończyć. Coraz częściej słychać, że bohaterowie chcą startować w tym roku w wyborach parlamentarnych. Gdyby tak się stało, oznaczałoby to, że PO nie przestrzega żadnych standardów, a premier chce chronić ich za immunitetami.

Bartosz Arłukowicz (SLD): Mam nadzieję, że to nie jest początek końca

Jestem zaskoczony tą informacją. W dalszym ciągu mam nadzieję, że prokuratura wyjaśni wszystkie wątki śledztwa. Że podejmie się wyjaśnienia wątków, których nie zdążyła wyjaśnić gwałtownie i politycznie zamknięta komisja. Z całą pewnością powinniśmy zapytać prokuratorów czy śledztwo postępuje. Mam nadzieję, że nie jest to początek końca wyjaśniania tej sprawy.

Sławomir Neumann (PO): Każdy scenariusz był możliwy

Nie dziwi mnie decyzja prokuratury, bo z dokumentów, które mieliśmy można było napisać każdy scenariusz. Zarówno, że przeciek był, jak i że go nie było. Ale twardych dowodów na to kto, kogo i o czym uprzedził nie było. Na pewno była historia potwierdzona audytem w CBA, że stamtąd można było wynieść wszystko. nawet laptopy. I że zbyt wielu ludzi miało wiedze o tajnych operacjach tam prowadzonych. Nie dziwi mnie też, że nie ustalono autora przecieku do "Rzeczpospolitej", skoro w CBA wyczyszczono elektroniczną bazę rejestratorów GPS, które wskazywały dokąd jeździli funkcjonariusze.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,8910163,Sejmowi_sledczy_zaskoczeni_umorzeniem_prokuratury.html#ixzz1AErbgjCO

Warto też pamiętać o Przemysławie Gosiewskim świadomie lobbującym na rzecz projektu ustawy napisanej przez Totolotka wspierającego finansowo toruńską sektę.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-06 12:21:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ig3rvn$mv0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powołać komisję do sprawdzenia działania komisji hazardowej oraz komisję do sprawdzenia komisji, która sprawdzałaby komisję hazardową.

Data: 2011-01-06 12:38:02
Autor: jadrys
[...]

Tak.. a na ich czele postawić członka partii podejrzewanej o przekręty...

Dlaczego w CBA wyczyszczono bazę rejestratorów GPS?