Dlaczego w Polsce żadne związki zawodowe ni e walczą co roku o podwyżki dla pracowników?

Data: 2013-05-16 15:10:49
Autor: Gonzalez
Dlaczego w Polsce żadne związki zawodowe ni e walczą co roku o podwyżki dla pracowników?
W Niemczech co roku toczą się zażarte walki związków zawodowych różnych branż z pracodawcami o podwyżki, rekompensujące stopień inflacji. W tym roku po raz pierwszy, przynajmniej o dłuższego czasu, związek zawodowy metalowców dogadał się z przedstawicielami pracodawców bez strajku co do podwyżki dla 3,7 mln metalowców w Niemczech. IG Metall i pracodawcy dogadali się wcześnie w środę w sprawie nowej umowy taryfowej dla przemysłu elektrycznego i metalowego. Tym samym strajk w tych branżach został zażegnany. Pensje i zarobki dla tych branż mają wzrastać zgodnie z wczorajszą umową w dwóch krokach, do 1-go lipca do 3,4 % i do 1-go maja 2014 roku jeszcze raz o 2,2%. Ta umowa będzie obowiązywać w sumie przez 20 miesięcy.

http://www.focus.de/finanzen/news/tarifstreit-beigelegt-ig-metall-einigt-sich-mit-arbeitgeber-mehr-gehalt-fuer-metaller_aid_989946.html

A jak to jest w Polsce, kto walczy o coroczne podwyżki dla polskich niewolników, rekompensujące choć w części galopującą inflację?

Co to kurwa za kraj, ta dzika Polska?  Co to kurwa za ludzie teraz w nim żyją?

Data: 2013-05-16 06:25:02
Autor: u2
Dlaczego w Polsce adne zwizki zawodowe nie walcz co roku o podwyki dla pracownikw?
W dniu czwartek, 16 maja 2013 15:10:49 UTC+2 uytkownik Gonzalez napisa:
W Niemczech co roku tocz si zaarte walki zwizkw zawodowych rnych

Co to kurwa za kraj, ta dzika Polska?  Co to kurwa za ludzie teraz w nim yj?

W niemczech sa jeszcze panstwowe firmy, a w III erpe praktycznie ni ma, a ludzie boja sie o prace.

Data: 2013-05-16 15:41:07
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 15:25, u2 pisze:
[...]

To dziki takim jak ty, nie ma ju NIC w zniewolonej Polsce. Bo wy jestecie za tym, eby ministrowie dawali zlecenia dla kolesi, zamiast dotowa w przemys pastwowy... Wczeniej banda okrgostoowa ograbia nard i daa kolesiom majtek narodowy w prywat...

Data: 2013-05-16 18:31:06
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 15:41, Gonzalez pisze:

[...]

odwrotnie, to ty masz teczuszke operacyjna z czasow kiszczaka i spolki, a nie ja....-;)

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-16 20:34:22
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 18:31, u2 pisze:
[...]

Ja nie mam, a ta na mnie zaoona przez SB zostaa przez nich zniszczona.

Data: 2013-05-16 20:37:46
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 20:34, Gonzalez pisze:
odwrotnie, to ty masz teczuszke operacyjna z czasow kiszczaka i spolki,
a nie ja....-;)

Ja nie mam, a ta na mnie zaoona przez SB zostaa przez nich zniszczona.

zapamietaj sobie twoje teczuszki nie zostaly zniszczone. dlatego spiewasz jak tobie zagraja.

Data: 2013-05-16 20:49:43
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 20:37, u2 pisze:
[...]

piewam na cakiem inn melodi...

Data: 2013-05-16 20:54:41
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 20:49, Gonzalez pisze:
zapamietaj sobie twoje teczuszki nie zostaly zniszczone. dlatego
spiewasz jak tobie zagraja.

piewam na cakiem inn melodi.

dokladnie na taka na jaka tobie pozwalaja.

Data: 2013-05-16 20:56:06
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 20:54, u2 pisze:
[...]

Mam w dupie, ich zezwolenia... Zawsze politrukw miaem w dupie...

Data: 2013-05-16 21:06:32
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 20:56, Gonzalez pisze:
dokladnie na taka na jaka tobie pozwalaja.

Mam w dupie, ich zezwolenia... Zawsze politrukw miaem w dupie

politrucy prowadza propagande, a kto inny trzyma twoje teczuszki i toba steruje.

Data: 2013-05-16 21:10:10
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 21:06, u2 pisze:
[...]

To mi wyglda na chorob psychiczn, schiza jaka...

Data: 2013-05-16 21:12:44
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 21:10, Gonzalez pisze:
politrucy prowadza propagande, a kto inny trzyma twoje teczuszki i toba
steruje.

To mi wyglda na chorob psychiczn, schiza jaka.

no nie, politrucy sa do innych zadan, a twoi prowadzacy do innych, zadna schiza, tylko podzial rol.

Data: 2013-05-16 09:02:52
Autor: Leming Show
Dlaczego w Polsce adne zwizki zawodowe nie walcz co roku o podwyki dla pracownikw?
A jak to jest w Polsce, kto walczy o coroczne podwyki dla polskich
niewolnikw, rekompensujce cho w czci galopujc inflacj?

Tu rada nadzorcza dogaduje sie ze zwiazkowcami aby ci nie podburzali
robotnikow. Taniej wychodzi oplacenie kilku solidarnosciowcow niz
wszystkich roboli. Ile ma robol w kghm? Chyba nie tak malo.

Data: 2013-05-16 21:01:54
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 18:02, Leming Show pisze:
[...]

A ile mamy KGHMw w Polsce?

Data: 2013-05-17 08:35:20
Autor: Leming Show
> [...]
> robotnikow. Taniej wychodzi oplacenie kilku solidarnosciowcow niz
> wszystkich roboli. Ile ma robol w kghm? Chyba nie tak malo.

A ile mamy KGHM w w Polsce?

Tyle ile polskiego kapitalu w bankach nazywanych polskimi? 30%? Nie
wiem. Do znudzenia bede powtarzal "Tyle wolnosci ile wlasnosci".
Pomalu wyczerpuje sie to co mozna jeszcze sprzedac i podtrzymac ten
sposob sprawowania wladzy, logika podpowiada ze to kiedys pierdolnie.

Data: 2013-05-17 18:00:23
Autor: u2
W dniu 2013-05-17 17:35, Leming Show pisze:
[...]

Dlatego filozofia wschodu mowi o wyzwoleniu sie od wlasnosci, od ego i posiadania. My z zachodu mamy oczywiscie diametralnie inne podejscie, niekomunistyczne ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Data: 2013-05-17 20:16:07
Autor: Gonzalez
[...]

Tyle wolności, ile państwowych zakładów pracy, czyli dzisiaj prawie zero wolności. W POwyższym sobie sam zaprzeczasz.

Data: 2013-05-16 12:56:48
Autor: Marek
On 16 Maj, 15:10, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:
W Niemczech co roku tocz si zaarte walki zwizkw zawodowych rnych
bran z pracodawcami o podwyki, rekompensujce stopie inflacji. W tym
roku po raz pierwszy, przynajmniej o duszego czasu, zwizek zawodowy
metalowcw dogada si z przedstawicielami pracodawcw bez strajku co do
podwyki dla 3,7 mln metalowcw w Niemczech. IG Metall i pracodawcy
dogadali si wczenie w rod w sprawie nowej umowy taryfowej dla
przemysu elektrycznego i metalowego. Tym samym strajk w tych branach
zosta zaegnany. Pensje i zarobki dla tych bran maj wzrasta zgodnie
z wczorajsz umow w dwch krokach, do 1-go lipca do 3,4 % i do 1-go
maja 2014 roku jeszcze raz o 2,2%. Ta umowa bdzie obowizywa w sumie
przez 20 miesicy.

[...]

Tu sie z toba zgadzam.
Jak to mozliwe, ze ludzie zyja za pensje 4x-6x nizsze, niz w
Niemczech, przy podobnych cenach produktow...
....i sie nie burz...
To jest dla mnie wielka zagadka.
I jeszcze 70% poparcia dla matola, ktory to wszystko firmuje...
Niemcy mowia, ze , kiedys Hitler, to ich "zahipnotyzowal", ze
popierali Nar.Socj....
To, ciekawe, co kiedys powiedza Polacy ?

Data: 2013-05-16 22:17:42
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 21:56, Marek pisze:
Jak to mozliwe, ze ludzie zyja za pensje 4x-6x nizsze, niz w
Niemczech, przy podobnych cenach produktow...
...i sie nie burz...
To jest dla mnie wielka zagadka.

No wiesz, ludzie zyja od lat w III erpe, nie maja porownania ze szkoplandia. A poki nie przymieraja glodem to i mniejsze zarobki nas nie smuca.

Data: 2013-05-16 22:42:21
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 22:17, u2 pisze:
[...]

Niemcy te nie przymieraj godem, ale jak im inflacji nie zrekompensuje si, to wychodz na ulic i zawsze wywalcz swoje. I poziom ycia Niemcw si stale powiksza, a przepa Polakw do Niemcw stale zwiksza.

Data: 2013-05-16 14:10:03
Autor: Marek
On 16 Maj, 22:42, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

> [...]

si , to wychodz na ulic i zawsze wywalcz swoje. I poziom ycia
Niemc w si stale powi ksza, a przepa Polak w do Niemc w stale zwi ksza.

Musisz dalej walczyc, zeby miec wreszcie te upragniona plazme !

Data: 2013-05-16 23:14:32
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:10, Marek pisze:
[...]

Właśnie, że ją sobie teraz kupię i to za tydzień.
I zawieszę w sypialni na ścianie, uchwyt już zamontowany.

Data: 2013-05-16 14:22:35
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:14, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

>>> smuca.

> Musisz dalej walczyc, zeby miec wreszcie te upragniona plazme !

Wanie, e j sobie teraz kupi i to za tydzie.
I zawiesz w sypialni na cianie, uchwyt ju zamontowany.

To gratuluje - bedziesz mogl wreszcie "Shrecka" obejrzec !!!

Data: 2013-05-16 23:21:35
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:14, Gonzalez pisze:
Musisz dalej walczyc, zeby miec wreszcie te upragniona plazme !

Właśnie, że ją sobie teraz kupię i to za tydzień.
I zawieszę w sypialni na ścianie, uchwyt już zamontowany.

a po co ci plasma ?

Data: 2013-05-16 14:27:05
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

najpierw jest ona wyszydzana,
potem spotyka si z gwatownym oporem,
a na kocu jest traktowana jak oczywisto.

Plazma jest dobra - ale 3D to tylko, zeby Shrecka , Avatar i Krol Lew
ogladac.

Data: 2013-05-16 23:37:15
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:27, Marek pisze:
Plazma jest dobra - ale 3D to tylko, zeby Shrecka , Avatar i Krol Lew
ogladac.

Nie ogladalem, pewnie nic nie stracilem...-;)

Data: 2013-05-16 23:27:21
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:21, u2 pisze:
[...]

Bo lubię. Nie ma nic lepszego, jak ładny obraz mieć w TV.

Data: 2013-05-16 14:29:50
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:27, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

> a po co ci plasma ?

Bo lubi. Nie ma nic lepszego, jak adny obraz mie w TV.

Tu sie zgadzam - to jest cos niesamowitego !
Ja tez mam ten tick - lubie ostro i wyraziscie !

Data: 2013-05-16 23:38:08
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:27, Gonzalez pisze:
Bo lubię. Nie ma nic lepszego, jak ładny obraz mieć w TV.

Ladny obraz to masz w realu. W telewizorni to tylko ersatz.

Data: 2013-05-16 14:56:46
Autor: Marek
On 16 Maj, 23:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-05-16 23:27, Gonzalez pisze:

> Bo lubi. Nie ma nic lepszego, jak adny obraz mie w TV.

Ladny obraz to masz w realu. W telewizorni to tylko ersatz.

--
Tu moge "polenizowac"...
W realu masz to, na co cie stac, a w TV mozesz zobaczyc obrazy,

Moze, dla ciebie nie jest to istotne, ale...tym sie roznimy.

Data: 2013-05-17 17:28:26
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:56, Marek pisze:
[...]

Byles kiedys na meczu pilkarskim ? Widziales mecz na zywo ? To teraz porownaj mecz na zywo z transmisja w telewizorni. Telewizornia sromotnie przegrywa...-;)

Data: 2013-05-17 19:20:30
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-17 17:28, u2 pisze:
[...]

Widziae klip z meczu na Now Camp?
Co ty z tego miejsca moesz zobaczy?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTY8zgMTt2TzSFO5BID6VI2rMlkZWhPiSpnxGNzNjGaO2f7tfBoZA

Data: 2013-05-16 23:05:43
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 22:42, Gonzalez pisze:
Niemcy te nie przymieraj godem, ale jak im inflacji nie zrekompensuje
si, to wychodz na ulic i zawsze wywalcz swoje. I poziom ycia
Niemcw si stale powiksza, a przepa Polakw do Niemcw stale zwiksza.

no i cale szczescie. nie zycze sobie szkopow w mojej okolicy...-;)

Data: 2013-05-16 23:13:04
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:05, u2 pisze:
[...]

Na szkopa musisz i tak tyra, bo polskiego ju nima...

Data: 2013-05-16 23:19:28
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:13, Gonzalez pisze:
no i cale szczescie. nie zycze sobie szkopow w mojej okolicy...-;)

Na szkopa musisz i tak tyra, bo polskiego ju nima..

sadzisz innych po sobie, to ze ty tyrasz na szkopa nie oznacza, ze ja tyram...-;)

Data: 2013-05-16 23:22:14
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-16 23:19, u2 pisze:
[...]

Ty sam nie wiesz, kto twoim panem...

Data: 2013-05-16 23:36:15
Autor: u2
W dniu 2013-05-16 23:22, Gonzalez pisze:
sadzisz innych po sobie, to ze ty tyrasz na szkopa nie oznacza, ze ja
tyram...-;)

Ty sam nie wiesz, kto twoim panem.

sam jestem sobie panem, a ty tyrasz na szkopa...-;)

Data: 2013-05-17 00:16:21
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 21:56:

Tu sie z toba zgadzam.
Jak to mozliwe, ze ludzie zyja za pensje 4x-6x nizsze, niz w
Niemczech, przy podobnych cenach produktow...

Nie rozumiem jak ty yjesz? Normalnie. Jem i yj.  :)

Data: 2013-05-17 01:49:16
Autor: Sancho Pansa
[...]

Jak tpy, bezmylny niewolnik...

Data: 2013-05-17 09:06:34
Autor: Marek Czaplicki
Sancho Pansa pisze na pl.soc.polityka w dniu pitek, 17 maja 2013 01:49:

[...]

Kiedy ludzie nie dostawali adnych pensji. Pienidze byy nieznane nawet i jako yli. Nie chcesz chyba powiedzie, e ycie narodzio si wraz z wynalazkiem pienidzy? :)

Data: 2013-05-17 11:21:03
Autor: Gonzalez
[...]

A dzisiaj wsadz ci do pierdla, jak nie bdziesz chcia paci na bandziorw u wadzy haraczu i pjdziesz polowa, eby przey do lasu...

Data: 2013-05-16 16:57:08
Autor: GrzegorZ
Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kn2lso$9sf$1speranza.aioe.org...
[...]

W Polsce o podwyżki walcza działacze związkowi. Od podwyżki oczywiście dla siebie. Tzw. klasę robotniczą mają w głębokim niepoważaniu. Zobacz tu: http://www.fakt.pl/Szef-OPZZ-zdradzil-emerytow-Szef-OPZZ-w-pracy-u-Tuska-Szef-OPZZ-Jan-Guz-dostal-prace-od-Tuska,galeria-artykulu,155256,2.html

GZ

Data: 2013-05-16 17:24:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "GrzegorZ" <fishfilet@gazetka.pl> napisał w wiadomości news:kn2s5p$qpi$3news.albasani.net...
[...]

A nierobów, takich jak Niedźwiedziki, który żyje na garnuszku żony mają głęboko gdzieś!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-16 17:49:43
Autor: GrzegorZ
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5194fa1b$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Grzegorz to socjolog, a ci na trzeźwo opowiadają historie, których przeciętny facet po kilku głębszych i obdarzony wielka fantazją nie wymyśli. Powitanie socjologów wygląda mniej więcej tak: "Cześć, co u mnie słychać, bo u ciebie to..." i zaczyna się analizowanie każdego słowa wypowiedzianego miesiące wczesniej. Ale to taka przypadłość. ;-)

GZ

Data: 2013-05-16 18:12:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "GrzegorZ" <fishfilet@gazetka.pl> napisał w wiadomości news:kn2v6g$1h4$3news.albasani.net...
[...]

Jesteś w błędnym błędzie. Jest dwóch Niedżwiedzkich. A ten, któremu odpowiadałeś, to pieprzony nierób na garnuszku żony, niespełniony rzeźnik z czasów PRL.

ubawiony

Data: 2013-05-16 18:26:36
Autor: GrzegorZ

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5195056c$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Znałem swego czasu Grzegorza Niedźwiedzkiego, początkującego socjologa społecznego. jakież on teorie wygłaszał juz po dwóch szklaneczkach domowego jabłecznika! ;-)

GZ

Data: 2013-05-16 21:00:08
Autor: Gonzalez
[...]

Pracować to można było w PRLu, gdzie była godna praca i godna praca ... i można było wyjść na ulicę i sobie wywalczyć lepsze warunki...

Niestety, zbrodniarz Jaruzelski pogonił nam kota i sprzedał imperialistom, syjonistom...

Data: 2013-05-16 20:52:06
Autor: Gonzalez
[...]

A co z resztą zniewolonych Polaków?
Też mają bandziory u władzy głęboko gdzieś...

KORniki dorwali się na plecach polskich robotników do władzy i już nie ma kto narodu wyprowadzić na ulicę. KORniki osiągnęli, o co walczyli...
Bo PO prostu w POlsce banda okrągłostołowych hochsztaplerów wszystko zaorała i ta banda wywodzi się w prostej linii z Solidarności. Nie ma już nic, nie ma dużych zakładów państwowych, a nawet jak by były, to i tak w nich nie byłoby związków zawodowych, bo te zostały też zniszczone i te fikcyjne są z władzą w zmowie.

Data: 2013-05-17 13:24:09
Autor: matusm
[...]

Jakie zwiazki ,,jakie zwiazki zawodowe wytworzone przez esbeków  z konfidentem Bolkiem?????

W Łodzi przewodniczacym NSZZ Solidarność jest zomowiec dowodca kompani ktory pacyfikował Radom w 1976r

Chyba ,ze beda nowe ale nie wytworzone przez SB z ABW czy NKWD czy inne twory pod dyktat,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Dlaczego w Polsce żadne związki zawodowe ni e walczą co roku o podwyżki dla pracowników?