Dlaczego w PRL krecono lepsze filmy?

Data: 2011-03-23 12:17:30
Autor: Doxent
Dlaczego w PRL krecono lepsze filmy?

Użytkownik "Luks" <luks@koko.ko> napisał w wiadomości news:4d82b19b$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
A teraz kurde wszystko jakies nijakie takie.
Az sie chce wyjsc z kina.

mi strasznie brakuje w nowych filmach polskich tego starego klimatu kliszy filmowej. Obecne filmy polskie to niestety plastik_fullHD. Według mnie najlepiej by się to oglądało gdyby kręcono takim sprzętem i kliszą jak w Misiu albo Alternatywach. Strasznie brakuje mi tej właśnie starej polskiej szkoły filmowej w tym względzie gdzie film to żywy film a nie taka plastikowa imitacja jak teraz której technicznie bliżej do Mody na Sukces, Klanu i Złotopolskich.

Dlaczego w PRL krecono lepsze filmy?